... en geen kamerlid.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:12 schreef JohnDope het volgende:
Pim Fortuyn was misschien leuk in 2002, maar die man was eigenlijk veel te gematigd.
Ik wil niet lullig doen, maar als je die witkop als vertegenwoordiger van 'de Nederlandse schone deernen' wenst, heb je nog een lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:08 schreef Hexagon het volgende:
Als het gaat om de aantrekkelijkste dan steekt Sabine Uitslag er wel flink bovenuit
[ afbeelding ]
Kan eigenlijk wel de volksvertegenwoordiger van de Nederlandse schone deernen dienen.
tuurlijk. Maar een stabiele regering is ook in het belang van het volk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Regeringspartijen leggen zichzelf die fractiediscipline op hoor, eigen schuld dus.Je zit er als kamerlid om het volk te vertegenwoordigen en niet om de regering overeind te houden.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:45 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als je die witkop als vertegenwoordiger van 'de Nederlandse schone deernen' wenst, heb je nog een lange weg te gaan.
Dat zal vast aan mijn smaak voor vrouwen liggen ja..quote:Op zondag 8 februari 2009 21:21 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
De lange weg tot het begrip van beeldspraak.
Ik snap die obsessie met het krampachtig vasthouden aan achterlijkheid ook niet zo. Ik kan ook wel stug elke zondag gaan beweren dat het woensdag is, maar dat lijkt me nou niet bepaald een 'kwaliteit'.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hans 'ongelukje kan gebeuren' van Baalenwel een leuke plofkoop ja.
![]()
Koser Kaya![]()
inhoudelijk an der Ham en dibi wel ok. Hamer op tv niet. maar krijg steeds meer de indruk achter de schermen wel goed.
Halsema mag ik graag in debat zien over vrijheid van meningsuiting en dergelijke. Van van der staaij en dergelijke krijg ik het idee dat als je de meest achterlijke denkbeelden lang genoeg herhaald mensen het ineens knap vinden dat je zolang onzin herhaald en het daardoor ineens eens met je zijn.
En ze doen het ook heel formeel, volgens de regels ontkennen dat het woensdag is. Elke keer ontkennen dat het zondag is, is al 1, maar als je dat nog niet op dezelfde manier kan doen achter elkaar, dan zou het wel heel triest worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap die obsessie met het krampachtig vasthouden aan achterlijkheid ook niet zo. Ik kan ook wel stug elke zondag gaan beweren dat het woensdag is, maar dat lijkt me nou niet bepaald een 'kwaliteit'.
Das ist ein scheiße metaforquote:Op zondag 8 februari 2009 22:41 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]
Mei Li Vos natuurlijk, niemand weet wat ze doet, weet ze zelf ook niet, maar ze heeft een leuk bekkie en met haar alternatief voor de vakbond heeft ze even voor wat opschudding gezorgd onder de noemer: If you can't beat them, join 'em.
Sabine Uitslag vind ik erg fake. Die zingt vast over karbietschieten en tractorraces door het boer'nland.
Wieso? Ik heb meer respect voor zo'n Fleur Agema die zich ''volks'' uitspreekt, dan voor zo'n cdanitwit die alleen maar de vlag hoog moet houden voor een partij die op geen enkele manier sportief is. De PVV probeert dat imago niet eens op te houden.quote:
Een Kamerlid moet niet voor entertainment zorgen, ouwe sokken op de kast jagen of een BN' er worden. Ze moeten het kabinet goed controleren...quote:Op maandag 9 februari 2009 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wilders...........
Zorgt tenminste voor entertainment
jaagt de ouwe sokken op de kast
houdt de boel scherp
zorgt voor brede publieke debatten
eveneens voor veel gespreksstof
is inmiddels een BN-er over de hele wereld, zelfs JPB heeft dat niet kunnen evenaren.
kortom: een prima luis in de pels van de huidig stoffige en wereldvreemde zelfingenomen zittende plucheverslijters.
Je hebt gelijk, een kamerlid in de oppositie is conducteur.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een Kamerlid moet niet voor entertainment zorgen, ouwe sokken op de kast jagen of een BN' er worden. Ze moeten het kabinet goed controleren...
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je hebt gelijk, een kamerlid in de oppositie is conducteur.
SBS6 op z'n best.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wilders...........
Zorgt tenminste voor entertainment
jaagt de ouwe sokken op de kast
houdt de boel scherp
zorgt voor brede publieke debatten
eveneens voor veel gespreksstof
is inmiddels een BN-er over de hele wereld, zelfs JPB heeft dat niet kunnen evenaren.
kortom: een prima luis in de pels van de huidig stoffige en wereldvreemde zelfingenomen zittende plucheverslijters.
Je bent je eigen topic aan het vernachelen met je gescheld.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja?
Je niveau ontstijgt het SBS niveau gelukkig niet. Ben jij echt zo dom?![]()
Mag ik even vaststellen dat jij op Fok! de querulant uithangt? Je maakt met iedereen ruzie, zie nu in FB.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent je eigen topic aan het vernachelen met je gescheld.
Straks loop je in feedback weer te janken dat ik het uitgelokt heb,
Ik zie maar 1 persoon abnormaal reageren als door een wesp gestoken in deze topic en dat ben jij, tevens geldt dit ook voor je met je ziekelijke stookgedrag in feedback..quote:Op maandag 9 februari 2009 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mag ik even vaststellen dat jij op Fok! de querulant uithangt? Je maakt met iedereen ruzie, zie nu in FB.
Je kan toch ook besluiten hier normaal te doen?
En ja: weer ontopic graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |