Haha nouja, dat is in elk geval de voorlopige keuze. Lijkt me erg interessant.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Weet je nu al welke master je gaat doen? Ik moet in september al aan mijn master beginnen en heb vandaag pas besloten welke het precies werd
Leuk! Ik denk er soms aan om de master Cognitive Neuroscience - Neurocognition te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef JJ.Johnson het volgende:
Ik ga hier ook studeren als alles loopt zoals ik hoop. Psychologie. Uiteindelijk wil ik de master Cognitive Neuroscience - Psycholinguistics er achteraan doen. Ja flinke plannen, we zullen het allemaal wel zien
Voor nu hier even meegluren.
Ja daar gaat een selectie aan vooraf en die is meen ik vrij pittig volgens mij moest je een dik gemiddelde hebben en minimaal een 8 voor je bachelorscriptie en twee aanbevelingen van verschillende docenten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Leuk! Ik denk er soms aan om de master Cognitive Neuroscience - Neurocognition te doen. Maar je weet wel dat je niet automatisch wordt toegelaten tot een researchmaster? Daar gaat een selectie aan vooraf (volgens mij).
Dat wist ik niet! Zou zomaar kunnen. Ik heb in ieder geval begrepen dat je gemiddeld voor je bachelor een 7,5 moet staan, een motivatiebrief moet schrijven, dat je inderdaad twee aanbevelingsbrieven moet hebben en dat er een sollicitatiegesprek zal plaatsvinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar gaat een selectie aan vooraf en die is meen ik vrij pittig volgens mij moest je een dik gemiddelde hebben en minimaal een 8 voor je bachelorscriptie en twee aanbevelingen van verschillende docenten.
Ja dat klopt idd. Maar ik ben redelijk ambitieus. Ik wil al erg lang deze kant op en ben erg blij wanneer ik eindelijk kan beginnenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Leuk! Ik denk er soms aan om de master Cognitive Neuroscience - Neurocognition te doen. Maar je weet wel dat je niet automatisch wordt toegelaten tot een researchmaster? Daar gaat een selectie aan vooraf (volgens mij).
Gewoon even navragen dus! Een ex heeft die master ook gedaan en ik meen dat dat de voorwaarden waarden, maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Zou zomaar kunnen. Ik heb in ieder geval begrepen dat je gemiddeld voor je bachelor een 7,5 moet staan, een motivatiebrief moet schrijven, dat je inderdaad twee aanbevelingsbrieven moet hebben en dat er een sollicitatiegesprek zal plaatsvinden.
Ik heb geen idee over gemiddelden or whatever. Ik heb moeten aantonen dat ik mijn hbo-diploma had behaald én dat op wiskunde op vwo-niveau had (al was havo denk ik ook voldoende? Ik heb zelf vwo gedaan en mijn diploma daarvan gekopieerdquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Californium het volgende:
jah... zijn er mensen die weten wat je gemiddelde HBO cijfer moet zijn om aangenomen te worden voor een pre-master op de uni...? Heb mijn cijferlijst doorgestuurd en reeds nog niets van gehoord
opleiding (pre master) die ik volgend jaar wil beginnen: Moleculaire levenswetenschappen
Da's een flinke veranderingquote:Op maandag 29 juni 2009 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Informatiekunde is gewoon veel te zwaar voor meen Engels was mijn tweede keus. Zou sowieso al minoren bij Engels gaan doen
en nu ik de knoop heb doorgehakt niet langer aan te blijven modderen met Info-kunde, ga ik voltijd Engels doen
okay, dat was me niet geheel duidelijk uit de studiegids.. zo nog maar's dat ding erbij pakken en 's wat boeken gaan noteren die ik moet hebben...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef morgane het volgende:
Het eerste jaar moet je alleen nog kiezen tussen de Amerikaanse en Britse uitspraak, qua vakken heb je op de uitspraak-vakken na allemaal hetzelfdedus ja, dan krijg je ook de geschiedenis van Amerika als je Brits kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |