paps heeft ze bruin..ik ben zo benieuwd welke kleur ze krijgtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Hee,Elin krijgt al echt blauwe oogjes.
Dank voor het aanbod, ik onthoud het even.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:51 schreef bixister het volgende:
jelief, ik kan dat rode oog er wel voor je uithalen hoor, als je wil ook in de grote versie? lieve foto!maar ruben ziet er wel erg rood aangelopen uit.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:53 schreef k_i_m het volgende:
Lilah checkt even of het wel een goed jaar is.
[ afbeelding ]
Wat ongelooflijk schattigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:53 schreef k_i_m het volgende:
Lilah checkt even of het wel een goed jaar is.
[ afbeelding ]
Nou, het was eigenlijk wonderbaarlijk dat de hond de kat zo dichtbij Mila liet komen.. Sinds dat Mila thuis is gaat Dribble (de hond) de katten wegjagen zodra ze te dicht in de buurt van Mila komen.. Dit was eigenlijk de eerste keer dat Binkie (de kat) Mila eens goed kon bekijken. Beetje warrig verhaalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:36 schreef huuphuup het volgende:ze hebben dezelfde voetjes!
![]()
wat een schatjevinden je katten het niet gek ineens Raissa? Zo'n baby erbij?
Had ik dat geweten.. dan had ik je koppel wel in het eggie willen aanschouwenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:08 schreef sjak het volgende:
Nooit geweest ookOnze beer
![]()
We waren gisteren in Blijdorp. Jetske vond het aquarium echt prachtig:
[ afbeelding ]
Nee we zien maar weinig gelijkenis... Twan had bijv. veel en zwart haar en een ander model gezicht en neus ook heel andersen op zich logisch omdat ze allebei een andere vader hebben en ze allebei een beetje op hun vader lijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Diaan, die laatste is leuk
zie je gelijkenis tussen Twan en Lennon?
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Diaan: die lighouding ziet er best comfortabel uit voor een baby hoorWat een hummeltje
Nou het enige wat dat zou kunnen zijn, is de mond. Lennon heeft duidelijk mijn mond maar daar houdt het dan ook op. Lastig is dat ik geen digitale foto's heb van Twan als baby... toen hadden we nog geen digitaal fototoestel, ik zal binnenkort eens foto's maken van de babyfoto's van Twan. Het babyboek ligt hier wel en hebben we al uitgebreid bestudeerd.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
ghehe, ja is ook wel logisch ja![]()
maar ik dacht dat je misschien bij allebei toch wel dingetjes van jezelf terug zou zien ofzo. Wie weet
Haha, Elodie aan de waslijn!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Ahw kleine Tyler!![]()
die slaapoogjes!![]()
hij heeft een beetje elfenoortjes![]()
ja ik zie het net!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Die elfenoortjes zie ik ook bij mama...
Wat een leuk kereltje is het tochquote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef DevilsChase het volgende:
bassmiss, vind ze het jurkje zelf ook zo leuk![]()
zo kijkt ze niet haha, wat een liefje, en wat een haar
![]()
Hier wat van Luc:
[ afbeelding ]
Als dokter![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoi!![]()
[ afbeelding ]
voorbereiding op zn fles![]()
[ afbeelding ]
Watching Eigen Huis en Tuin![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
na het flesje had ie nog steeds honger geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Voor
[ afbeelding ]
Na
Vanmiddag ook zn kast uitgemest, hij past nu echt NIET meer in 68 en moet echt de 74 aan of de 68/74 rompers, die gaan nog wel. Dus, eergister lekker geshopt en weer voor een maand aan kleding geshopt!![]()
Ja, zo kom je nog eens ergens achter met een foto.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Die elfenoortjes zie ik ook bij mama...
Dat is een grote gaap!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:34 schreef Sugar het volgende:Jasja, Lennon, Elodie, Luc, Tyler, Mila en Elin!
![]()
Mooie, leuke, lollige, inimini en al best wel grote... babies!![]()
[ afbeelding ]
Bored on the couch!
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
Ik vind de muts iig wél tofEn Mila vind ik ook tof!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Bla, die middelste foto!!Geniaal!
Alle andere kids uiteraard ook![]()
![]()
Heeft hij nu ook al 2 nachten aan..quote:
quote:
Nee, die heeft iemand anders voor ons gemaakt. Totaal 5. Voor mij, Eli, mijn zus, as.kinderen van mn zus en voor mijn vader.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:04 schreef Suzanna het volgende:
Wat mooi zo'n quilt Davinia! heb je die zelf gemaakt?
En een schattig jongetje eronder. Hij is inderdaad al groot zeg!
...
Lennon heeft toch ook best veel van Peace weg hoor, het mondje is duidelijk van mij en neusje twijfel ik nog over. De bovenkant van de neus is vrij diep en dat heeft Peace ook. Duidelijk is dat de oren hetzelfde zijn als die van Peace.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Te veel en te mooi om op te noemen!
Wel een speciale vermelding voor Elodie's lachje, die prachtfoto van Nika en Diaan, zie ik het goed dat Lennon jouw neus heeft? Ik vind dat hij op je lijkt!
ik wilde net roepen: dat is de toffe Pyjama die Leander ook krijgt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ardenlyn, Sasha heeft dat pyjama'tje ook!En het is gereserveerd voor Leander als hij eruit gegroeid is.
ik denk dat ze deze bedoelen:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef Beaker het volgende:
Wie of wat is een knofje??
Merel wat ben je al groot!
is ook een super serie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:41 schreef Stiemie het volgende:
ja die is hetZo'n leuke serie. Linde zit er echt met open mond naar te kijken
Merel en Sara lijken heel erg op elkaar zeg!
Ik heb Ruben heeft er ook 2quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
ik wilde net roepen: dat is de toffe Pyjama die Leander ook krijgt!
Yep, met hele donkere foundation, blusher en oogschaduw en oogpotloodquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef poemojn het volgende:
Heb je haar zelf geschminkt? Wat grappig Ireth! En origineel. Myrthe was, hoe verrassend, prinses.
Wat staat dat Lief! overslagding haar leuk!quote:
Ja ik ben d'r ook helemaal blij meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef TearSong het volgende:
[..]
Wat staat dat Lief! overslagding haar leuk!
Dat is ook logich toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:18 schreef pinquit het volgende:
ja idd! dat zie ik overigens nu pas, toen vond ik m alleen maar heeeel mooi
![]()
nee dat klopt, is sinds vorige week kort.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:13 schreef LadyS het volgende:
Je haar! Had jij eerst niet heeeeeel lang haar?!!
(of vergis ik me nu ernstig)
ik had het juist anders omquote:Op zondag 15 februari 2009 00:35 schreef Dakota het volgende:
idd! al moet ik zeggen dat de maillotjes die ik gekocht heb (mt 56..wel mt 80 lijken)
(ik snap ook niet dat mensen 50 euro uitgeven voor een babypakje)
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, wanneer krijgen we jou meiske weer eens te zien?
Ja dat is ook zo, ik mis ook een hoop hier, soms heb ik ook gewoon te weinig tijd om alles terug te lezenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla er komen zoveel foto's hier dat ik ze soms over het hoofd mis
Freecell:quote:Op maandag 16 februari 2009 10:24 schreef freecell het volgende:
Jawa it is!
Maarten: may the Force be with you boy!
En bedankt hè? ik zit echt hardop te lachen hier en voel me nu een enorme nerd
Geweldig hoe die babies ongemakkelijk, maar op hun manier toch gemakkelijk kunnen liggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Zou dat nu lekker liggen?
[ afbeelding ]
Ja, ze heeft wel een karakterkopje.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Dakota het volgende:
elodietjeze kan ook zo heerlijk nors kijken..zelfs op die lachfoto
Ik ben fan
Elin lag net heel woest naar papa te kijken omdat hij haar speen niet kon vinden
hij was altijd wel zacht, alleen de eerste 3 weken had hij ook overal haarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:14 schreef Dakota het volgende:
Leander..vlotje!
Zijn huidje ziet er ook een stuk gladder uit nu he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |