Had ik dat geweten.. dan had ik je koppel wel in het eggie willen aanschouwenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:08 schreef sjak het volgende:
Nooit geweest ookOnze beer
![]()
We waren gisteren in Blijdorp. Jetske vond het aquarium echt prachtig:
[ afbeelding ]
Nee we zien maar weinig gelijkenis... Twan had bijv. veel en zwart haar en een ander model gezicht en neus ook heel andersen op zich logisch omdat ze allebei een andere vader hebben en ze allebei een beetje op hun vader lijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Diaan, die laatste is leuk
zie je gelijkenis tussen Twan en Lennon?
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Diaan: die lighouding ziet er best comfortabel uit voor een baby hoorWat een hummeltje
Nou het enige wat dat zou kunnen zijn, is de mond. Lennon heeft duidelijk mijn mond maar daar houdt het dan ook op. Lastig is dat ik geen digitale foto's heb van Twan als baby... toen hadden we nog geen digitaal fototoestel, ik zal binnenkort eens foto's maken van de babyfoto's van Twan. Het babyboek ligt hier wel en hebben we al uitgebreid bestudeerd.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
ghehe, ja is ook wel logisch ja![]()
maar ik dacht dat je misschien bij allebei toch wel dingetjes van jezelf terug zou zien ofzo. Wie weet
Haha, Elodie aan de waslijn!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Ahw kleine Tyler!![]()
die slaapoogjes!![]()
hij heeft een beetje elfenoortjes![]()
ja ik zie het net!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Die elfenoortjes zie ik ook bij mama...
Wat een leuk kereltje is het tochquote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef DevilsChase het volgende:
bassmiss, vind ze het jurkje zelf ook zo leuk![]()
zo kijkt ze niet haha, wat een liefje, en wat een haar
![]()
Hier wat van Luc:
[ afbeelding ]
Als dokter![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoi!![]()
[ afbeelding ]
voorbereiding op zn fles![]()
[ afbeelding ]
Watching Eigen Huis en Tuin![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
na het flesje had ie nog steeds honger geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Voor
[ afbeelding ]
Na
Vanmiddag ook zn kast uitgemest, hij past nu echt NIET meer in 68 en moet echt de 74 aan of de 68/74 rompers, die gaan nog wel. Dus, eergister lekker geshopt en weer voor een maand aan kleding geshopt!![]()
Ja, zo kom je nog eens ergens achter met een foto.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Die elfenoortjes zie ik ook bij mama...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |