quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
B![]()
Techno en tijn![]()
[..]
Het gaat hier wel goed.. mag volgende week met afstuderen beginnen
Met een beetje geluk komt er nog iemandquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooit alleens van "met aanhang" gehoord?
Dus jij hebt liever een hondje dan een man.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen man meer, want ik heb misschien een hondje![]()
![]()
![]()
![]()
.
whooooh! goedzo!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
@ iedereen die vind dat ik één van de homo's moet bekeren: Echt niet!
Punt 1: ik hou van ze zoals ze zijn
Punt 2: het stelletje is veel te lief samen om uit elkaar te trekken
Punt 3: de derde is mijn beste vriend! Dat ga ik echt niet op het spel zetten!
Maar fun wordt het!
[..]
Met een beetje geluk komt er nog iemand
Over een uurtje of 6quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
wie gaan er nou allemaal daten, ik snap er weer niks van
Wat een eikelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ex is niet gekomen dus
Nu zijn de kindjes met mn tante meeOok leuk
Wat een loser!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een hond luistert beter als een manquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een hondje dan een man.
Veel betrouwbaarder, ze zijn afgericht met zeiken, knuffelen tenminste, worden ook net zo blij van eten, snurken minder in hun slaap, laten de bril niet omhoog staan, boeren niet etc. etc.. ik kan het best begrijpenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
horror?quote:
exen..da's pas horrorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(voor CG)
Idd, wat een sukkel. Zo mist hij zelf zijn kinderen opgroeien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(voor CG)
Ik ookquote:
Beter danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een hond luistert beter als een man
Oja, Snuit had geen date meer!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een hond luistert beter als een man
Oja, Snuit had geen date meer!
Tof!quote:
En hij stond al zo zwaar in de minpunten!.quote:
Uhh.. waarvoor diequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(voor CG)
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hartstikke goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat hier wel goed.. mag volgende week met afstuderen beginnen![]()
Duimelot en ???quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
wie gaan er nou allemaal daten, ik snap er weer niks van
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Zo dan... dat was lekker!... basamati rijst, gewokte stukje vlees die sinds vanmiddag stonden voor te marineren in een saus van Soja, Knoflook en vietnamese pepertjes. Tijdens het wokken verse tauge, prei, chinese kool en wat groene boontjes erbij . Vervolgens weggespoeld met een glaasje roze Lindemans.
Straks nog een bosvruchtenijs, met slagroom en hete espresso (uitgegoten over het ijs inderdaad!) toe.
en dat allemaal voor mezelf, bij gebrek aan een tafeldame
nou ja.. fijn dat ze met je tante mee zijn danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:(voor CG)
En Belsezar dus ook. Thanks techno, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Hartstikke goed.![]()
[..]
Duimelot en ???
Nouk84 en Snuitje
JB en Ado
We zullen zien.. het is weer effe wennen dat ik iets voor school moet doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef Belsezar het volgende:
Tof!
Nou ik hoop voor je dat het goedgaatVast wel
Tja je hebt inderdaad een punt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel betrouwbaarder, ze zijn afgericht met zeiken, knuffelen tenminste, worden ook net zo blij van eten, snurken minder in hun slaap, laten de bril niet omhoog staan, boeren niet etc. etc.. ik kan het best begrijpen
1: je valt in herhalingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Zo dan... dat was lekker!... basamati rijst, gewokte stukje vlees die sinds vanmiddag stonden voor te marineren in een saus van Soja, Knoflook en vietnamese pepertjes. Tijdens het wokken verse tauge, prei, chinese kool en wat groene boontjes erbij . Vervolgens weggespoeld met een glaasje roze Lindemans.
Straks nog een bosvruchtenijs, met slagroom en hete espresso (uitgegoten over het ijs inderdaad!) toe.
en dat allemaal voor mezelf, bij gebrek aan een tafeldame
Yepquote:
Ik kan gewoon plaatsvervangend kwaad worden als iemand een ander zo in de steek laat!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En hij stond al zo zwaar in de minpunten!.
maar jij wilde een hondje!quote:
Alleen jammer dat als je er druk over gaat maken je alleen jezelf mee hebt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan gewoon plaatsvervangend kwaad worden als iemand een ander zo in de steek laat!
Loser!
Hoiquote:
daten en neuken hoeft niet per sé hetzelfde te zijn hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef TGT2 het volgende:
FOK!ers die daten met elkaar? Is dat wie neukt wie topic hier nog ergens te lezen of wat?
Ik ken je verder niet hoor, maar doe je goedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
YepMooie diepe donkere bruine ogen met lang bruin dik krullend haar
Het zou wel zo moeten zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
daten en neuken hoeft niet per sé hetzelfde te zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |