Gereformeerde degelijkheidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
TS begint met dhr Mr. C.G. Van der Staay (SGP)
[ afbeelding ]
Goed debater, zuiver tot op de draad. Uitstekende dossierkennis. Trekt het tanende niveau van het parlement weer omhoog. Zeer integer en correct.
Dan is er voor jou deze vrouwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Kamerleden zijn witte boordencriminelen en verdienen mijn steun dus niet.
Lezen kan je niet he.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dan is er voor jou deze vrouw![]()
[ afbeelding ]
Kees van der Staaijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Kom hier met je favoriete Kamerlid.
TS begint met dhr Mr. C.G. Van der Staay (SGP)
[ afbeelding ]
Goed debater, zuiver tot op de draad. Uitstekende dossierkennis. Trekt het tanende niveau van het parlement weer omhoog. Zeer integer en correct.
Zat de Kamer er maar vol mee.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
Lezen kan je niet he.
Of ben je nog steeds overtuigd dat we geen roofdieren hebben in NL??
Jeetje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik twijfel tussen Boekestijn (VVD), Wilders (PVV) en Eddy Bilder (CDA).
Ik sta met 2 benen in 3 partijen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:08 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Fatma Koser Kaya wel een lekkere MILF.
Tot zover mijn liefde voor de politiek.
Totdat het hem zo dierbare Protestants Christelijke geloof in de kijker komt, dan meet hij met twee maten, is hij opportunistisch en maakt hij een karikatuur van zichzelf. Voor een treffend voorbeeld, de kamervragen m.b.t. de atheïstische busreclame.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Jarenlang stichting stationsevangelisatie (niets op tegen verder), en de SGP geeft geen kick, en dan dit, en opeens komt het openbare karakter van het OV in gevaar.quote:Past het in uw ogen bij het openbare karakter van het openbaar vervoer om daarop reclameteksten te plaatsen die voor verschillende bevolkingsgroepen aanstootgevend kunnen zijn? Ligt grote terughoudendheid hier niet veel meer in de rede? Bent u bereid te bevorderen, dat deze mogelijk aanstootgevende reclamecampagne op bussen geen doorgang zal vinden? Op welke wijze?
Een rechtsmens, ielkquote:
quote:
Dat is geen kamerlid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |