Daar ga ik morgen naar luisteren!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:34 schreef Felixa het volgende:
Zondagavond 19 juli vanaf 23u Oasis via livestream te bewonderen op het Melt! Festival:
http://www.eventim.de/cgi-bin/ticket.htm?doc=campaign/festivals&affiliate=ekm&DCMP=EMC-Kaeufermailing2009e&attr=H_oasis_stream_2909
Die heb ik al een hele tijd. Nice track though.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:39 schreef TNA het volgende:
Deze was hier nog niet gepost:
Heel fijne vocals
Simpel nummer. Wel tof. Was dit een achtergebleven nummer van de laatste plaat?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef TNA het volgende:
En om het compleet te maken:
Klassieke rauwe Liam-vocals.
Zoals bijna alle nummers van Liam; simpel, pakkend, sterke vocals. Voor zover ik weet is het nieuw, ter promotie van zijn kledinglijn Pretty Green.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Simpel nummer. Wel tof. Was dit een achtergebleven nummer van de laatste plaat?
Ik vind dat altijd prachtig, als het publiek zo'n heel nummer zingt. Versie van Wonderwall in Cardiff (1996) is ook mooi.quote:
quote:Oasis cancelled again with one minute to stage time!!! Liam smashesd noels guitar, huuuge fight!
about 2 hours ago from Twitter
Amy Macdonald
quote:A STATEMENT FROM NOEL
28 August 2009
"It's with some sadness and great relief to tell you that I quit Oasis tonight. People will write and say what they like, but I simply could not go on working with Liam a day longer.
"Apologies to all the people who bought tickets for the shows in Paris, Konstanz and Milan."
http://www.oasisinet.com/NewsArticle.aspx?n=773
Hey, don't get me wrong here: ik mag die dude graag (en zie ook door al z'n arrogantie heenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:17 schreef MCH het volgende:
Ik word nu al gek van alle mensen die Liam 123 van alles de schuld geven. Bovendien denk ik dat Liam zich wat betreft het muzikale gebeuren geen zorgen hoeft te maken. Hij geniet nog altijd een aanzienlijk hoog coolheidsgehalte en z'n maken mij toch wel benieuwd naar solomateriaal.
Ik denk bovendien dat de tour na DOYS veel te lang is en dat dat nu z'n tol gaat eisen. Overigens dit gebeurde in 2000:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey, don't get me wrong here: ik mag die dude graag (en zie ook door al z'n arrogantie heen B-)), maar de gemoederen moeten wel heel hoog lopen wil Noel zomaar weglopen uit de band. Then again, een gitaar mollen doe je ook niet zomaar... naja, wachten op Liam's statement dan maar. :P
1 |
Klopt dat verhaal van Pinkpop? Enfin, het is ze weer gelukt.quote:Songwriter en gitarist Noel Gallagher is uit Oasis gestapt.Hij zegt dat hij niet langer met zijn broer Liam kan werken.
Volgens Liam,de zanger van de Britse rockband,is het vertrek van zijn broer niet einde van de Oasis,maar een geplande concerttour is geschrapt.
Gisteravond werd op het laatste moment een optreden in Parijs afgelast.
De rockband uit Manchester bestaat sinds in 1991 en draait rond de broers Gallagher.Ze hebben al jaren een moeizame relatie.In 2000 stapte Noel ook al eens uit Oasis.De band trad toen op Pinkpop op zonder hem.
Dus Oasis kan ook gewoon bestaan zonder Gallaghers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:15 schreef Aisumasen het volgende:
Het Pinkpop-verhaal klopt. Liam verliet zelfs toen vroegtijdig het podium.
0:21.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:42 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik heb mij geweldig verveeld op werchter bij oasis en de houding van die liam was gewoon verschrikkelijk irritant, trademark of niet. Goeie zaak vind ik, die Noel kan beter doen dan onder 't juk van zijn broer.
Niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef TNA het volgende:
Ze hebben natuurlijk eerder hun problemen gehad, maar m.i. nog nooit zo heftig. Noel kondigt zijn vertrek officieel aan op de site en daarbij komt dat Liam en Noel elkaar voorheen altijd nodig hadden, terwijl Noel de laatste jaren meer en meer heeft bewezen een geweldige soloartiest te zijn. Ik hoop van harte dat ze weer bij elkaar komen, maar zie er vooralsnog geen reden voor.
quote:Dearly beloved, it is with a heavy heart and a sad face that I say this to you this morning.
As of last Friday the 28th August, I have been forced to leave the Manchester rock'n'roll pop group Oasis.
The details are not important and of too great a number to list. But I feel you have the right to know that the level of verbal and violent intimidation towards me, my family, friends and comrades has become intolerable. And the lack of support and understanding from my management and band mates has left me with no other option than to get me cape and seek pastures new.
I would like firstly to offer my apologies to them kids in Paris who'd paid money and waited all day to see us only to be let down AGAIN by the band. Apologies are probably not enough, I know, but I'm afraid it's all I've got.
While I'm on the subject, I'd like to say to the good people of V Festival that experienced the same thing. Again, I can only apologise - although I don't know why, it was nothing to do with me. I was match fit and ready to be brilliant. Alas, other people in the group weren't up to it.
In closing I would like to thank all the Oasis fans, all over the world. The last 18 years have been truly, truly amazing (and I hate that word, but today is the one time I'll deem it appropriate). A dream come true. I take with me glorious memories.
Now, if you'll excuse me I have a family and a football team to indulge.
I'll see you somewhere down the road. It's been a fuckin' pleasure.
Thanks very much.
Goodbye.
NG.
Fucking hell, het is gewoon echt afgelopenquote:
Andy en Gem zijn juist degenen voor wie ik het meest respect heb. Al die ruzies en ellende die zij meegemaakt moeten hebben,..en nooit uit de school geklapt in een interview oid. En nu zitten ze er weer middeninquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:47 schreef =HellFire= het volgende:
Tsja, precies hetgeen wat ik al verwacht... Maarre, waar blijft dat statement van so-called 'enfant terrible' Liam dan? Gem? Andy "Who the fuck is Andy?" Bell? Soms lijkt het alsof het enige intellect wat in de band zat, bij Noel zat.![]()
Ergens vind ik het wel passend zo. Alleen veel te vroegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:47 schreef het_grobbekuiken het volgende:Oasis
![]()
Jammer dat het zo moet aflopen, en niet met een groots afscheidsconcert
True that. Maar in zo'n situatie mag je best van je laten horen, vind ik althans. I dunno, tis ook hun band immers...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:52 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Andy en Gem zijn juist degenen voor wie ik het meest respect heb. Al die ruzies en ellende die zij meegemaakt moeten hebben,..en nooit uit de school geklapt in een interview oid. En nu zitten ze er weer middenin
Noel kan 't ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:23 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Misschien komen ze nog met een reactie? Het is ook pas gisternacht gebeurd he..ze zijn amper thuis. ik zou ook even rust aan mn kop willen hebben
Ik vond Oasis altijd wel tof maar nooit naar een concert ofzo geweest (heb ik nu wel spijt van), en ik vind het al rot. Zo rot dat ik alweer een paar uur naar hun muziek zit te luisterenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Noel kan 't ook.En Liam heeft Twitter! It's web 2.0 eh!
![]()
Maar vooruit, ik zal geduld hebben... en mezelf flink bezatten. En vanavond met zonnebril op stap gaan. Liam en Noel zouden het zo gewild hebben....
....
Weet zo uit m'n hoofd even niet hoe het met de credits bij de albums van Oasis zit, maar het lijkt me dat de rechten van de nummers gewoon gaan naar diegene die ze hebben geschreven. Of ze moeten besloten hebben om de rechten van alle nummers onder "Oasis" te brengen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Schieganger het volgende:
Denk dat de rechten onder het mom Oasis ligt, dus dat Liam gewoon de rechten heeft.
Ik draai al de hele dag door Acquiese... "Cuz we neeeeeeeeeeeed eachother!"
Drummer en/of bassist van U2 zijn niet per sé onvervangbaar vind ik... (geen idee wat er speciaal is aan Larry Mullen bv?).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vond Oasis altijd wel tof maar nooit naar een concert ofzo geweest (heb ik nu wel spijt van), en ik vind het al rot. Zo rot dat ik alweer een paar uur naar hun muziek zit te luisteren.
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik een Oasis zonder Noel niet kunnen, ze kunnen er dan net zo goed helemaal mee kappen vind ik (dat zou ik als enorme U2 fan ook vinden wanneer een van de bandleden eruit zou stappen trouwens, wie dan ook). Verder hoop ik dat de heren ooit weer door 1 deur kunnen.. Het zijn toch broers
Hmmm, okee, statement op de site maakt het wel wat echter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:14 schreef webfreak het volgende:
Noel heeft de meeste en de beste liedjes geschreven, dus zonder hem is Oasis redelijk kansloos.
Maar iets zegt me dat dit vooral een PR-matige inhaak is op de zogenaamde 'ruzie', die eveneens worden gebruikt om de groep 'rock&roll'-status te geven.
Serieus, veel van het badboy-gedrag van de broertjes is dik aangezet.
Ah! Noel!! We zaten al op je te wachten.quote:
focking bullocksquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:52 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ah! Noel!! We zaten al op je te wachten.
Vertel maar eens, wat is er allemaal aan de hand jongen?
Zo klinkt 't nochtans niet hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:25 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het is een emotionele en te snelle reactie na wat er gebeurd is. Hij had misschien beter even er een paar nachtjes over kunnen slapen. Tenzij het wel héél erg is geweest...
Toch wel jammer dat ze stoppen. Kan me die ophef in de jaren '90 nog goed herinneren.
Ja dat weet ik. Ik kan me nog herinneren dat in 1996 ook al flink heibel was toen Noel tijdelijk uit de band stapte met veel poeha. Maar nu hij sneller kan communiceren d.m.v. twitter en blogs is zo'n boodschap sneller de wereld in geholpen dan dat je eerst bijv. een persconferentie bij elkaar moet roepen of via McGee een statement naar buiten brengt. Denk ik...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:30 schreef tony_clifton- het volgende:
Zo klinkt 't nochtans niet hoor.
Ophef is al jaren bezig btw...
Is daar een youtube link van?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef zjroentje het volgende:
Haha, die persconferentie van McGee idd. Mooiste was nog die acceptence speech tijdens een award uitreiking.![]()
Laten we hopen dat moeder Gallagher gelijk heeftquote:Peggy Gallagher thinks Oasis will get back together. The mother of Liam and Noel denies the band has broken up for good, insisting her sons love each other so much they'll reunite before long.
She told Britain's Sunday Mirror newspaper: "Liam adores Noel. They do love each other, but they've always been very different. The funny thing is, they didn't fight as children. They didn't fight until they started the band.
"I hope this isn't the end of Oasis. I don't think it is. They're just tired at the end of the tour. They've had fights before and got over it."
Bronquote:G'morning. I am offering my services as a relationship counsellor to Liam and Noel Gallagher. Wish me luck.
Zak zit er toch al niet meer bij?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:23 schreef thomasss het volgende:
Wellicht dat Andy, Gem en Zak en zich neutraal opstellen
Liam ontslaat Chris vast en zeker. De enige reden dat Noel Chris heeft uitgezocht is om Liam te stangen (Chris is drummer bij Robbie Williams (geweest)).quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:15 schreef =HellFire= het volgende:
Het is nu Chris Sharrock. Goeie drummer trouwens.
Had het van de site gepluktquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:26 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Zak zit er toch al niet meer bij?
Instant classic imoquote:
Haha ja, die fucking discussie met die vent die zich ervoor verontschuldigdquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
Hahah dat stuk over The Walrus.Hahaha, The Verve is recording. Haha. Je krijgt bijna medelijden met 'em.
Bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |