Dat was een bevel, geen vraag.quote:
Dat weet ik nog niet hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
maar aangezien je toch met de trein gaat zaterdag,
Dus vnv een pm'etje ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Voor de liefhebbers met Usenet: Hardbass Chapter 16 is online
oh die had ik nog helemaal niet gezienquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:20 schreef mstx het volgende:
01 The Pitcher - Our Core
02 Dozer - Relax
03 Zany, The Pitcher - Guardian Angel
04 Williams Syndrome - Secrets
05 The Pitcher - Serenity
06 Noisecontrollers - Revolution Is Here
08 Williams Syndrome - Emotions
09 Wildstylez - Muzic Or Noize
14 Noisecontrollers - Yellow Minute
17 Noisecontrollers - Sanctus
20 Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
[..]
Dat weet ik nog niet hoor.![]()
En anders ga ik alsnog met de auto naar het station.![]()
De vocal is niet echt zangerig als je het vergelijkt met de track die erna komt. (DV8 & Pitcher - shine).quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:29 schreef Silaz het volgende:
Revolution is here![]()
dat is toch die met die zangerige mannenstem?:P
om 5 uur opstaan om 8 uur te werkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef de_huig het volgende:
vanavond op tijd naar bed..morgenochtend lang uitslapen..stevig ontbijten..chillen..goed lunchen..rustig
Uurtje of 3 nog proberen te slapenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef de_huig het volgende:
koolhydratennn etennnnn....uitbuiken..en dan een stevige massage door een mooi thais vrouwke om die spiertjes los en warm te maken..(dat laatste moet ik alleen nog ff regelen)
en dan, zoals een wijs man eerder al sprak: bop bop bop gasssssss erop! tsjik tsjak volle bak!![]()
mocht het nog niet duidelijk zijn..ik heb er zin in
Om half 12 thuis vanavond, morgenochtend 9 uur eruit voor rijles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
om 5 uur opstaan om 8 uur te werken![]()
[..]
Uurtje of 3 nog proberen te slapen![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
misschien zijn er trouwens ook wel thaise massagevrouwkes op hardbass![]()
"ooh mister huig...you relaaax!! I give you massaaaaaaage...only five dollah..velly cheap!!"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef NLS04 het volgende:
misschien zijn er trouwens ook wel thaise massagevrouwkes op hardbass![]()
ah jij bent er zo eenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef 16meter het volgende:
five dollah is inderdaad niet echt goedkoop, als je bedenkt wat ze nog meer willen doen voor dat bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |