ik stuur mn moeder op je af!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef Sgele het volgende:
WL z'n ava is toch dat draaiende Mortal Kombat logo?
Waarom moet men per layout een andere ava hebben dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik stuur mn moeder op je af!!!
krijsen zal je
lekkuh golden showerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Je zal die gozer in 't roze maar zijn...staat er gewoon iemand op je schoen te zeiken
is een cover eigenlijk maakt hij kernwapensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom moet men per layout een andere ava hebben dan?
eeeh niet de carebears beledigen hé , ik ga toch ook niet de power rangers beledigen ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:09 schreef Sgele het volgende:
ziet er niet uit diten je carebear is gay WL
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:09 schreef Sgele het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Deze blijft legendary
[ afbeelding ]
Die blijft echt briljantquote:
Ja avaquote:
Jeetje...quote:
Jeetje...quote:
had je die nog niet gezien?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja avaIk weet niet wat ik mee maak hier!
Weet ik veel dat je die FokSilver nodig hebt om die ava's te kunnen zienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:14 schreef tripack het volgende:
[..]
had je die nog niet gezien?
mijn nijn
ik zei tog dat er een hele wereld voor je open gingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weet ik veel dat je die FokSilver nodig hebt om die ava's te kunnen zienIk zat nog tegen je 'do not fall down stairs' ava aan te kijken
das een !Fail Sgele!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weet ik veel dat je die FokSilver nodig hebt om die ava's te kunnen zienIk zat nog tegen je 'do not fall down stairs' ava aan te kijken
oja en volgens mij kan je bij je bagger layout ook een vinkje uitzetten waardoor je het wel kan zienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuk hequote:
whahaha in New York is dat volgens mij echt zoquote:
dat zei ik alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:09 schreef Sgele het volgende:
quote:
das ernstigquote:
ben je gek ofzo doe dat in een spoilerquote:
Ik vind die avatar van jou en barra maar verwarrendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je gek ofzo doe dat in een spoilerer worden gewoon kinderen dood geschoten hard man
das nog grotere FAIL!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:24 schreef Sgele het volgende:
En dan te bedenken dat ik eigenlijk een heel ander plaatje wil linken
ja maar ik type met spelfouten dus kan mij herkennenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind die avatar van jou en barra maar verwarrend
Trouwens: hey runxje
* Moozzie 's fix service fixed het weerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
die werkt hier natuurlijk weer niet
Achja, het is niet andersquote:
Ohja...ff terugzettenquote:
[gif]quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:29 schreef Sgele het volgende:
Zo dan
Wat heb ik hier toendertijd om moeten lachen trouwens
[gif]http://img.photobucket.com/albums/v300/muffinman206/sparta.gif[/gif]
failquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:29 schreef Sgele het volgende:
Zo dan
Wat heb ik hier toendertijd om moeten lachen trouwens
[gif]http://img.photobucket.com/albums/v300/muffinman206/sparta.gif[/gif]
Hij ziet het niet meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
once again
deze is je niet vergeven
quote:
kut waar?quote:
Nog zo'n hoerenjongquote:
gelukkig is Runx er...krikt meteen het niveau een stuk omhoogquote:
hoe wist je dat het een meisje wasquote:
Friday is een expert daarinquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:42 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe wist je dat het een meisje was
ow hij is een konijnenfokker(of is het fucker?)quote:
Nie fokken met 'm hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ow hij is een konijnenfokker(of is het fucker?)
dat filmpje is prachtigquote:
je zegt altijd haar enzquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:42 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe wist je dat het een meisje was
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ow hij is een konijnenfokker(of is het fucker?)
hahaahquote:
jij snapt hemquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:53 schreef Runx het volgende:
mijn advertentie
http://www.marktplaats.nl(...)50d51bd02%26xref%3D1
Klopt, je kan 'm namelijk ook downloadenquote:P.s Je hoeft nietde oorspronkelijke game Warhammer 40.000 Dawn Of War te hebben om deze game te kunnen spelen.
quote:
En jij bent?quote:
idd!quote:
Ik moet telkens lachen als je dat zegtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd!
welkom!
koffie / thee / limonade / mn moeder ?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd!
welkom!
koffie / thee / limonade / mn moeder debbie?
koffie!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd!
welkom!
koffie / thee / limonade / mn moeder ?
daar staat copyright op sgele!quote:
leuke plaatjesquote:
Dat is wat ik nu ziequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar staat copyright op sgele!
en het is nu : [ afbeelding ]
Godverquote:
ik zal voortaan wel een extra sig erbij nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |