quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet echt nieuw meer, maar de letters op het dak had ik nog niet
jepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het normale bordje had je dus al langer?
ziekjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef qu63 het volgende:
Ik ga naar huis, ben iets te ziek aan het worden
Vanmiddag nog een afspraak, dus moet wel een beetje fris zijn...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ziekjes?
je klinkt als een meisje dat geen zin heeft om mee te gymmen en daarom zegt ongesteld te zijn
Dankje!quote:beterschap
beterschap!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef qu63 het volgende:
Ik ga naar huis, ben iets te ziek aan het worden
Vanmiddag nog een afspraak, dus moet wel een beetje fris zijn...
Lotgenoot.quote:
Samen ziek zijn?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
Serieus, ik kan de woorden.
"past niet in het profiel van werkgever" of
"anderen wiens achtergrond beter aansluiten bij"
niet meer zien.![]()
die gast zegt a. zijn zij daar niet op ingericht, en b. lijkt het hem niet de bedoeling dat ik steeds naar Vlijmen zou moeten reizenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Niet handig idd, waarom kan het niet bij het bedrijf zelf??
Dat is ook niet handig idd. dat 2e punt. UWV moet maar een ander bedrijf voorstellen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
die gast zegt a. zijn zij daar niet op ingericht, en b. lijkt het hem niet de bedoeling dat ik steeds naar Vlijmen zou moeten reizen
ja of nietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig idd. dat 2e punt. UWV moet maar een ander bedrijf voorstellen.
Beetje raar idd, er zijn genoeg plekken te noemen waar je even rustig in een hoekje of waar dan ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja of niets
de vragen die ik had en die volgens het UWV dat bedrijf moest helpen beantwoorden, heb ik inmiddels na het gesprek van maandag vrijwel kunnen beantwoorden.
maar als ik met die coach waar ik gesprekken mee heb, deze ook in een klein restaurantje kan houden waarom zou dit dan niet kunnen?
ja dat dacht ik ook. k wacht morgen maar even afquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje raar idd, er zijn genoeg plekken te noemen waar je even rustig in een hoekje of waar dan ook
zakelijkedingen kan bespreken.
Smoesjes!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef qu63 het volgende:
Moggûh!
Vandaag laatste dag ziek zijn, nu is het genoeg namelijk
klinkt als een goed plan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef qu63 het volgende:
Moggûh!
Vandaag laatste dag ziek zijn, nu is het genoeg namelijk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb je zien dansen door het huis. Dat is niet ziek
Ah, vandaar die hoofdpijn...quote:
Ik zag hem net langskomen jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef qu63 het volgende:
Fles: Belgen spelen verkeerd volkslied
Dat is mooi. Goh eens iets positiefs over het UWV.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Ynske het volgende:
ja. Het UWV vind dat ik iemand nodig heb die mij motiveert niet iemand die ik moet motiveren
we zien af van dit bedrijf. Ik ga verder met mijn coach, en komen er vraagstukken waar ik samen met die coach geen antwoord heb, meteen contact opnemen met het UWV en dan gaan zij helpen die vragen op te lossen
lolquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag hem net langskomen ja![]()
108. 12 februari 2009 Belgen draaien Slowaakse volkslied voor Sloveens elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |