abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70470436
# Oral Communication Skills – British English stp: 5 ec
# Oral Communication Skills – American English stp: 5 ec want amerikaans
# Grammar and Translation stp: 5 ec
# Writing English stp: 5 ec
# Phonetics British English stp: 5 ec
# Phonetics American English stp: 5 ec
# Van woord tot zin stp: 5 ec
# English from Old to New stp: 5 ec
# British Culture and History stp: 5 ec
# Reading Literature: An Introduction stp: 5 ec
# 19th and 20th-Century British Literature in Context stp: 5 ec
# Introduction to American Studies I stp: 5 ec
# Introduction to American Studies II stp: 5 ec
# Inleiding Literatuurwetenschap deel 1: internationale literatuurgeschiedenis stp: 5 ec

staat in de studiegids, maar da's meer dan 60EC.. dus welke vakken heb je als je brits kiest?
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:20:55 #227
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70470466
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
bestuur ga ik nog wel doen.. moet gewoon flink bikkelen komend jaar
Gratis tip: zoek heel even na of je dan wel je bestuursmaanden krijgt. Ik weet namelijk dat er een voorwaarde is dat studenten die in hun eerste jaar bestuur gaan doen, geen toelage krijgen van het SNUF (verwacht wordt dat je je dan op je studie richt enzo, je weet nog niet wat het is dus bestuur wordt dan niet aangemoedigd). Ik weet alleen niet of dat geldt voor je allereerste studiejaar aan de uni, of ook voor het eerste studiejaar van een nieuwe opleiding. .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_70470494
ik blijf ingeschreven staan voor Informatiekunde Engels is dan mn tweede als 't ware
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:24:23 #229
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70470570
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik blijf ingeschreven staan voor Informatiekunde Engels is dan mn tweede als 't ware
Da's inderdaad ook een prima oplossing daarvoor. Dan is er niks aan de hand .

Wel pittig denk ik, een propedeusejaar én een bestuursjaar. Hoeveel tijd staat er bij jullie wekelijks voor bestuur? Of liever: hoeveel maanden stufi krijgen jullie in totaal en met hoeveel bestuursleden zijn jullie?
Zerg schreef:
pi_70470692
We zijn met 4.. hoeveel maanden we krijgen weten we nog niet

Maar ik ben van plan flink te gaan fuhreren als voorzitster zijnde. Doe nu ook voorzitter Thabloid en WeekendCie en zit ze echt achterna met een zweep, dus dat moet volgend jaar goedkomen. GoogleCalendar en mailboxen zijn al aangemaakt, Beleidsplan wordt aan gewerkt en tweewekelijkse vergaderingen worden geplanned met daarbij eten en dus teambuilding als 't ware

Wil 2 dagen in de week max aan bestuur besteden en ga niet lopen zuipen en feesten aan een stuk door, heb wel betere dingen te doen..
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:32:24 #231
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70470811
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:

Maar ik ben van plan flink te gaan fuhreren als voorzitster zijnde. Doe nu ook voorzitter Thabloid en WeekendCie en zit ze echt achterna met een zweep, dus dat moet volgend jaar goedkomen. GoogleCalendar en mailboxen zijn al aangemaakt, Beleidsplan wordt aan gewerkt en tweewekelijkse vergaderingen worden geplanned met daarbij eten en dus teambuilding als 't ware

Wil 2 dagen in de week max aan bestuur besteden en ga niet lopen zuipen en feesten aan een stuk door, heb wel betere dingen te doen..
Afgelopen jaren waren het 20 maanden, dus als afgelopen jaar geen nieuwe toetsing is aangevraagd krijgen jullie dat ook. Vijf maanden per persoon staat gelijk aan zo'n 20 uur. Da's pittig, naast een nieuwe studie.

En natuurlijk ga je niet constant zuipen en feesten, maar toch is aanwezigheid op borrels en eigen activiteiten wel gewenst, dan kan je eigen planning nogal door elkaar gooien is mijn ervaring .
Zerg schreef:
pi_70470914
ik ga ook mn P niet in een keer halen, maar het geeft me wel de kans om me te orienteren en het in 2 jaar wel te halen

en borrels ed. zal ik zeker zijn, ook wat verplichte vergaderingen, maar het huidig bestuur is van het 'elke ochtend een kater hebben' en dat zijn we niet van plan. Zij hebben een ongestructureerde teringzooi met vooral veel bier en 1 bestuurslid (van de 3) die met regelmaat wel iets doet dat moet met 4 man die er zelf voor gekozen hebben als groep te gaan besturen wel beter kunnen. Zo niet, dan blijf ik wel aan mezelf (en studiegenoten) denken. We trekken grenzen en houden ons daaraan. 3 van de 4 moeten ook nog wat presteren op de studie en 1 wil 3e jaars vakken gaan halen, dus het wordt vooral bikkelen, maar wat structuur kan geen kwaad.. Dat moet ook wel, met een bestuursjaar, en dan kan ik hopelijk meteen het studeren meenemen in die structuur
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:37:33 #233
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70470956
# Oral Communication Skills – British English stp: 5 ec
# Oral Communication Skills – American English stp: 5 ec want amerikaans
# Grammar and Translation stp: 5 ec
# Writing English stp: 5 ec
# Phonetics British English stp: 5 ec
# Phonetics American English stp: 5 ec want Amerikaans
# Van woord tot zin stp: 5 ec
# English from Old to New stp: 5 ec
# British Culture and History stp: 5 ec
# Reading Literature: An Introduction stp: 5 ec
# 19th and 20th-Century British Literature in Context stp: 5 ec
# Introduction to American Studies I stp: 5 ec
# Introduction to American Studies II stp: 5 ec
# Inleiding Literatuurwetenschap deel 1: internationale literatuurgeschiedenis stp: 5 ec

Zo klopt 'ie
pi_70470991
en die informatiekunde voor Alfa's? Wat houdt dat in?
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:40:05 #235
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70471033
Dat heb ik nooit gehad...volgens mij is het afgeschaft maar hebben ze het niet uit de studiegids gehaald. Jammer wel! Ik ben nu weg, maar als je verder nog vragen hebt weet je me wel te vinden
pi_70471078
ik was wel wat scheel, dat ik dat niet zag, maargoed, ik dacht dat die informatiekunde dus ook nog wat punten op zou leveren

Nou ja.. binnenkort maar eens hopen op een 'rooster' zodat ik boeken kan gaan hosselen van mn vakantiegeldjes
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:29:32 #237
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70474435
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Informatiekunde is gewoon veel te zwaar voor me en Engels was mijn tweede keus. Zou sowieso al minoren bij Engels gaan doen en nu ik de knoop heb doorgehakt niet langer aan te blijven modderen met Info-kunde, ga ik voltijd Engels doen
Begin je dan weer bij jaar 1?
  maandag 29 juni 2009 @ 12:30:27 #238
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70474459
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
en die informatiekunde voor Alfa's? Wat houdt dat in?
Plagiaat vermijden, hoe werkt de UB, dat soort onzin.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:00:11 #239
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70475309
Owww, dat zijn dus gewoon die AIK-modules. Stelt geen klap voor, en heeft al helemaal weinig met informatiekunde te maken vind ik.
pi_70475733
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:29 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Begin je dan weer bij jaar 1?
Story of my life. Al heb ik als het goed is wel genoeg vakken gehaald voor de Vrije Minor, zodat dat me weer een half jaar werk scheelt
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:16:58 #241
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70475926
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Story of my life. Al heb ik als het goed is wel genoeg vakken gehaald voor de Vrije Minor, zodat dat me weer een half jaar werk scheelt
Je P-vakken van informatiekunde? Zijn die zo lang geldig dan? Bij ons zijn P-vakken maar twee jaar geldig, wel je dat verlengen moet je eerst bij de studieadviseur langs om dat verzoek te motiveren...
Zerg schreef:
pi_70475954
je P vakken zijn voor die studie 2 jaar geldig, volgens mij..
Ja doei.
pi_70498039
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef Californium het volgende:
Nou heb dus in april / mei al gemailt en heb reeds 2 mailtjes al verstuurd enzo gaat geweldig traag Maar nog niet gehoord of ik aangenomen ben... Heb reeds zo goed als mijn HBO gehaald ( in augustus afstuderen) maar omdat ik bij de sshn woon moet ik een bewijs van inschrijving laten zien.. en ik weet dus nog niet zeker of ik dus toegelaten word.... (aardige man, maar hij is echt heel traag met terug mailen zeg )
zit je nu toevallig op de HAN (HLO)
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:00:10 #244
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_70500127
Iemand ook not een tip over het krijgen van kamers in Nijmegen buiten sites om? Ben iets sterker in spreken dan in het schrijven van die profielen..
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_70504903
Ik ben in ieder geval door naar het 2e jaar 45 van de 45 punten gehaald
Nu hopelijke volgende week nog de laatste 15.....

Dit had ik toch niet helemaal verwacht toen ik vorig jaar begon
pi_70504909
netjes
Ja doei.
pi_70504920
ik heb wel vanochtend nog een 9 voor een vak binnen gesleept

een 8 voor de groepsopdracht en een 10 (!!!!!!!!!!!) voor de individuele opdracht
Gelukkig is dat niet iets technisch waardoor ik weer aan het twijfelen gebracht word
Ja doei.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:09:06 #248
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70504931
Heb je ook al bij Makelaars gekeken? Bijv., Wibeco, WFA woonbemiddeling en Rotsvast.
pi_70504960
Editeur: sta je al ingeschreven bij Entree?

www.entree.nu

kost je niets, en werkt op inschrijftijd. Liever vandaag inschrijven dan morgen. Je hebt dan niet NU een kamer of een huis, maar je bouwt wel inschrijftijd op
Ja doei.
pi_70505078
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:

ik dacht dat het een vriendenbestuur was en iedereen ongeveer op gelijke voet stond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')