mogguh!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
file...file....file
![]()
mijn god een uur later dan geplanned
ik wel, bij het paterswoldse meer heb ik voor het eerst een meisje gekust, bij het meer van lugano hebben ze mijn caravan opengebrokenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik niet
Paterswoldsemeer
[ afbeelding ]
Meer van Lugano
[ afbeelding ]
ook goedemorgenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
je moet ook niet voorrop gaan staan Tripack
aaaawww, wat liefquote:Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, bij het paterswoldse meer heb ik voor het eerst een meisje gekust, bij het meer van lugano hebben ze mijn caravan opengebroken
ik wordt er bijna emotioneel van, bijna dan hehquote:Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, bij het paterswoldse meer heb ik voor het eerst een meisje gekust, bij het meer van lugano hebben ze mijn caravan opengebroken
dat beinvloed wel iemands keuzequote:Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, door die teringlijers ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe deurquote:
jah en zonder deur zou ik ook niet bij het meer van lugano gaan staanquote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, door die teringlijers ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe deur![]()
hij zit nu alleen met ducktape vast
scheelt wel in schadequote:Op maandag 9 februari 2009 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en zonder deur zou ik ook niet bij het meer van lugano gaan staan
Tape kan wel erg makkelijk zijn ja!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, door die teringlijers ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe deur![]()
hij zit nu alleen met ducktape vast
je zou je rot schrikkenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen draakje en friday12. goed weekend gehad beiden ?
da's mooi!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ja erg goed weekend gehad. ben wel aardig gaar, hele weekend mensen over de vloer gehad. maar was wel weer erg leuk
draakjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |