Er zijn geen 18 deelnemers, dus in principe is er een plekje vrij. Maar momenteel is er niemand die de stand bijhoudt, dus of het zin heeft.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:46 schreef sezten het volgende:
Is er nog een plekje vrij?
Oh oke.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn geen 18 deelnemers, dus in principe is er een plekje vrij. Maar momenteel is er niemand die de stand bijhoudt, dus of het zin heeft.....
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Ik kap hier mee. Komt toch nooit een stand.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Ik kap hier mee. Komt toch nooit een stand.
Trek het je niet aan. Er zijn belangrijker zaken dat Belgische toto.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Dan lijkt het me beter om te stoppen met deze toto.
Nogmaals mijn excuses dat ik midden in het seizoen ben gestopt met tellen, maar ik kon niet anders.
Aangezien de andere toto's alweer aan het voorbereiden zijn , wat doen we hier mee ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef Beschouw het volgende:
Misschien volgend seizoen nog eens een poging wagen?
Ik doe ook gewoon mee als deelnemer. En Belgie gaat als ik het goed heb over op een competitie met 16 ploegen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:15 schreef Beschouw het volgende:
Ik wil wel meedoen, maar of we de 18 halen is de grote vraag. Als het doorgaat wil ik wel Charleroi (vanwege de mooie shirtjes).
Met 16 deelnemers moet het lukken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe ook gewoon mee als deelnemer. En Belgie gaat als ik het goed heb over op een competitie met 16 ploegen.
Voorkeur voor een bepaalde ploeg?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:43 schreef Sporttv het volgende:
Ik wil meedoen als het kan
Ik zal hem wel een PM sturen of die nog meedoet , en zo ja dan mag die van mij met Standard meespelen dan neem ik zelf Club Brugge waar ik vorig jaar ook mee speelde.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voorkeur voor een bepaalde ploeg?
Ik wil niet moeilijk doen verder, maar methodmich speelde al tijden met AA Gent en DutchGooner met Standard. Nou weet ik niet of ze eventueel nog mee willen doen, maar ik denk ik zeg het even..
Dan speel je tegen een andere fokker net zoals bij o.a de Duitse en Engelse toto al bedenk ik me nu eigenlijk dat het met zo weinig deelnemers eigenlijk niet zoveel zin heeft. maar aan de ene kant is het wel weer leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:38 schreef Sporttv het volgende:
Waarvoor zijn die teams die je kan kiezen ?
Dan maakt het toch niet uit welk team je kiest, want je moet toch elke week tegen iemand anders dus speelt iedereen tegen elkaar ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan speel je tegen een andere fokker net zoals bij o.a de Duitse en Engelse toto al bedenk ik me nu eigenlijk dat het met zo weinig deelnemers eigenlijk niet zoveel zin heeft. maar aan de ene kant is het wel weer leuk.
Ga het idd proberenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:37 schreef Radegast het volgende:
vitessezuid gaat de stand bijhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |