abonnement Unibet Coolblue
pi_72249797
Nope, dit keer is het serieus. Hoorde al eerder dat Liam Noel in tranen achterliet, een dikke week geleden. De maat is nu echt vol. Heb ze één keer gezien nu, veel te laat. Maar ja, wat doe je er aan? Zonde, zonde. Maar Liam is hier de schuldige van. Hoezeer ik ook om Liam kan lachen, ik weet zeker dat hij degene was die moeilijk deed. Fucked up though...

En okee, die shit is eerder geweest. Maar dat was toen. Ik denk serieus wel dat het nu echt over is. Noel kan nu prima zonder. En inderdaad, die solo-plaat moet er eens van komen... dit is het moment.
pi_72249984
Ik word nu al gek van alle mensen die Liam 123 van alles de schuld geven. Bovendien denk ik dat Liam zich wat betreft het muzikale gebeuren geen zorgen hoeft te maken. Hij geniet nog altijd een aanzienlijk hoog coolheidsgehalte en z'n maken mij toch wel benieuwd naar solomateriaal.
pi_72250042
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 01:17 schreef MCH het volgende:
Ik word nu al gek van alle mensen die Liam 123 van alles de schuld geven. Bovendien denk ik dat Liam zich wat betreft het muzikale gebeuren geen zorgen hoeft te maken. Hij geniet nog altijd een aanzienlijk hoog coolheidsgehalte en z'n maken mij toch wel benieuwd naar solomateriaal.
Hey, don't get me wrong here: ik mag die dude graag (en zie ook door al z'n arrogantie heen ), maar de gemoederen moeten wel heel hoog lopen wil Noel zomaar weglopen uit de band. Then again, een gitaar mollen doe je ook niet zomaar... naja, wachten op Liam's statement dan maar.
pi_72250110
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 01:22 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hey, don't get me wrong here: ik mag die dude graag (en zie ook door al z'n arrogantie heen B-)), maar de gemoederen moeten wel heel hoog lopen wil Noel zomaar weglopen uit de band. Then again, een gitaar mollen doe je ook niet zomaar... naja, wachten op Liam's statement dan maar. :P
Ik denk bovendien dat de tour na DOYS veel te lang is en dat dat nu z'n tol gaat eisen. Overigens dit gebeurde in 2000:

1While touring in Barcelona in 2000, Oasis were forced to cancel a gig when Alan White's arm seized up, and the band spent the night drinking instead. Liam made a derogatory comment about Noel's then-wife Meg Mathews, and attempted to cast doubt over the legitimacy of Noel's daughter Anais, causing a scuffle. Following this, Noel declared he was quitting touring overseas altogether, and Oasis were supposed to finish the tour without him.[42] Noel eventually returned for the Irish and British legs of the tour, which included two major shows at Wembley Stadium. A live album of the first show, called Familiar to Millions, was released in late 2000 to mixed reviews.


Laten Andy en Gem zich wel eens over de bandsituatie uit?
pi_72250135
1) Dat van DOYS kan ik mee inkomen. Gasten moeten gewoon even anderhalf jaar zonder elkaar denk ik.
2) Andy en Gem? Niet echt. Beiden komen wel eens aan bod in interviews en gesprekken op dvd's, maar meer ook niet...
3) Familiar to Millions vind ik een topliveplaat trouwens. Raar van die mixed reviews.
pi_72250278
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:27 schreef MCH het volgende:
Komt allemaal goed mensen.
Dat dus! En anders, Noel solo-album
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:46:29 #232
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72250332
Godverdomme. Laat ze het snel weer goed maken. Natuurlijk, Noel is solo briljant, maar Liam en Oasis zijn nou eenmaal de factoren die het helemaal maken.
pi_72251017
Mogen niet uit elkaar blijven Ze moeten weer bij elkaar komen!
Het zal niet hetzelfde zijn zonder Noel, en Noel solo zal niet hetzelfde zijn als Oasis.
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 05:30:19 #234
187254 Giertje
lets all make believe
pi_72251497
ik las et net pas enerzijds verbaasd et me niks mja komt wel weer goed over een poosje
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_72251707
Ik kan de hele nacht al niet slapen

What's the story? Noel quits the toury

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2009 08:35:57 ]
  Moderator zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:04:19 #236
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_72252490
Van teletekst, het staat zelfs op 101.
quote:
Songwriter en gitarist Noel Gallagher is uit Oasis gestapt.Hij zegt dat hij niet langer met zijn broer Liam kan werken.

Volgens Liam,de zanger van de Britse rockband,is het vertrek van zijn broer niet einde van de Oasis,maar een geplande concerttour is geschrapt.

Gisteravond werd op het laatste moment een optreden in Parijs afgelast.

De rockband uit Manchester bestaat sinds in 1991 en draait rond de broers Gallagher.Ze hebben al jaren een moeizame relatie.In 2000 stapte Noel ook al eens uit Oasis.De band trad toen op Pinkpop op zonder hem.
Klopt dat verhaal van Pinkpop? Enfin, het is ze weer gelukt.

Benieuwd wanneer hij dit keer terugkeert.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:10:38 #237
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_72252570
En natuurlijk op de FP: Oasis is niet meer
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_72252617
Het Pinkpop-verhaal klopt . Liam verliet zelfs toen vroegtijdig het podium.



0:21 .
  Moderator zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:24:33 #239
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_72252719
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:15 schreef Aisumasen het volgende:
Het Pinkpop-verhaal klopt . Liam verliet zelfs toen vroegtijdig het podium.



0:21 .
Dus Oasis kan ook gewoon bestaan zonder Gallaghers.

Nou, dan is de toekomst van de band verzekerd.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:32:28 #240
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72253876
Ze hebben natuurlijk eerder hun problemen gehad, maar m.i. nog nooit zo heftig. Noel kondigt zijn vertrek officieel aan op de site en daarbij komt dat Liam en Noel elkaar voorheen altijd nodig hadden, terwijl Noel de laatste jaren meer en meer heeft bewezen een geweldige soloartiest te zijn. Ik hoop van harte dat ze weer bij elkaar komen, maar zie er vooralsnog geen reden voor.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:17:42 #241
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_72254806
Kutzooi
En dat terwijl ik ze nog nooit live heb kunnen zien. Jammer...
pi_72255328
Ik heb mij geweldig verveeld op werchter bij oasis en de houding van die liam was gewoon verschrikkelijk irritant, trademark of niet. Goeie zaak vind ik, die Noel kan beter doen dan onder 't juk van zijn broer.
pi_72256078
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:42 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik heb mij geweldig verveeld op werchter bij oasis en de houding van die liam was gewoon verschrikkelijk irritant, trademark of niet. Goeie zaak vind ik, die Noel kan beter doen dan onder 't juk van zijn broer.

Oasis
pi_72257096
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef TNA het volgende:
Ze hebben natuurlijk eerder hun problemen gehad, maar m.i. nog nooit zo heftig. Noel kondigt zijn vertrek officieel aan op de site en daarbij komt dat Liam en Noel elkaar voorheen altijd nodig hadden, terwijl Noel de laatste jaren meer en meer heeft bewezen een geweldige soloartiest te zijn. Ik hoop van harte dat ze weer bij elkaar komen, maar zie er vooralsnog geen reden voor.
Niks aan toe te voegen
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_72263261
quote:
Dearly beloved, it is with a heavy heart and a sad face that I say this to you this morning.

As of last Friday the 28th August, I have been forced to leave the Manchester rock'n'roll pop group Oasis.

The details are not important and of too great a number to list. But I feel you have the right to know that the level of verbal and violent intimidation towards me, my family, friends and comrades has become intolerable. And the lack of support and understanding from my management and band mates has left me with no other option than to get me cape and seek pastures new.

I would like firstly to offer my apologies to them kids in Paris who'd paid money and waited all day to see us only to be let down AGAIN by the band. Apologies are probably not enough, I know, but I'm afraid it's all I've got.

While I'm on the subject, I'd like to say to the good people of V Festival that experienced the same thing. Again, I can only apologise - although I don't know why, it was nothing to do with me. I was match fit and ready to be brilliant. Alas, other people in the group weren't up to it.

In closing I would like to thank all the Oasis fans, all over the world. The last 18 years have been truly, truly amazing (and I hate that word, but today is the one time I'll deem it appropriate). A dream come true. I take with me glorious memories.

Now, if you'll excuse me I have a family and a football team to indulge.

I'll see you somewhere down the road. It's been a fuckin' pleasure.

Thanks very much.

Goodbye.

NG.
pi_72263632
Damn
Mis ze nu al een beetje
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:34:48 #247
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72264651
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:40 schreef xTomer het volgende:

[..]
Fucking hell, het is gewoon echt afgelopen Sterke tekst van Noel, het wachten is op zijn eerste soloplaat. Ontzettend jammer dat het oude Oasis na 18 jaar definitief voorbij is, met een enorme kracht doorgebroken en met dezelfde kracht uiteengespat. Het dringt nog niet helemaal door, maar dat zal vanzelf komen.

Oasis
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:39:14 #248
187254 Giertje
lets all make believe
pi_72264758
zonde ik kan et gewoon niet geloven
ik hoop zo enorm dat noel met een solo plaat komt
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_72264945
Oasis

Jammer dat het zo moet aflopen, en niet met een groots afscheidsconcert
Hello, my name is Oliver
pi_72264949
Tsja, precies hetgeen wat ik al verwacht... Maarre, waar blijft dat statement van so-called 'enfant terrible' Liam dan? Gem? Andy "Who the fuck is Andy?" Bell? Soms lijkt het alsof het enige intellect wat in de band zat, bij Noel zat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')