miep niet, ga een date scoren in Singles ofzoquote:
Daar vinden ze me een harde mannenhater en zijn ze bang voor mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
miep niet, ga een date scoren in Singles ofzo.
Zijn gewoon mietjes..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar vinden ze me een harde mannenhater en zijn ze bang voor me
Ja en? Hier ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar vinden ze me een harde mannenhater en zijn ze bang voor me
Nee, hier vinden ze me een hysterisch wijf met een lage tolerantie en een slechte smaak in mannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik voel me nog steeds ontzettend goed na het mooie mailtje dat ik gisteren in m'n inbox vond.quote:
Dus een hysterisch, lage toleratie, slechte smaak in mannen hebbende, keiharde mannenhater met schizofrenie?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, hier vinden ze me een hysterisch wijf met een lage tolerantie en een slechte smaak in mannen.![]()
Ik zou er bijna schizofreen van worden
Doe even copy-paste, ik kan ook wel een moraalboost gebruiken voor het laatste halfuur.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik voel me nog steeds ontzettend goed na het mooie mailtje dat ik gisteren in m'n inbox vond.
nutteloos F5-en in een gesloten topic is ook niet handig
Ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe even copy-paste, ik kan ook wel een moraalboost gebruiken voor het laatste halfuur.
Op FOK! scoort ze geen mannen meer!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus een hysterisch, lage toleratie, slechte smaak in mannen hebbende, keiharde mannenhater met schizofrenie?!
Je weet jezelf wel in de markt te prijzen he?.
Al een tijdje niet hoor, de laatste was 3,5 jaar geleden geloof ikquote:
* JohnnyKnoxville laaft zich wederom aan R's boezem.quote:
Wees blij!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al een tijdje niet hoor, de laatste was 3,5 jaar geleden geloof ik
Inderdaad, alle mannen op Fok! zijn nerderige stumpers, en alle vrouwen hebben op zijn minst borderline en doen aan zelfmutilatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:18 schreef Tally het volgende:
Wees blij!
Dat weet je niet..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad, alle mannen op Fok! zijn nerderige stumpers, en alle vrouwen hebben op zijn minst borderline en doen aan zelfmutilatie.
Behalve jullie natuurlijk!
Waarom zitten we anders hier?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad, alle mannen op Fok! zijn nerderige stumpers, en alle vrouwen hebben op zijn minst borderline en doen aan zelfmutilatie.
Behalve jullie natuurlijk!
Je bent niet de enige heur..... (Alleen is het bij mij nog mijn vriendin/verloofde.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:18 schreef Joene het volgende:
Ik mag boodschappen gaan doen met vrouwlief.
nicequote:Op maandag 9 februari 2009 08:51 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen! Tot nu toe heb ik overal voor een dichte deur gestaan
Hoera voor het pasjessysteem
er zou een belletje moeten gaan rinkelenquote:Op maandag 9 februari 2009 08:51 schreef Tally het volgende:
quote:
We hebben geen bellenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:02 schreef TALIN het volgende:
[..]
er zou een belletje moeten gaan rinkelen
Ik ben bij ons één van de weinigen die in het bezit is van fysieke sleutels om falende toegangssystemen te omzeilenquote:Op maandag 9 februari 2009 08:51 schreef Tally het volgende:
Same here. En dus besloot ik om 05:00 om m'n wekker te verzetten naar 07:15, en eerst vanaf huis te gaan werken. Zo te zien begint het nu weer een beetje door te rijden op de A20 en A12, dus dadelijk maar eens op het gemakje in de tuut stappen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:43 schreef HeatWave het volgende:
het was heel erg moeilijk om me mijn nest uit te krijgen vanochtend...en
.
in de tuut...quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Same here. En dus besloot ik om 05:00 om m'n wekker te verzetten naar 07:15, en eerst vanaf huis te gaan werken. Zo te zien begint het nu weer een beetje door te rijden op de A20 en A12, dus dadelijk maar eens op het gemakje in de tuut stappen.
Heeft bij ons weinig zin. We hebben geen sleutelgaten.. Echt alleen een pasjessysteemquote:Op maandag 9 februari 2009 09:25 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ben bij ons één van de weinigen die in het bezit is van fysieke sleutels om falende toegangssystemen te omzeilen.
Die hebben wij hier ook.. 3.. En niet altijd sjagerijnig.. Maar wel dom.. Ontzettend domquote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef k_i_m het volgende:
Wat bof ik dan met die sjagerijnig receptionistes die wij hier nog hebben zitten.
Misschien een keer een megafoon meenemen?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Hier zijn ze honderd jaar geleden geselecteerd op sjagerijnigheid. Ik blijf stug goedemorgen zeggen, maar 9 van de 10 keer geven ze niet eens antwoord.
Ik houd mij maar gewoon voor dat de Vara het weinig kan schelen wat voor visitekaartje ze afgevenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien een keer een megafoon meenemen?
"GOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEDDDDEEEEMOOOOORRRGGEEEEEENNNNNNN, DAMEEEESSSS!!!!!!"
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in de tuut...
in de tuut?
in de TUUT?!!!
IN DE TUUT?!!?!?!?! !!!*&!*&^@!
Ben je een 31 jarige moeder met een vlot kort roodgeverfd kapsel die zo heerlijk spontaan en zichzelf is ofzo!!!???
Wat is dat nou voor een term voor een bebaarde whisky en Guinness drinker???
TUUT!?!?!?!!1!1111reiznznzz!!
Ook nog even goed over nadenken idd, denk dat ik wel weer ga. Heb dit weekend kaarten voor de Black Crowes en Papa Roach binnenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, LL kaartjes bestellen. Goede tip.
Ik heb Ripley nog niet gezien anders, zou ze weer ziek zijn?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, UIO, gisteren met oa Rip tapas gegeten bij het Leidseplein, die in de Leidsekruistraat, was echt een prima tent voor op die lokatie, de gamba's dreven in een mega schaal met super lekkere hete knoflook olie etc, echt prima gegeten.
die heb altijd 3 dagen weekend...quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb Ripley nog niet gezien anders, zou ze weer ziek zijn?
Er was wel chorizoquote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik had haar gistermiddag aan de telefoon en toen klonk ze nog gezond.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef Adelante het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had haar gistermiddag aan de telefoon en toen klonk ze nog gezond.
Shaggymodusquote:Op maandag 9 februari 2009 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze ging daarna pas met HW eten. [ afbeelding ]
Dat weet ik, JK. Het was dan ook ter onderbouwing van Ad's stelling.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ] Ze ging daarna pas met HW eten. [ afbeelding ]
De NS doet niet aan files, wel aan vertragingenquote:
Oh ja, dat was het! Scherp JK!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is ze wel weer college aan het geven.
Ik doe niet aan de NS.. dus vandaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De NS doet niet aan files, wel aan vertragingen.
Hé, ik was in telefoonmodus. Jij als man zijnde kent dat en weet dat dan weinig blijft hangen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verder ben ik geen enge stalker hoor, dat ik beter weet wat Ripley aan het doen is dan de mensen die daadwerkelijk met haar spreken of haar ontmoeten.
Goed punt. Het is dan schijnbaar aan ons mannen om in een stortvloed van onzin en zogeheten "vrouwenlogica" de essentie eruit te destileren. Godsonmogelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé, ik was in telefoonmodus. Jij als man zijnde kent dat en weet dat dan weinig blijft hangen.
Ach ja, het houdt me van de straat.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:
nee, je bent geen enge stalker, gewoon een beetje een standaard, doorsnee stalker idd.
ja, handig die straatverboden van tegenwoordigquote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, het houdt me van de straat.
Neh, meer dat Amsterdam (en dus R.) een uur treinen is.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
ja, handig die straatverboden van tegenwoordig.
Tally, zeg het eens, wat scheelt eraan?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:13 schreef Tally het volgende:
*zucht*
Mja.. Laat maar.. Laten we het er op houden dat ik gewoon een vrouw ben en dus altijd wel wat te zeiken hebquote:Op maandag 9 februari 2009 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tally, zeg het eens, wat scheelt eraan?
Elke 7 seconden een keuze uit:quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed punt. Het is dan schijnbaar aan ons mannen om in een stortvloed van onzin en zogeheten "vrouwenlogica" de essentie eruit te destileren. Godsonmogelijk.
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:15 schreef Tally het volgende:
Mja.. Laat maar.. Laten we het er op houden dat ik gewoon een vrouw ben en dus altijd wel wat te zeiken heb
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Elke 7 seconden een keuze uit:
uhuh
hmmm?
gut ja
echt?
we zullen zien
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |