Die ene die je gepost had?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:08 schreef Ynske het volgende:
mn visitekaartjes voor de carnaval zijn binnen
yepz, netjes afgewerkt, ziet er goed uit, ik ben blijquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, netjes afgewerkt, ziet er goed uit, ik ben blij
Wie verzint zoiets nouquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
Idd wat een TT. Sjow pas het eens aan, niemand komt.
Nouuuu vooruitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
Idd wat een TT. Sjow pas het eens aan, niemand komt.
Ok, ik hoef niks verder meer te zien uit jouw privécollectiequote:
Ja!quote:
goede vraag, vooral ook omdat ik de deur niet uit kan, de sukkel is al 2 dagen zn kamer aan t verven en al zn troep staat in de gangquote:Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja!
Wat zouden we anders moeten doen op zondag
Nope. Netzoals voetbal boeit het me niksquote:
Ik moet over een half uur alweer in de trein zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 07:51 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.
Wat is het vreselijk vroeg om online te zijn.
Lekker toch, aan het werk.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moet over een half uur alweer in de trein zitten
Over een uurtje ben ik idd op schoolquote:Op maandag 9 februari 2009 08:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker toch, aan het werk.Niet thuis zitten.
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ja ja nu genoeg gesmeerd dat jullie werk hebben.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Zelfs DAT wordt bij mij telkens uitgesteld..
[ afbeelding ]
Ynske!quote:
neh ben alweer wakkerquote:Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Of ben ik weer te enthousiast?
Heb al vanaf 2006 werkquote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ja ja nu genoeg gesmeerd dat jullie werk hebben.
Feedback!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er hier een topic waar je mag klagen over een bepaalde mod?
Ik ben wel 7 uur onderwegquote:
een heel goed gesprek gehad vandaagquote:
Is dat een nieuw station ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn neus ook weer eens in de frisse buitenlucht gestoken vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:14 schreef qu63 het volgende:
Gaan we topic nr 900 nog halen dit jaar?
Moeten we maar eens gezellig gaan doen he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:14 schreef qu63 het volgende:
Gaan we topic nr 900 nog halen dit jaar?
Ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moeten we maar eens gezellig gaan doen he.
Maar hier kunnen we dan ook weer een gesprek over houdenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met ja kan ik niet veel he.![]()
Dan zijn we zo uitgekletst.
Over ja/nee gesprekken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar hier kunnen we dan ook weer een gesprek over houden
Je kan het gesprek natuurlijk ook een andere richting op sturenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Over ja/nee gesprekken?![]()
Omg dit wordt dan wel een heel kort gesprekje.
Doe maar het zuiden dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan het gesprek natuurlijk ook een andere richting op sturen
En de ander? Waar wil die heen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe maar het zuiden dan.![]()
Ben voor vakanties aan het kijken.Eentje wil graag naar Egypte, zie dat nu al niet zitten.
Een paar prijzen gezien.Mên dat is per persoon mijn ww. per maand.
De ander maakt het niet zoveel uit als het maar leuk is en er wat te doen is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
En de ander? Waar wil die heen?
En jij wil natuurlijk zon en goedkoop?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef qu63 het volgende:
Net een reactie gehad op een online sollicitatie
Ben iig uitgenodigd voor een gesprek, nu nog even afwachten wanneer dat gesprek zal zijn
Lastig als je wil gaan boeken inderdaad, dan moet je paspoort e.d. doorgeven.. Mijn zusje is wat klein, dus die is 2 jaar nog gaan skieën op een kinderpasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
De ander maakt het niet zoveel uit als het maar leuk is en er wat te doen is.![]()
Ik hou wel van wat warmte je.En goedkoop is alleen maar handig, als je van een uitkering leeft.
Lijkt me logisch, ik gun het de kinderen, dus wil echt proberen om een vakantie te regelen.
Maar ben bang dat het er niet in zit.Ze worden gerekend als volwassen.
privéchauffeurquote:Leuk. Waarnaar heb je gesolliciteerd? Ja een baan.
Maar wat voor een baan.
Niet echt nieuw meer, maar de letters op het dak had ik nog nietquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet echt nieuw meer, maar de letters op het dak had ik nog niet
jepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het normale bordje had je dus al langer?
ziekjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef qu63 het volgende:
Ik ga naar huis, ben iets te ziek aan het worden
Vanmiddag nog een afspraak, dus moet wel een beetje fris zijn...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ziekjes?
je klinkt als een meisje dat geen zin heeft om mee te gymmen en daarom zegt ongesteld te zijn
Dankje!quote:beterschap
beterschap!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef qu63 het volgende:
Ik ga naar huis, ben iets te ziek aan het worden
Vanmiddag nog een afspraak, dus moet wel een beetje fris zijn...
Lotgenoot.quote:
Samen ziek zijn?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
Serieus, ik kan de woorden.
"past niet in het profiel van werkgever" of
"anderen wiens achtergrond beter aansluiten bij"
niet meer zien.![]()
die gast zegt a. zijn zij daar niet op ingericht, en b. lijkt het hem niet de bedoeling dat ik steeds naar Vlijmen zou moeten reizenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Niet handig idd, waarom kan het niet bij het bedrijf zelf??
Dat is ook niet handig idd. dat 2e punt. UWV moet maar een ander bedrijf voorstellen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
die gast zegt a. zijn zij daar niet op ingericht, en b. lijkt het hem niet de bedoeling dat ik steeds naar Vlijmen zou moeten reizen
ja of nietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig idd. dat 2e punt. UWV moet maar een ander bedrijf voorstellen.
Beetje raar idd, er zijn genoeg plekken te noemen waar je even rustig in een hoekje of waar dan ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja of niets
de vragen die ik had en die volgens het UWV dat bedrijf moest helpen beantwoorden, heb ik inmiddels na het gesprek van maandag vrijwel kunnen beantwoorden.
maar als ik met die coach waar ik gesprekken mee heb, deze ook in een klein restaurantje kan houden waarom zou dit dan niet kunnen?
ja dat dacht ik ook. k wacht morgen maar even afquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje raar idd, er zijn genoeg plekken te noemen waar je even rustig in een hoekje of waar dan ook
zakelijkedingen kan bespreken.
Smoesjes!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef qu63 het volgende:
Moggûh!
Vandaag laatste dag ziek zijn, nu is het genoeg namelijk
klinkt als een goed plan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef qu63 het volgende:
Moggûh!
Vandaag laatste dag ziek zijn, nu is het genoeg namelijk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb je zien dansen door het huis. Dat is niet ziek
Ah, vandaar die hoofdpijn...quote:
Ik zag hem net langskomen jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef qu63 het volgende:
Fles: Belgen spelen verkeerd volkslied
Dat is mooi. Goh eens iets positiefs over het UWV.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Ynske het volgende:
ja. Het UWV vind dat ik iemand nodig heb die mij motiveert niet iemand die ik moet motiveren
we zien af van dit bedrijf. Ik ga verder met mijn coach, en komen er vraagstukken waar ik samen met die coach geen antwoord heb, meteen contact opnemen met het UWV en dan gaan zij helpen die vragen op te lossen
lolquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag hem net langskomen ja![]()
108. 12 februari 2009 Belgen draaien Slowaakse volkslied voor Sloveens elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |