Gereformeerde degelijkheidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
TS begint met dhr Mr. C.G. Van der Staay (SGP)
[ afbeelding ]
Goed debater, zuiver tot op de draad. Uitstekende dossierkennis. Trekt het tanende niveau van het parlement weer omhoog. Zeer integer en correct.
Dan is er voor jou deze vrouwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Kamerleden zijn witte boordencriminelen en verdienen mijn steun dus niet.
Lezen kan je niet he.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dan is er voor jou deze vrouw![]()
[ afbeelding ]
Kees van der Staaijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Kom hier met je favoriete Kamerlid.
TS begint met dhr Mr. C.G. Van der Staay (SGP)
[ afbeelding ]
Goed debater, zuiver tot op de draad. Uitstekende dossierkennis. Trekt het tanende niveau van het parlement weer omhoog. Zeer integer en correct.
Zat de Kamer er maar vol mee.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
Lezen kan je niet he.
Of ben je nog steeds overtuigd dat we geen roofdieren hebben in NL??
Jeetje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik twijfel tussen Boekestijn (VVD), Wilders (PVV) en Eddy Bilder (CDA).
Ik sta met 2 benen in 3 partijen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:08 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Fatma Koser Kaya wel een lekkere MILF.
Tot zover mijn liefde voor de politiek.
Totdat het hem zo dierbare Protestants Christelijke geloof in de kijker komt, dan meet hij met twee maten, is hij opportunistisch en maakt hij een karikatuur van zichzelf. Voor een treffend voorbeeld, de kamervragen m.b.t. de atheïstische busreclame.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Jarenlang stichting stationsevangelisatie (niets op tegen verder), en de SGP geeft geen kick, en dan dit, en opeens komt het openbare karakter van het OV in gevaar.quote:Past het in uw ogen bij het openbare karakter van het openbaar vervoer om daarop reclameteksten te plaatsen die voor verschillende bevolkingsgroepen aanstootgevend kunnen zijn? Ligt grote terughoudendheid hier niet veel meer in de rede? Bent u bereid te bevorderen, dat deze mogelijk aanstootgevende reclamecampagne op bussen geen doorgang zal vinden? Op welke wijze?
Een rechtsmens, ielkquote:
quote:
Dat is geen kamerlid.quote:
En juist die attitude van hem geeft hem die extra toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jonge pikkie met een HBO-propedeuse () dat tot enkele jaren geleden 'totaal niet politiek geëngageerd' was en 'meer een beetje voor de grap' zich aanmeldde als kandidaat-Kamerlid?
Ik vraag mij af hoe snel Dibi in de Kamer was gekomen als hij een blanke, Nederlandse man was geweest
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Boris van der Ham
[ afbeelding ]
Vooral omdat hij ten strijde trekt tegen al die verboden en de strijd aangaat met dat varkentje van het CDA.
Van der Ham was ook mijn voorkeursstemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:52 schreef Monolith het volgende:
Van der Staay een goed debater? De uitspraak die Frits aanhaalt in zijn topic is tekenend voor het niveau van zijn argumenten.
Ik sluit me bij Ub40 aan. Bij de laatste verkiezingen heb ik op v/d Ham gestemd.
Dat en daarnaast heeft hij m.i. ook bijvoorbeeld wel een aardige visie op de vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van der Ham was ook mijn voorkeursstem
Samen met Dibi een van de weinigen die wel begrijpt hoe de gemiddelde 30 minner in het leven staat
Die kan er ook goed mee door. Jammer dat ze de neiging heeft, teveel te praten.quote:
Waar is die goede oude tijd gebleven?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:45 schreef Registratiedienst het volgende:
Ja, enge mensen op het internet, in mijn omgeving en in de politiek.
Dan ga ik voor Hans van Baalen, al zit die nu (bijna?) in Europa. Een fijne VVD'er, inclusief classy plofkop, die gewoon met de trein naar zijn werk gaat. Heeft de haatcampagne rondom zijn vermeende lidmaatschap van een extreem-rechtse club glansrijk overleefd en bleef ten tijde van de laatste Amerikaanse verkiezingen, heel schattig, pal achter McCain staan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef Hexagon het volgende:
Als D66'er vind ik Mariette Hamer, Jeroen Dijsselbloem en Fred Teeven ook ergens wel tof
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef Ringo het volgende:
Ik vermoed dat hij van nature een beetje uit zijn bek stinkt maar dat het verder buitengewoon aangenaam met hem borrelen is, omdat hij, als ieder verstandig mens, de politiek beschouwt als een uit de hand gelopen hobby en ook graag praat over glimmende oude auto's en lekkere jonge wijven.
Wat een fantasie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef CANARIS het volgende:
Femke op Landbouw
Geert op binnenlandse zaken.
oh droom .............
Hij levert D66 extra kiezers op vandaar de ironische benoemingquote:
Wel mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van der Ham was ook mijn voorkeursstem
Samen met Dibi een van de weinigen die wel begrijpt hoe de gemiddelde 30 minner in het leven staat
Alle drie Sterk. Voor wat de laatste: what's in the namequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef marcodej het volgende:
Laat ik er maar drie noemen:
[ afbeelding ]
Bas van der Vlies (SGP)
[ afbeelding ]
Wim van de Camp (CDA)
[ afbeelding ]
Mirjam Sterk (CDA)
Ah, ik was al bang dat je hem zelfs maar een heel pietsie liberaal wou bestempelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij levert D66 extra kiezers op vandaar de ironische benoeming
Verder is Teeven een enorme creep natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |