miep niet, ga een date scoren in Singles ofzoquote:
Daar vinden ze me een harde mannenhater en zijn ze bang voor mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
miep niet, ga een date scoren in Singles ofzo.
Zijn gewoon mietjes..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar vinden ze me een harde mannenhater en zijn ze bang voor me
Ja en? Hier ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar vinden ze me een harde mannenhater en zijn ze bang voor me
Nee, hier vinden ze me een hysterisch wijf met een lage tolerantie en een slechte smaak in mannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik voel me nog steeds ontzettend goed na het mooie mailtje dat ik gisteren in m'n inbox vond.quote:
Dus een hysterisch, lage toleratie, slechte smaak in mannen hebbende, keiharde mannenhater met schizofrenie?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, hier vinden ze me een hysterisch wijf met een lage tolerantie en een slechte smaak in mannen.![]()
Ik zou er bijna schizofreen van worden
Doe even copy-paste, ik kan ook wel een moraalboost gebruiken voor het laatste halfuur.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik voel me nog steeds ontzettend goed na het mooie mailtje dat ik gisteren in m'n inbox vond.
nutteloos F5-en in een gesloten topic is ook niet handig
Ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe even copy-paste, ik kan ook wel een moraalboost gebruiken voor het laatste halfuur.
Op FOK! scoort ze geen mannen meer!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus een hysterisch, lage toleratie, slechte smaak in mannen hebbende, keiharde mannenhater met schizofrenie?!
Je weet jezelf wel in de markt te prijzen he?.
Al een tijdje niet hoor, de laatste was 3,5 jaar geleden geloof ikquote:
* JohnnyKnoxville laaft zich wederom aan R's boezem.quote:
Wees blij!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al een tijdje niet hoor, de laatste was 3,5 jaar geleden geloof ik
Inderdaad, alle mannen op Fok! zijn nerderige stumpers, en alle vrouwen hebben op zijn minst borderline en doen aan zelfmutilatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:18 schreef Tally het volgende:
Wees blij!
Dat weet je niet..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad, alle mannen op Fok! zijn nerderige stumpers, en alle vrouwen hebben op zijn minst borderline en doen aan zelfmutilatie.
Behalve jullie natuurlijk!
Waarom zitten we anders hier?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad, alle mannen op Fok! zijn nerderige stumpers, en alle vrouwen hebben op zijn minst borderline en doen aan zelfmutilatie.
Behalve jullie natuurlijk!
Je bent niet de enige heur..... (Alleen is het bij mij nog mijn vriendin/verloofde.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:18 schreef Joene het volgende:
Ik mag boodschappen gaan doen met vrouwlief.
nicequote:Op maandag 9 februari 2009 08:51 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen! Tot nu toe heb ik overal voor een dichte deur gestaan
Hoera voor het pasjessysteem
er zou een belletje moeten gaan rinkelenquote:Op maandag 9 februari 2009 08:51 schreef Tally het volgende:
quote:
We hebben geen bellenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:02 schreef TALIN het volgende:
[..]
er zou een belletje moeten gaan rinkelen
Ik ben bij ons één van de weinigen die in het bezit is van fysieke sleutels om falende toegangssystemen te omzeilenquote:Op maandag 9 februari 2009 08:51 schreef Tally het volgende:
Same here. En dus besloot ik om 05:00 om m'n wekker te verzetten naar 07:15, en eerst vanaf huis te gaan werken. Zo te zien begint het nu weer een beetje door te rijden op de A20 en A12, dus dadelijk maar eens op het gemakje in de tuut stappen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:43 schreef HeatWave het volgende:
het was heel erg moeilijk om me mijn nest uit te krijgen vanochtend...en
.
in de tuut...quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Same here. En dus besloot ik om 05:00 om m'n wekker te verzetten naar 07:15, en eerst vanaf huis te gaan werken. Zo te zien begint het nu weer een beetje door te rijden op de A20 en A12, dus dadelijk maar eens op het gemakje in de tuut stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |