Ik heb net GTA2 gespeeld ben ik nu zwanger?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 05:27 schreef De_Ananas het volgende:
GT vriend!!!!!!!!
HOE ISSIE MAKKER??
Doe maar weghalen ofzo, kreeg niet alleen een hartverzakking net, maar kan het ook niet echt verkopen hier als iemand het toevallig ziet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Centroal
Die lul he....... is die wel volgens de policy ? WTF.
Whehehe, klinkt heel bekendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denk je dat ik die moet gaan weghalen op m'n werk
Zit met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik eerst op de balk rechts klik, dan mijn scherm uitzet en dan naar beneden scroll.
Maak mij mod dan, pas ik het wel aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denk je dat ik die moet gaan weghalen op m'n werk
Zit met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik eerst op de balk rechts klik, dan mijn scherm uitzet en dan naar beneden scroll.
Nee, maak mij mod. Ik ben veel beter dan BobbyB.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef BobbyB het volgende:
Goeie binnenkomer
[..]
Maak mij mod dan, pas ik het wel aan.
blackzillaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:23 schreef Florian_ het volgende:
Ananas, wtf heb jij nou weer in de OP neergezet
Jij bent er 's avonds bijna nooit, apekop.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maak mij mod. Ik ben veel beter dan BobbyB.
Dus dat soort negers leven in LAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |