quote:
nee, niksquote:
waarom verander jij niet elke dag jouw naam !quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 08:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom verander jij niet elke dag jouw naam !
oh ja, moggouh !
technisch gezien heeft niemand dat hierquote:Op maandag 9 februari 2009 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
hoezo ? je kan toch ook 4 dagen vrij hebben ? technisch gezien heb je dan vandaag al weekend
nee ok , das een ander verhaalquote:Op maandag 9 februari 2009 09:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
technisch gezien heeft niemand dat hier
technisch gezien kan ik dat over 2 weken wel hebben als ik al mijn vrije dag dan opneemquote:Op maandag 9 februari 2009 09:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
technisch gezien heeft niemand dat hier
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
-Madskillz28TH jij mag geen koffie meer sochtends
goeiemorgen!
doen, doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
technisch gezien kan ik dat over 2 weken wel hebben als ik al mijn vrije dag dan opneem
ja, of ik pak van de zomer gewoon wat extra dagenquote:
kan ook, alles kan, Henk Kan, Wim Kanquote:Op maandag 9 februari 2009 09:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, of ik pak van de zomer gewoon wat extra dagen
en er is nog meer, ijselmeer, Meer van Luganoquote:Op maandag 9 februari 2009 09:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan ook, alles kan, Henk Kan, Wim Kan
.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef Klonk het volgende:
ik vind het Paterswoldsemeer mooier
ik ga ook voor het meer van luganoquote:Op maandag 9 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik niet
Paterswoldsemeer
[ afbeelding ]
Meer van Lugano
[ afbeelding ]
ennn.. een topickillerquote:Op maandag 9 februari 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
kut! ik heb gelijk zin in vakantie
mogguh!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
file...file....file
![]()
mijn god een uur later dan geplanned
ik wel, bij het paterswoldse meer heb ik voor het eerst een meisje gekust, bij het meer van lugano hebben ze mijn caravan opengebrokenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik niet
Paterswoldsemeer
[ afbeelding ]
Meer van Lugano
[ afbeelding ]
ook goedemorgenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
je moet ook niet voorrop gaan staan Tripack
aaaawww, wat liefquote:Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, bij het paterswoldse meer heb ik voor het eerst een meisje gekust, bij het meer van lugano hebben ze mijn caravan opengebroken
ik wordt er bijna emotioneel van, bijna dan hehquote:Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, bij het paterswoldse meer heb ik voor het eerst een meisje gekust, bij het meer van lugano hebben ze mijn caravan opengebroken
dat beinvloed wel iemands keuzequote:Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, door die teringlijers ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe deurquote:
jah en zonder deur zou ik ook niet bij het meer van lugano gaan staanquote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, door die teringlijers ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe deur![]()
hij zit nu alleen met ducktape vast
scheelt wel in schadequote:Op maandag 9 februari 2009 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en zonder deur zou ik ook niet bij het meer van lugano gaan staan
Tape kan wel erg makkelijk zijn ja!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, door die teringlijers ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe deur![]()
hij zit nu alleen met ducktape vast
je zou je rot schrikkenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen draakje en friday12. goed weekend gehad beiden ?
da's mooi!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ja erg goed weekend gehad. ben wel aardig gaar, hele weekend mensen over de vloer gehad. maar was wel weer erg leuk
draakjequote:
nee saaiquote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi friday!
goed weekend gehad?
idd, de week is weer begonnen, tijd om uit te rusten van het weekendquote:Op maandag 9 februari 2009 10:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's mooi!
![]()
ow ja en tis maandag daar hoort gaar zijn hier wel een beetje bij toch?
een topickiller ook nietquote:
ook hoiquote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
idd, de week is weer begonnen, tijd om uit te rusten van het weekend
ken dat gevoelquote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
ik heb lekker geen zin meer vandaag![]()
ook nooit gehad hoor, mar dat terzijden
volheid? is dat een woord ?quote:
dat is het inderdaad, anusquote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
volheid? is dat een woord ?
ok, das heul niet liefquote:
een raar woord!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
volheid? is dat een woord ?
het bestaat !quote:
mogguh !quote:
quote:
quote:
Helleu lieverdsquote:
ja, het waren 4 fantastische dagenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helleu lieverds
Allemaal een leuk weekend gehad?
jah was leukquote:Op maandag 9 februari 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helleu lieverds
Allemaal een leuk weekend gehad?
ciaoquote:
dat klinkt ook foutquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, het waren 4 fantastische dagen
Whehehequote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
jah was leukmijn broertjes gezicht toen hij zijn eerste rijles kreeg
priceless
![]()
ter info vandaag is mijn broertje jarig
het was goed bedoeld hoorquote:
Alles goed ? en hoe is het met je konijn ?quote:
Wat verBreeZaH jij mij beroep dan ? het is nog altijd schapenneukerquote:
dit is een jonko ûûûûûhhhhééquote:
tuurlijk , aardig gaar dat wel,quote:Op maandag 9 februari 2009 11:38 schreef Runx het volgende:
[..]
dit is een jonko ûûûûûhhhhéé
MorgenWL alles goed ?
jah met haar gaat het ook goedquote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef Runx het volgende:
[..]
Alles goed ? en hoe is het met je konijn ?
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah met haar gaat het ook goedhadden we gister een plaid over haar ren gelegd..zo half dan... dacht ze dat ze erop kon springen
in eens een vliegend konijn![]()
quote:
zie jequote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah met haar gaat het ook goedhadden we gister een plaid over haar ren gelegd..zo half dan... dacht ze dat ze erop kon springen
zoals het hoort mie jongquote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tuurlijk , aardig gaar dat wel,
its a bird, its a plane, no its bunny!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef tripack het volgende:
[..]zoiets
mijn vriendin en ik hadden allebei zoiets van.... zag ik dat nou goed
wahah te grappigquote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |