Ik heb net GTA2 gespeeld ben ik nu zwanger?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 05:27 schreef De_Ananas het volgende:
GT vriend!!!!!!!!
HOE ISSIE MAKKER??
Doe maar weghalen ofzo, kreeg niet alleen een hartverzakking net, maar kan het ook niet echt verkopen hier als iemand het toevallig ziet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Centroal
Die lul he....... is die wel volgens de policy ? WTF.
Whehehe, klinkt heel bekendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denk je dat ik die moet gaan weghalen op m'n werk
Zit met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik eerst op de balk rechts klik, dan mijn scherm uitzet en dan naar beneden scroll.
Maak mij mod dan, pas ik het wel aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denk je dat ik die moet gaan weghalen op m'n werk
Zit met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik eerst op de balk rechts klik, dan mijn scherm uitzet en dan naar beneden scroll.
Nee, maak mij mod. Ik ben veel beter dan BobbyB.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef BobbyB het volgende:
Goeie binnenkomer
[..]
Maak mij mod dan, pas ik het wel aan.
blackzillaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:23 schreef Florian_ het volgende:
Ananas, wtf heb jij nou weer in de OP neergezet
Jij bent er 's avonds bijna nooit, apekop.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maak mij mod. Ik ben veel beter dan BobbyB.
Dus dat soort negers leven in LAquote:
Ik ben er tijdens kantuururen. Dan zie ik bijna nooit een mod. Mafketel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent er 's avonds bijna nooit, apekop.
Ik denk eerder een amsterdammertjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
D'r past met gemak een lantaarnpaal in je vriendin als ze terug komt
Zo'n paal die op de stoep staan om te voorkomen dat auto's de stoep op gaan, hé? Geen pilsje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk eerder een amsterdammertje
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
D'r past met gemak een lantaarnpaal in je vriendin als ze terug komt
Fijn, dank u.quote:
Excelletie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fijn, dank u.
Misschien kan zijne excelletie de honneurs waarnemen voor De_Boswachter. Welke verzaakt in het beantwoorden van mijn vraag.
Ach, het is nog vroeg, he.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
Excelletie?Als je moeilijke woorden wil gebruiken, schrijf ze dan tenminste goed.
Gast, ik heb 3 uur geslapen en om half 6 ging de wekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Excelletie?Als je moeilijke woorden wil gebruiken, schrijf ze dan tenminste goed.
Nou en? Een echte baas is ook met 3 uur slaap scherp.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast, ik heb 3 uur geslapen en om half 6 ging de wekker
En als ik mijn diensten en kwaliteiten nou eens KLB-breed aanbied?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Adelante het volgende:
Een SC mod? Nee, denk het niet, 't is overdag vrij rustig en wanneer je ongewenst postgedrag meldt via een topic report kan iedereen (mods en FA's) snel en adequaat ingrijpen.
Door jullie kan ik gelukkig met een gerust hart gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Adelante het volgende:
Een SC mod? Nee, denk het niet, 't is overdag vrij rustig en wanneer je ongewenst postgedrag meldt via een topic report kan iedereen (mods en FA's) snel en adequaat ingrijpen.
Vroeg? Het is bijna 10 uurquote:
Dan blijven alleen nog jouw posts en topics over zeker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En als ik mijn diensten en kwaliteiten nou eens KLB-breed aanbied?
Gadver, dat klinkt bijna als een homo advertentie
's avonds een vent, 's morgens absentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou en? Een echte baas is ook met 3 uur slaap scherp.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan blijven alleen nog jouw posts en topics over zeker.
Er is geen opening (quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En als ik mijn diensten en kwaliteiten nou eens KLB-breed aanbied?
Gadver, dat klinkt bijna als een homo advertentie
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is geen opening () momenteel.
Jezus, dit klinkt nu echt als een homo advertentiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is geen opening () momenteel.
En dan alleenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Een JTZ sub forum, dat is eigenlijk best cool
Dat is gegeel aan de FA's (en Yvonne), van mijn aanstelling wisten de KLB mods ook nietsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, dit klinkt nu echt als een homo advertentie
Maar wat als er wel een plekje komt? Ben ik dan de eerste aan wie jullie denken?
Wie wilt jou nou als mod jitzquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, dit klinkt nu echt als een homo advertentie
Maar wat als er wel een plekje komt? Ben ik dan de eerste aan wie jullie denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |