lolquote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef pea4fun het volgende:
Ver weg is betrekkelijk...je zou het niet geloven, maar er wonen echt ook mensen in het zuiden van het land
Dat is idd meer iets om een keer in de zomer te doen, met lekker lange dagen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
lol
Ruim 3 uur heen en weer ruim 3 uur terug vind ik te ver.
even ver als simpelveldquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...da's jammer. Ga zondag al een collega helpen met het in elkaar draaien van veel hapjes voor veel man. Enneh...jemig wat een takke-eind rijden2,5 uur
Ik dacht dat het dichterbij was
Ja. Dat was ook een takke-eind rijdenquote:
de 3e kan voor mij ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat was ook een takke-eind rijden![]()
Verplaatsing naar zaterdag is geen optie?
Ik opteer voor de 3e danquote:
Als je meegaat, kun je wel meerijden vanaf Eindhovenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor de 3e kan ik wel op het 'misschien' lijstje. Heeft ook te maken met de staat van het lichaam op die dag
doe maarquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:18 schreef Xilantof het volgende:
Wordt het de 3e? dan kan ik het in de tt zetten.
Deal!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je meegaat, kun je wel meerijden vanaf EindhovenDaar kom ik toch langs
Jammer, maar helaasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet moet ik toch afhaken voor morgen. Ik zit met een enorm rood oog en moet het ding rust gunnen.
Domme vraag dit he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:54 schreef Ynske het volgende:
Peter, lust je zelf gebakken wafels? dan neem ik die morgen mee
quote:
Geloof me....ik ben er niet eentje vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]nou dr zijn mensen die dat niet lusten
Ik kan je eventueel ergens onderweg oppikken?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef Marc H het volgende:
Leuk idee.
Ben er eens een paar jaar geleden geweest, alleen een rot eind weg voor mij , 7 uur 's ochtens in de trein stappen, 3 uur in de trein zitten, 6 uur in gaiapark rondlopen, en weer 3 uur terug reizen....
Ben die dag vrij, Ik plaats een "onder voorbehoud"
gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef Saffier het volgende:
Ik werd door P op dit topic gewezen en ik wil wel mee naar het Gaiapark
Die moet werkenquote:
dat gaat voor ja...quote:
wandelende agenda meldt dat PK niet mee kan op die datumquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:45 schreef PKfotografie het volgende:
mooi weer tvp, en afhankelijk van hoe we vorderen met de verbouwing
drukke dagen maar wel vrij, dus wie weet
oquote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef prupke het volgende:
[..]
wandelende agenda meldt dat PK niet mee kan op die datum
Dan heeft meneer anderen dingen te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |