hahaha hoe herkenbaar... get used to it... duurt weer even voordat alles weer zijn plaats heeft gekegen maar helemaal op het oude niveau komt het nooit meer... die kleine frummels blijven er nu voor altijd...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:04 schreef miss_sly het volgende: maar ik kom nergens anders aan toe, zoals gisteren nog niet eens aan douchen.
Wanneer dan Iksje?quote:Hoe slopend het in begin ook is, later komt echt verbetering.
hadden we hier ook, vanaf een maand of 4/5 tot haar 12de maand van alles geprobeerd maar het kwam er op neer dat dat ze vaak meerdere keren per nacht wakker was en vaak ook een paar uur... werkelijk gebroken die 7 maanden... en alles geprobeerd maar niks hielp of maakte het erger..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef Sandous het volgende:
Ze is 11 maanden. Zodra ik haar optil is ze stil.. en kan ze zo binnen 20 seconden slapen, maar ho als je haar neerlegt in haar bedje.. Pfff. Ga dan maar de volgende dag zonder wallen naar werk.
Wat zij zegt!quote:
Ik herken dat na een half uur/ uur weer wakker worden ook echt als honger.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Oscar (ook 13 maanden) wordt de laatste tijd weer regelmatig wakker om 23 uur of later en dan krijgt hij idd lekkere fles melk (180cc ofzo) en daarna gaat hij 9 van de 10 keer gewoon weer slapen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik herken dat na een half uur/ uur weer wakker worden ook echt als honger.
Ze krijgt al een maand of 7 geen nachtfles, maar ze is nu al maanden een aantal keren per week 's nachts lang wakker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:58 schreef tinny het volgende:
honger?? mhhhh denk het niet ze heeft al 7-8 maanden geen fles op midden in de nacht... en dan nu ineens na 8 maanden wel weer? en als je haar sochtends vroeg (07.00uur) een fles geeft dringt ze hem niet helemaal op (vaak maar 50%)...
die van 19u (laatste voor slapen) gaat altijd voor 80% op, soms zelfs 100%)
en het is niet iets van een week of zo het is echt al maanden nu (eigenlijk elke nacht... alleen soms is het dan alleen wakker, even knuffel geven en slaapt weer door en dat dan 2-3 keer)
en dan af en toe heb je pech en is het 2-3 uur rommeles...
ja ja !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oh en ik snap heel goed dat je het op een gegeven moment zat bent en je zo moe en dat je weinig geduld meer hebt hoor, dus dit is niet bijdehand bedoeld
om hem uit de situatie te halen. Als ik hem in z'n bed laat wordt het op het laatst hysterisch krijsen en zijn we gerust drie uur verder voor we allemaal slapen. Als ik dat kan oplossen door hem tien of vijftien minuten mee te nemen, en hij daarna (vrijwel) probleemloos weer verder slaapt, doe ik dat lieverquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:15 schreef Ticootje het volgende:
Djmo, waarom haal je m naar de woonkamer? Dat zou ik dus niet doen.
Mooi is dat. Mijn reactie was precies zoals die van ticootje. Redenerend vanuit mijn eigen situatie. Nee... niet van d'r kamer af. Dat werkt niet!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
om hem uit de situatie te halen. Als ik hem in z'n bed laat wordt het op het laatst hysterisch krijsen en zijn we gerust drie uur verder voor we allemaal slapen. Als ik dat kan oplossen door hem tien of vijftien minuten mee te nemen, en hij daarna (vrijwel) probleemloos weer verder slaapt, doe ik dat liever
Omdat ze bij ons meestal zo rond 3 uur wakker wordt, komt ze niet de woonkamer in, maar bij ons in bed liggen. Ze is totaal overstuur als ik ook maar probeer haar weer neer te leggen (ze staat altijd rechtop te schreeuwen in haar bed, ik heb toch het idee dat het komt omdat ze merkt dat ze alleen is ofzo, maar nachtlampje helpt ook niet) wordt ze hysterisch. Dus neem ik haar mee naar onze slaapkamer, soms krijgt ze een flesje melk (ik wilde het eigenlijk niet gaan doen, maar ze drinkt gewoon 200 ml leeg, dus ze heeft wel honger) en als dat op is, kruipt ze bij papa op de buik en die brengt haar dan na 10 minuten naar bed waar ze zonder protesteren verder slaapt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
om hem uit de situatie te halen. Als ik hem in z'n bed laat wordt het op het laatst hysterisch krijsen en zijn we gerust drie uur verder voor we allemaal slapen. Als ik dat kan oplossen door hem tien of vijftien minuten mee te nemen, en hij daarna (vrijwel) probleemloos weer verder slaapt, doe ik dat liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |