Groetjesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:02 schreef Carria het volgende:
Manlief is thuis, mét bier () dus ik ga lekker op de bank hangen.
Ohhhhhh Kim, je weet toch dat ik mezelf verbied om maar te denken over kinderenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet dat het hier geen OUD is, maar ik moest zo verschrikkelijk lachen om deze foto dat ik hem toch even wilde delen. Wat is het leukste aan in bad? Afspoelen met de douche en dan de straaltjes opzuipen.
[ afbeelding ]
Soms knap je ervan op; lekker zijn wie je bent in je eigen hokkie!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik weet het. Heb tijdje op mezelf gewoond maar zit er nu zowel qua gezondheid en geld niet in vrees ik.
Vind het soms best eng alleen te zijn zeker als ik me voel zoals vandaag en gisteren en en eigenlijk de hele week
No issue without tissue, zei mijn prof tegen me. Kus voor jou, ik denk dat ik het gevoel kenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef Sugar het volgende:
Sigme en Muis, wat zijn jullie mooi! Echt heel!
Uit eten geweest en nu in trein en verdrietig. Wat kunnen familiedingen, issues toch een rotgevoel geven. En dat terwijl het om heel kleine dingen gaat. Ik heb echt nog dingen uit te zoeken. Zucht.
einde dagboekpost
Je kan toch kijken? Net zoals met schoenen, die kan je ook gewoon bekijken zonder ze te kopenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhhhhh Kim, je weet toch dat ik mezelf verbied om maar te denken over kinderen
Wat een allerdroppigste foto
Kan jij dat? Echt?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan toch kijken? Net zoals met schoenen, die kan je ook gewoon bekijken zonder ze te kopen.
Zo doe ik het ook!! Ik zie het kind en registreer dat het ubercute is, maar net als bij een paar Louboutins weet ik dat het out of my league is!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan toch kijken? Net zoals met schoenen, die kan je ook gewoon bekijken zonder ze te kopen.
Grmpf. Als ik vannacht droom dat ik zwanger ben, is het jouw schuldquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:18 schreef conleche het volgende:
citroen merenguetaart
Ja maar... Ik vind kinderen wel heel leuk, hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook!! Ik zie het kind en registreer dat het ubercute is, maar net als bij een paar Louboutins weet ik dat het out of my league is!
Huh? Minder omhoog gekomen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijn cheesecake mengsel langer geroerd dan de vorige keer geloof ik. Nu is het maar een halve ufo.
HOAX!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
O ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Muis006 het volgende:
Pas maar op of de apocalypse komt uit de 'koffer'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |