Morgen bedoel je of...?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef Nad-ja het volgende:
In de studiegids staat dat het hertentamen van 09.00 - 12.00 uur is.
H10 hoeft niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef SterreMarit het volgende:
Maarruh...LOP is ook niks? How come? Begrijp jij het boek ook niet meer dan 'onderzoek X zegt A, onderzoek Y zegt B -> er moet meer onderzoek naar gedaan worden'? Verder dan dat ben ik nl niet gekomen...ik heb wel H1-4 en H10 gelezen én samengevatMaar H5-9 ben ik dus niet ver mee gekomen; heb nu dus wel een samenvatting maar daar word ik ook niet veel wijzer van.
Ah, mooi.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:40 schreef Miss_S het volgende:
Het tentamen Onderwijskunde ging eigenlijk wel lekker, hopelijk heb ik nu ook een voldoende (je weet nooit).
Donderdag nog filosofiequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, mooi.Heb je nu vakantie? Of nog meer tentamens deze week?
Het is meer zo dat het me niet interesseert. Volgens mij heb ik nog niks onthouden van wat ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef SterreMarit het volgende:
Maarruh...LOP is ook niks? How come?
Filosofie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Donderdag nog filosofiemaar dan vakantie tot 6 mei
Dat is wel een goede voorbereiding voor het tentamenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Filosofie.Komt vast goed. Ga je nog wat leuks doen in de vakantie?
Ik heb volgende week dus nog een her en de avond ervoor ga ik uit: eten, Theo Maassen en drinken.
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
H10 hoeft niet.![]()
En de colleges hebben wel veel duidelijk gemaakt bij L&O, dus als ik jou was zou ik toch nog even met de sheets erbij kijken.Oefenvragen heb ik niet geprobeerd en ga ik ook niet doen. Dan raak ik alleen maar in de stress.
't Staat niet bij de literatuur in het schema.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
Nu is het zeker; ik ga niks meer voor dat stomme vak doen
Met 300 vragen moet je het kunnen halen, denk ik. Ze stelt volgens mij niet de meest diepgaande vragen. Voor mij overigens jammer dat ik echt amper een vraag kenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:30 schreef Soempie het volgende:
En met 300 vragen kom je denk ik al verder dan het grootste deel van de studenten.
Je hebt de goede keuze gemaakt. Ik heb L&O indertijd gehaald met 2,5 uur tijd: twee halve colleges en een uurtje tentamen, dus dat is wel te doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb op L&O gegokt en denk nu af en toe: fuuuuck, waarom heb ik niet OP geleerd in plaats van L&O.![]()
![]()
Ik ook. Alleen zit tussen hopen en denken en wereld van verschilquote:Op woensdag 15 april 2009 12:26 schreef SterreMarit het volgende:
En, hoe vonden jullie em?
Ik hoop stiekem toch wel op een voldoende heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |