Nooit eerder nodig gehad, maar ik dacht dat die mogelijkheid er was. Nu had ik hem wel nodigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Bij de studies die ik heb gedaan was dat niet gebruikelijk. Was het maar zo.
Heb je eerder die mogelijkheid wel gekregen?
Natuurlijk is dat helemaal waar, maar het is ook een kwestie van voorbereiden hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:38 schreef Soempie het volgende:
En vier tentamens in 1 week vind ik ook best veel.
jajajajaquote:Op zondag 5 juli 2009 03:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat helemaal waar, maar het is ook een kwestie van voorbereiden hè.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:58 schreef morgane het volgende:
Dat ken ik jaheb altijd het gevoel dat ik voor Piet Snot zit te leren, maar uiteindelijk haal ik het inderdaad steeds nèt niet
Nouja, toch nog kans dat je hem wel hebt toch? En hoe zijn de rest van de tentamens gegaan? Heb je nog tentamens?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef Miss_S het volgende:
Nou de antwoordsleutel van vanmorgen staat online
Score:
27 van de 65 fout
maar nog de hoop op 5 open vragen en misschien een halve bonuspunt voor een opdracht
Het kan erger maar toch een herkansing waarschijnlijk
Jij bent altijd zo'n doemdenker hèquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef Miss_S het volgende:
Nou de antwoordsleutel van vanmorgen staat online
Score:
27 van de 65 fout
maar nog de hoop op 5 open vragen en misschien een halve bonuspunt voor een opdracht
Het kan erger maar toch een herkansing waarschijnlijk
Ja, ik sta zo positief in het levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo'n doemdenker hè. Welk tentamen was het?
Als je 38 uit 65 hebt met daarbij nog een half punt én de open vragen, dan heb je het heus wel gehaald.
quote:
Het zat indd nog goed vol toen ik om 2u vertrok...hoorde van anderen zelfs dat ze in tijdnood kwamen! Lekker is dat dan...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er wel 'wat' langer gezeten dan 1.5 uur. En met de herkansing gaat het in elk geval helemaal goed komen. Echt belachelijk trouwens dat ze alleen naar het eindantwoord kijken.![]()
En ik heb geen zin meer om te leren voor morgen, dus ik kijk zo nog wel of ik daar nog aan ga beginnen.Eerst maar eens koken.
Dat wist ik dus ook niet. En ik had zo'n gare rekenmachine, daar kon ik ook niet te lange berekeningen inzetten. Dus volgens mij heb ik straks allemaal afrondingsfouten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef SterreMarit het volgende:
Ik vind het ook heel krom dat ze niet naar de berekening kijken; ik wist bv niet of ik met afgeronde getallen moest rekenen of niet, dus heb maar wat gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |