quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
B![]()
Techno en tijn![]()
[..]
Het gaat hier wel goed.. mag volgende week met afstuderen beginnen
Met een beetje geluk komt er nog iemandquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooit alleens van "met aanhang" gehoord?
Dus jij hebt liever een hondje dan een man.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen man meer, want ik heb misschien een hondje![]()
![]()
![]()
![]()
.
whooooh! goedzo!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
@ iedereen die vind dat ik één van de homo's moet bekeren: Echt niet!
Punt 1: ik hou van ze zoals ze zijn
Punt 2: het stelletje is veel te lief samen om uit elkaar te trekken
Punt 3: de derde is mijn beste vriend! Dat ga ik echt niet op het spel zetten!
Maar fun wordt het!
[..]
Met een beetje geluk komt er nog iemand
Over een uurtje of 6quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
wie gaan er nou allemaal daten, ik snap er weer niks van
Wat een eikelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ex is niet gekomen dus
Nu zijn de kindjes met mn tante meeOok leuk
Wat een loser!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een hond luistert beter als een manquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een hondje dan een man.
Veel betrouwbaarder, ze zijn afgericht met zeiken, knuffelen tenminste, worden ook net zo blij van eten, snurken minder in hun slaap, laten de bril niet omhoog staan, boeren niet etc. etc.. ik kan het best begrijpenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
horror?quote:
exen..da's pas horrorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(voor CG)
Idd, wat een sukkel. Zo mist hij zelf zijn kinderen opgroeien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(voor CG)
Ik ookquote:
Beter danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een hond luistert beter als een man
Oja, Snuit had geen date meer!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een hond luistert beter als een man
Oja, Snuit had geen date meer!
Tof!quote:
En hij stond al zo zwaar in de minpunten!.quote:
Uhh.. waarvoor diequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
(voor CG)
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hartstikke goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat hier wel goed.. mag volgende week met afstuderen beginnen![]()
Duimelot en ???quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
wie gaan er nou allemaal daten, ik snap er weer niks van
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Zo dan... dat was lekker!... basamati rijst, gewokte stukje vlees die sinds vanmiddag stonden voor te marineren in een saus van Soja, Knoflook en vietnamese pepertjes. Tijdens het wokken verse tauge, prei, chinese kool en wat groene boontjes erbij . Vervolgens weggespoeld met een glaasje roze Lindemans.
Straks nog een bosvruchtenijs, met slagroom en hete espresso (uitgegoten over het ijs inderdaad!) toe.
en dat allemaal voor mezelf, bij gebrek aan een tafeldame
nou ja.. fijn dat ze met je tante mee zijn danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:(voor CG)
En Belsezar dus ook. Thanks techno, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Hartstikke goed.![]()
[..]
Duimelot en ???
Nouk84 en Snuitje
JB en Ado
We zullen zien.. het is weer effe wennen dat ik iets voor school moet doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef Belsezar het volgende:
Tof!
Nou ik hoop voor je dat het goedgaatVast wel
Tja je hebt inderdaad een punt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel betrouwbaarder, ze zijn afgericht met zeiken, knuffelen tenminste, worden ook net zo blij van eten, snurken minder in hun slaap, laten de bril niet omhoog staan, boeren niet etc. etc.. ik kan het best begrijpen
1: je valt in herhalingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Zo dan... dat was lekker!... basamati rijst, gewokte stukje vlees die sinds vanmiddag stonden voor te marineren in een saus van Soja, Knoflook en vietnamese pepertjes. Tijdens het wokken verse tauge, prei, chinese kool en wat groene boontjes erbij . Vervolgens weggespoeld met een glaasje roze Lindemans.
Straks nog een bosvruchtenijs, met slagroom en hete espresso (uitgegoten over het ijs inderdaad!) toe.
en dat allemaal voor mezelf, bij gebrek aan een tafeldame
Yepquote:
Ik kan gewoon plaatsvervangend kwaad worden als iemand een ander zo in de steek laat!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En hij stond al zo zwaar in de minpunten!.
maar jij wilde een hondje!quote:
Alleen jammer dat als je er druk over gaat maken je alleen jezelf mee hebt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan gewoon plaatsvervangend kwaad worden als iemand een ander zo in de steek laat!
Loser!
Hoiquote:
daten en neuken hoeft niet per sé hetzelfde te zijn hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef TGT2 het volgende:
FOK!ers die daten met elkaar? Is dat wie neukt wie topic hier nog ergens te lezen of wat?
Ik ken je verder niet hoor, maar doe je goedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
YepMooie diepe donkere bruine ogen met lang bruin dik krullend haar
Het zou wel zo moeten zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
daten en neuken hoeft niet per sé hetzelfde te zijn hoor
Een seksrelatie met iemand van Fok! dat kan toch prima.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gelukkig niet hee! brrrrrrrquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ontkent ze ook niet toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een seksrelatie met iemand van Fok! dat kan toch prima.
Ik heb ook bruine ogen en bruin krullend haarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet hoor, maar doe je goed![]()
Nee hoor, lucht echt enorm op om zo even dat eruit te gooienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat als je er druk over gaat maken je alleen jezelf mee hebt.
Het was een verkapte oproep.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook bruine ogen en bruin krullend haar.
gelukkig ben ik niet de enige die in herhaling valt hier hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
1: je valt in herhaling
2: dit is singles, niet een of ander kook topick waar je recepten deelt
De 14e heb ik een date en waarschijnlijk de 27ste ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
En nog een date de komende week?
Dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef Adolecens het volgende:
Zeg Belsezar, wanneer komen de fotos met alle mooie Brazilaanse meiden met Wicked Weasel bikini's??![]()
Wat zie ik nu? Je komt toch niet getrouwd terug he.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
YepMooie diepe donkere bruine ogen met lang bruin dik krullend haar
Tnx for letting me knowquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef MLI het volgende:
Oh trouwens, Ado, ik kom binnenkort bij je langs.![]()
Effe dat hij het ook weet.
cheesecakequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanmiddag een cheesecake gemaakt met Mon Chou.
ik ben wel enigsinds ontopicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de enige die in herhaling valt hier he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er ook een vervolg op al die dates die je hebt of blijft het vaak maar bij een date?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De 14e heb ik een date en waarschijnlijk de 27ste ook
Om heel eerlijk te zijn, ik heb al een paar bedroom foto´s op mijn camera staan van een bepaalde dame in lingeriequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef Adolecens het volgende:
Zeg Belsezar, wanneer komen de fotos met alle mooie Brazilaanse meiden met Wicked Weasel bikini's??![]()
Hehehequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zie ik nu? Je komt toch niet getrouwd terug he.
Andere komt misschien wel vervolg op maar dan meer als vriendschap... de rest weet ik nog nietquote:
Niet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, ik heb al een paar bedroom foto´s op mijn camera staan van een bepaalde dame in lingerieDus als ik thuis ben zal ik mijn datakabeltje aan het werk zetten
quote:
Doeiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:49 schreef DR34M3R het volgende:
als ik niet het hele weekend opgesloten wil zitten moet ik nu mijn pc gaan uitzetten.![]()
Ahquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
Andere komt misschien wel vervolg op maar dan meer als vriendschap... de rest weet ik nog niet
Het leuke is... er zijn nog 2 damens die met me willen daten... en ik heb nog 2 dames met wie ik wil datenquote:
Natuurlijk niet Bengeltjeliefquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zie ik nu? Je komt toch niet getrouwd terug he.
Hij moet nog een uurtje in de koelkast blijven, maar ik ga nu eten dus wordt een lekker toetje straksquote:
email of mms ze even door, posten wij ze wel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, ik heb al een paar bedroom foto´s op mijn camera staan van een bepaalde dame in lingerieDus als ik thuis ben zal ik mijn datakabeltje aan het werk zetten
Een luxe-probleem dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het leuke is... er zijn nog 2 damens die met me willen daten... en ik heb nog 2 dames met wie ik wil daten
Je kan nog kiezen ook. Wat een luxe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het leuke is... er zijn nog 2 damens die met me willen daten... en ik heb nog 2 dames met wie ik wil daten
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:
Ik noem het liever een sociaal leven gecreëerd door het medium wat internet heet hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan nog kiezen ook. Wat een luxe.
Als we toch bezig zijn, kunnen we ook wel gelijk met z'n allen toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]de vrouwen nodigen zichzelf al bij je uit of je nu WIL of niet
ado ik kom strakjes ook even aan he![]()
Heb je die allemaal via internet gescoord? Jij femme fatalequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Ik noem het liever een sociaal leven gecreëerd door het medium wat internet heet haha
Jawelquote:
Kunnen jullie gelijk kadootjes voor mij meenemenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn, kunnen we ook wel gelijk met z'n allen toch?
Heeft hij het gelijk achter de rug.
Maar nog zo jong las ik net...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
haha heb ik allemaal via internet gescoort jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je die allemaal via internet gescoord? Jij femme fatale
Daarom, vond je wel wat vreemd posten hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet Bengeltjelief![]()
Je weet beter
Heb jij het nog niet druk zat Adoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
email of mms ze even door, posten wij ze wel!
ruilen?? Mag jij lekker in koud Nederland wonen, ga ik wel daar wonen!.. Ze hebben er internet, en meer heb ik niet nodig om te overlevenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel
Het zit zo: Wij vonden elkaar al jaren leuk maar ze had altijd een vriendje en nu niet. Dus toen was het vrij snel besloten zeg maarMaar meer dan sex zal het niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |