Ik was ziek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
Wilde zeggen kuuk, heb je nauwelijks nog gezien hier
Jawel, maar dat kan niet als je in bed ligt en niet achter je pjoeter zit.quote:
Het is heerlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
Hier schijnt lekker het zonnetje, het is alleen te koud.![]()
Leo, hoe bevalt het in je eigen huis.
Echt druk is het niet meer de laatste tijd..quote:
Waaro?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef qu63 het volgende:
En nog een afspraak voor een sollicitatiegesprek binnen!
Car Class in Utrechtquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef qu63 het volgende:
En nog een afspraak voor een sollicitatiegesprek binnen!
bij jou nog wat van vooruitgang?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Wat goed, hopelijk wordt het wat.
Small Business & Retail Managementquote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En wat voor opleiding deed je precies?
Het is gewoon chauffeurswerk, als je je rijbewijs hebt kan je het ook doenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Wat goed, hopelijk wordt het wat.
Nee.quote:
Van het cwi mocht ik niet eens bij een taxi bedrijf solliciteren (ookal moet je dan ook gaan voor je taxi weet ik veel papieren.) Dat was onder mijn niveau.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is gewoon chauffeurswerk, als je je rijbewijs hebt kan je het ook doen
Het zit ook onder mijn niveau, maar ik vind het leuk (denk ik), kan netwerken, minder stress dan bij mn supermarktbaan en als het goed is verdient het nog aardigquote:Op maandag 16 februari 2009 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee.Totaal niets. Nog steeds de woorden die ik niet meer wil zien.
[..]
Van het cwi mocht ik niet eens bij een taxi bedrijf solliciteren (ookal moet je dan ook gaan voor je taxi weet ik veel papieren.) Dat was onder mijn niveau.Mja.....
En chauffeurs hebben ze hier ook niet nodig..............
Winkel liever niet meer omdat het vaak lang staan is, en dat kan mijn rug op het moment gewoon nog niet aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:50 schreef Ynske het volgende:
en busjesvervoer? je weet wel kinderen thuis ophalen en naar school brengen? k zie altijd bij mn ouders die dingen langs komen en collega's gezocht erop
winkel wilde je niet meer he?
overigens waarom zou je niet mogen solliciteren van het CWI? belachelijk, dat ze blij zijn dat je dan misschien werk hebt en niet meer uitkering hoeft te ontvangen? hoelang krijg je die nu nog? tis toch de ww waar je nu inzit he? of nog de zw
klopt dat snap ik ook wel, wat ik alleen niet snap is waarom er geen omscholingstraject gestart word. t is nu twee vingers in de neus en lekker blijven zitten door je CWI contactquote:Op maandag 16 februari 2009 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
Hey die site kende ik nog niet.![]()
Nou ze deed het dus niet.
En aangezien ik bij die ander ben aangenomen (ondanks uitstellen telkens)
wil ze daar op wachten. Ik heb ook op een andere opleiding gereageerd, maar het bedrijf zelf kiest
de mensen uit dus CWI kan ook weinig voor me doen, genoeg aanmeldingen dan nemen ze toch
die wat het meeste in hun pakketje hebben en bij hun profiel past.
Ik weet het ook niet, kaart het vaak genoeg aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt dat snap ik ook wel, wat ik alleen niet snap is waarom er geen omscholingstraject gestart word. t is nu twee vingers in de neus en lekker blijven zitten door je CWI contact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |