Netjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Die weiger ik in t ekoppen. Kom op, Starzky!
Is dat een aanrader trouwens?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Mark het volgende:
De Slinger van Foucault van Eco?
Ik zal eens kijken op welke plek die staat in de top 10, da's ook een berucht niet-uitgelezen boek (waaronder ikquote:
Ik heb dat met de Naam van de Roosquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken op welke plek die staat in de top 10, da's ook een berucht niet-uitgelezen boek (waaronder ik)
Door wie? Volg het even nietquote:
In Belgie stond hij op 2:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken op welke plek die staat in de top 10, da's ook een berucht niet-uitgelezen boek (waaronder ik)
Die top tien klopt aardig als ik het op mijzelf betrekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef Mark het volgende:
[..]
In Belgie stond hij op 2:
De top tien van de minst uitgelezen boeken:
1. Het verdriet van België - HUGO CLAUS
2. De slinger van Foucault - UMBERTO ECO
3. Duivelsverzen - SALMAN RUSHDIE
4. De bijbel
5. Ulysses - JAMES JOYCE
6. De kleine vriend - DONNA TARTT
7. De naam van de roos - UMBERTO ECO
8. In de ban van de ring - J.R.R. TOLKIEN
9. De wereld van Sofie - JOSTEIN GAARDNER
10. Tongkat - PETER VERHELST
Ulysses wordt elk jaar in Dublin voorgelezen: In het voetspoor van Joyce trekken jaar in jaar uit vele literaire pelgrims naar Dublin om er hun Bloomsday te vieren, bij voorkeur op de zestiende juni zelf. Op menige, door de auteur beschreven plaats worden dan hele passages uit Ulysses voorgelezen. Het is een eer die aan uitzonderlijk weinig boeken wordt bewezen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef lubje25 het volgende:
naomi van as
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:48 schreef qonmann het volgende:
Doutzen Kroes !
Doutzenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Pfff ik wou dat ik ook goed kon schaatsen.![]()
is wel goed !quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:55 schreef lubje25 het volgende:
Tango
ScottTracy + 1quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:05 schreef ScottTracy het volgende:
Boondock Saints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |