hij kan het toch niet laten he, die ouwe moddereetreduceerderquote:
nog geen kaart... ook geen geld voor eigenlijk.quote:
mud_eating_Team Red_inducerquote:die ouwe moddereetreduceerder
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:04 schreef 16meter het volgende:
-Gelredometoch wel een
vanwege geluid bij Qlimax
-treinreisaltijd gezellig met een groep, terugweg mooi brakken met z'n allen
-waarschijnlijk niet uitverkocht, dus ruimtedat is sowieso heldig
-dikke show belooft b2sheb ik vertrouwen in
-vette line-upx2
-Noisecontrollers![]()
![]()
live
bring it on!!
-Wildstylez![]()
die gaat ook heerlijk knallen
-Donkey fuckin' Rollers![]()
heb gehoord dat ze afsluiten
![]()
-Alpha²alles naar de klote stampen wordt dat
![]()
-Zatox (mits niet ziek. zwak of misselijk)tijdje niet gezien, ben benieuwd
trust mee, geluid bij Qlimax '08 was prima te doen (stond wel vooraan, dat welquote:Op zondag 8 februari 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
eens is met commentaren Remco, maar goed geluid moet ik nog ondervinden. Laatste keer Gelredome was Qlimax 2007, toen was het alleen vooraan te doen.
Marco van bastenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef de_huig het volgende:
na de frustraties van vanmiddag nog een extra reden om alles naar de tering te stampen in de gelredome![]()
![]()
Ajax..wat doe je?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
nog geen kaart... ook geen geld voor eigenlijk.
maar toch he...
+ waarschijnlijk niet uitverkocht, dus ruimteZeker weten, vooraan bij de boxen
![]()
+ b2s belooft een dikke showIk hoop stiekem dat ze de Qlimax show gaan overtreffen
![]()
+ Noisecontrollers![]()
![]()
Tijd niet gezien
+ Wildstylez![]()
Prima skills en goed in team rood
+ Donkey fuckin' Rollers![]()
Zei je nou afsluiter rem
![]()
+ Alpha²A2 records weer voluit !
+ Zatox (mits niet ziek, zwak of misselijk)Ook weer tijdje niet gezien. Petmans
![]()
- treinreis 39 minuutjes is prima te doen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
tch wel ironish dat de week na de 4-1 tegen vitesse en al de frustraties die daar voor jou bij horen dat je dan in het gelredome harder gaat dan de gehele ajax selectie bij elkaar![]()
afgezien van de dikke rij voor dat wagentje waar je kaartjes kan kopen (die je gewoon handig moet ontwijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef mstx het volgende:
Moet wel zeggen dat dat altijd goed geregeld is met die pendelbussen.
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busjequote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van de dikke rij voor dat wagentje waar je kaartjes kan kopen (die je gewoon handig moet ontwijken) is het inderdaad prima te doen
Typisch voorbeeld van Dom, Lomp en Lelijkquote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busje
whahahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busje
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |