Gratis tip: zoek heel even na of je dan wel je bestuursmaanden krijgt. Ik weet namelijk dat er een voorwaarde is dat studenten die in hun eerste jaar bestuur gaan doen, geen toelage krijgen van het SNUF (verwacht wordt dat je je dan op je studie richt enzo, je weet nog niet wat het is dus bestuur wordt dan niet aangemoedigd). Ik weet alleen niet of dat geldt voor je allereerste studiejaar aan de uni, of ook voor het eerste studiejaar van een nieuwe opleiding.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
bestuur ga ik nog wel doen..moet gewoon flink bikkelen komend jaar
Da's inderdaad ook een prima oplossing daarvoor. Dan is er niks aan de handquote:Op maandag 29 juni 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik blijf ingeschreven staan voor InformatiekundeEngels is dan mn tweede als 't ware
Afgelopen jaren waren het 20 maanden, dus als afgelopen jaar geen nieuwe toetsing is aangevraagd krijgen jullie dat ook. Vijf maanden per persoon staat gelijk aan zo'n 20 uur. Da's pittig, naast een nieuwe studie.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn met 4.. hoeveel maanden we krijgen weten we nog niet
Maar ik ben van plan flink te gaan fuhreren als voorzitster zijnde. Doe nu ook voorzitter Thabloid en WeekendCie en zit ze echt achterna met een zweep, dus dat moet volgend jaar goedkomen. GoogleCalendar en mailboxen zijn al aangemaakt, Beleidsplan wordt aan gewerkt en tweewekelijkse vergaderingen worden geplanned met daarbij eten en dus teambuilding als 't ware![]()
Wil 2 dagen in de week max aan bestuur besteden en ga niet lopen zuipen en feesten aan een stuk door, heb wel betere dingen te doen..
Begin je dan weer bij jaar 1?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Informatiekunde is gewoon veel te zwaar voor meen Engels was mijn tweede keus. Zou sowieso al minoren bij Engels gaan doen
en nu ik de knoop heb doorgehakt niet langer aan te blijven modderen met Info-kunde, ga ik voltijd Engels doen
Plagiaat vermijden, hoe werkt de UB, dat soort onzin.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
en die informatiekunde voor Alfa's? Wat houdt dat in?
Story of my life. Al heb ik als het goed is wel genoeg vakken gehaald voor de Vrije Minor, zodat dat me weer een half jaar werk scheeltquote:
Je P-vakken van informatiekunde? Zijn die zo lang geldig dan? Bij ons zijn P-vakken maar twee jaar geldig, wel je dat verlengen moet je eerst bij de studieadviseur langs om dat verzoek te motiveren...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Story of my life. Al heb ik als het goed is wel genoeg vakken gehaald voor de Vrije Minor, zodat dat me weer een half jaar werk scheelt![]()
zit je nu toevallig op de HAN (HLO)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Californium het volgende:
Nou heb dus in april / mei al gemailt en heb reeds 2 mailtjes al verstuurd enzogaat geweldig traag
Maar nog niet gehoord of ik aangenomen ben... Heb reeds zo goed als mijn HBO gehaald ( in augustus afstuderen) maar omdat ik bij de sshn woon moet ik een bewijs van inschrijving laten zien.. en ik weet dus nog niet zeker of ik dus toegelaten word....
(aardige man, maar hij is echt heel traag met terug mailen zeg
)
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn met 4.. hoeveel maanden we krijgen weten we nog niet
Maar ik ben van plan flink te gaan fuhreren als voorzitster zijnde. Doe nu ook voorzitter Thabloid en WeekendCie en zit ze echt achterna met een zweep, dus dat moet volgend jaar goedkomen. GoogleCalendar en mailboxen zijn al aangemaakt, Beleidsplan wordt aan gewerkt en tweewekelijkse vergaderingen worden geplanned met daarbij eten en dus teambuilding als 't ware![]()
Wil 2 dagen in de week max aan bestuur besteden en ga niet lopen zuipen en feesten aan een stuk door, heb wel betere dingen te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |