Ik heb net GTA2 gespeeld ben ik nu zwanger?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 05:27 schreef De_Ananas het volgende:
GT vriend!!!!!!!!
HOE ISSIE MAKKER??
Doe maar weghalen ofzo, kreeg niet alleen een hartverzakking net, maar kan het ook niet echt verkopen hier als iemand het toevallig ziet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Centroal
Die lul he....... is die wel volgens de policy ? WTF.
Whehehe, klinkt heel bekendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denk je dat ik die moet gaan weghalen op m'n werk
Zit met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik eerst op de balk rechts klik, dan mijn scherm uitzet en dan naar beneden scroll.
Maak mij mod dan, pas ik het wel aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denk je dat ik die moet gaan weghalen op m'n werk
Zit met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik eerst op de balk rechts klik, dan mijn scherm uitzet en dan naar beneden scroll.
Nee, maak mij mod. Ik ben veel beter dan BobbyB.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef BobbyB het volgende:
Goeie binnenkomer
[..]
Maak mij mod dan, pas ik het wel aan.
blackzillaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:23 schreef Florian_ het volgende:
Ananas, wtf heb jij nou weer in de OP neergezet
Jij bent er 's avonds bijna nooit, apekop.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maak mij mod. Ik ben veel beter dan BobbyB.
Dus dat soort negers leven in LAquote:
Ik ben er tijdens kantuururen. Dan zie ik bijna nooit een mod. Mafketel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent er 's avonds bijna nooit, apekop.
Ik denk eerder een amsterdammertjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
D'r past met gemak een lantaarnpaal in je vriendin als ze terug komt
Zo'n paal die op de stoep staan om te voorkomen dat auto's de stoep op gaan, hé? Geen pilsje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk eerder een amsterdammertje
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
D'r past met gemak een lantaarnpaal in je vriendin als ze terug komt
Fijn, dank u.quote:
Excelletie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fijn, dank u.
Misschien kan zijne excelletie de honneurs waarnemen voor De_Boswachter. Welke verzaakt in het beantwoorden van mijn vraag.
Ach, het is nog vroeg, he.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
Excelletie?Als je moeilijke woorden wil gebruiken, schrijf ze dan tenminste goed.
Gast, ik heb 3 uur geslapen en om half 6 ging de wekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Excelletie?Als je moeilijke woorden wil gebruiken, schrijf ze dan tenminste goed.
Nou en? Een echte baas is ook met 3 uur slaap scherp.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast, ik heb 3 uur geslapen en om half 6 ging de wekker
En als ik mijn diensten en kwaliteiten nou eens KLB-breed aanbied?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Adelante het volgende:
Een SC mod? Nee, denk het niet, 't is overdag vrij rustig en wanneer je ongewenst postgedrag meldt via een topic report kan iedereen (mods en FA's) snel en adequaat ingrijpen.
Door jullie kan ik gelukkig met een gerust hart gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Adelante het volgende:
Een SC mod? Nee, denk het niet, 't is overdag vrij rustig en wanneer je ongewenst postgedrag meldt via een topic report kan iedereen (mods en FA's) snel en adequaat ingrijpen.
Vroeg? Het is bijna 10 uurquote:
Dan blijven alleen nog jouw posts en topics over zeker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En als ik mijn diensten en kwaliteiten nou eens KLB-breed aanbied?
Gadver, dat klinkt bijna als een homo advertentie
's avonds een vent, 's morgens absentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou en? Een echte baas is ook met 3 uur slaap scherp.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan blijven alleen nog jouw posts en topics over zeker.
Er is geen opening (quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En als ik mijn diensten en kwaliteiten nou eens KLB-breed aanbied?
Gadver, dat klinkt bijna als een homo advertentie
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is geen opening () momenteel.
Jezus, dit klinkt nu echt als een homo advertentiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is geen opening () momenteel.
En dan alleenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Een JTZ sub forum, dat is eigenlijk best cool
Dat is gegeel aan de FA's (en Yvonne), van mijn aanstelling wisten de KLB mods ook nietsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, dit klinkt nu echt als een homo advertentie
Maar wat als er wel een plekje komt? Ben ik dan de eerste aan wie jullie denken?
Wie wilt jou nou als mod jitzquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, dit klinkt nu echt als een homo advertentie
Maar wat als er wel een plekje komt? Ben ik dan de eerste aan wie jullie denken?
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan alleen [ afbeelding ] als PI?
Goede democratiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is gegeel aan de FA's (en Yvonne), van mijn aanstelling wisten de KLB mods ook niets
De FP is sowiezo niet baas. Eerder faalhaas deluxequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik kan nu de FP modden als ik wil, maar dat is niet echt baas ofzo
Een broodje faalhaas deluxe met pesto en pijnboompittenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De FP is sowiezo niet baas. Eerder faalhaas deluxe
Dat klinkt als iets wat je bij de slager koopt
Niemand dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar probeer ik dus achter te komen
Dan mag je er wel eens voor zorgen dat die pijpende Paris Hilton van de FP verdwijnt als icoontje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik kan nu de FP modden als ik wil, maar dat is niet echt baas ofzo
Ja, zoiets jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een broodje faalhaas deluxe met pesto en pijnboompitten
You are kidding me right?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb net een joint gedraait die ik veel te zwaar ga vinden op deze vroege morgen![]()
Wish me luck
's morgens blowenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb net een joint gedraait die ik veel te zwaar ga vinden op deze vroege morgen![]()
Wish me luck
Da's wel een toffe tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:06 schreef BobbyB het volgende:
Dan mag je er wel eens voor zorgen dat die pijpende Paris Hilton van de FP verdwijnt als icoontje.
Ik vind roken 's ochtends uberhaupt niet chill, wat het ook isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
's morgens blowen
Je ziet ook wel eens van die zwervers in A'dam 's ochtends vroeg om 8 uur met zo'n ding op straat lopen. "is dat nou chill?", denk ik dan altijd
Ja, maar wij mogen hier ook geen pr0n postenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's wel een toffe toch
Maar er zijn echt superveel icoontjes, je moet ze zelf uitkiezen als je een bericht plaatst
Junk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
Wish me luck
"Okay I believe you, but my tommy gun don't."quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:34 schreef Silentalarm het volgende:
Goedemorgeen.
Ik ben ook zo een schooier alleen mét een huis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
's morgens blowen
Je ziet ook wel eens van die zwervers in A'dam 's ochtends vroeg om 8 uur met zo'n ding op straat lopen. "is dat nou chill?", denk ik dan altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Pas na ontbijt kan ik rokenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind roken 's ochtends uberhaupt niet chill, wat het ook is
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ben ook zo een schooier alleen mét een huis.Ik had gisteren al weekend, maar ik blow nu toch ook nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
nee want het is doesn't. Maar het komt uit een supergoed nummer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Okay I believe you, but my tommy gun don't."
Don't klopt niet.
Ja minimaal onbijt.quote:
eetsmakelijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Maargoed, ik ga even ontbijten en naar huis toe
O KUT!!!!! DAN GOOI IK HEM SNEL WEG!!!! EN WAT ZIJN JE WEEKENDPLANNEN??? DAN PAS IK DE MIJNE SNEL AAN____!!!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had gisteren al weekend, maar ik blow nu toch ook nog niet
Preciesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja minimaal onbijt.
Opstaan en dan koffie met sigaret
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
O KUT!!!!! DAN GOOI IK HEM SNEL WEG!!!! EN WAT ZIJN JE WEEKENDPLANNEN??? DAN PAS IK DE MIJNE SNEL AAN____!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Precies
Opstaan met broodjes ham/kaas (geen tosti), thee, sinasappelsap en een tvjep heeft hij al verteld. En broodjes hamkaas zijn best lekker, maar tostis nog lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:39 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb vandaag lekker vrij. Hele dag gitaren en dan rond een uur of 4 naar Putten, even wat dingen kopen en eten. En dan weeer terug en dan verder gitaren en chillen met NG.
NIet als ontbijt, vind ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jep heeft hij al verteld. En broodjes hamkaas zijn best lekker, maar tostis nog lekkerder
Hm ik wel. Ik had gisteravond in de kroeg ongelovelijke honger, dus toen heb ik ook maar 3 tosti's naar binnen gewerktquote:
Dat vind ik normaalquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm ik wel. Ik had gisteravond in de kroeg ongelovelijke honger, dus toen heb ik ook maar 3 tosti's naar binnen gewerkt
Roken is chill. Daarnaast moet het niet te makkelijk worden voor me anders eindig ik niet bovenaan de spreekwoordelijke ladder.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:46 schreef Adelante het volgende:
Joints draaien en oproken is altijd zo'n gedoe, gewoon zo'n half pilletje gefet net zo snel effect.
Joah opzich wel. Maar meestal eet ik geen tostis in de kroeg. meestal ga ik shoarma halen ofzo. of pizza. of patat gefrituurde aardappelreepjes omdat je anders weer zo'n kanker discussie krijgtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat vind ik normaalTijdens en na het uitgaan vreten is echt nog beter dan blowen in de ochtend.
Ik heb echt het afgelopen jaar geen TMF meer gezienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:46 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb cd`s van Muse, Oasis, Nirvana en meer. Ik heb een laptop vette muziek erop en wat doe ik?
Naar de videotheek van TMF kijken
Pilletjes heb ik nog nooit gehad. Ik wil het wel 1x proberen ofzo, maar het lijkt me niet zo geweldig ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:46 schreef Adelante het volgende:
Joints draaien en oproken is altijd zo'n gedoe, gewoon zo'n half pilletje gefet net zo snel effect.
Doen we op de Fok!meet welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Pilletjes heb ik nog nooit gehad. Ik wil het wel 1x proberen ofzo, maar het lijkt me niet zo geweldig ofzo.
Ik ben niet op de meetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Doen we op de Fok!meet welik wil het ook een keer proberen.
waarom niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:56 schreef Florian_ het volgende:
Ik ging laatst in zo'n XTC topic vragen waar je die dingen dan haalt
Mag je dat daar niet vragen
Je moet het gewoon is in de groep gooien bij vriendenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:56 schreef Florian_ het volgende:
Hoe moet je er dan aan komen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:56 schreef Florian_ het volgende:
nee weet ik eigenlijk nietquote:
Tis Koffietijd johquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga even zoeken of er hier nog iets van ontbijt is ofzo. tot zometeen.
IK WEET IEMAND!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe moet je er dan aan komen?
pssst, ik ben op zoek naar GHB, waar koop je dat?
Mijn zuster is ook in Amsterdam, en Sophie ook dat vind jij vast geilquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:39 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb vandaag lekker vrij. Hele dag gitaren en dan rond een uur of 4 naar amsterdam even wat dingen kopen en eten. En dan weeer terug en dan naar de Pink Floyd Night.
Waar werken ze? Ik heb toch een ov-weekkaart, dan wip ik ook even langs.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mijn zuster is ook in Amsterdam, en Sophie ook dat vind jij vast geil
Werken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waar werken ze? Ik heb toch OV dan wip ik ook even langs.
Pm maar ff wat foto`s dan kan ik ze herkennenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ze lopen vast ergens over de nieuwdijk en de kalverstraat xD
mocht je willenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Pm maar ff wat foto`s dan kan ik ze herkennen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef Florian_ het volgende:
Vanavond naar Dr. Lektroluv
[ afbeelding ]
Ja dag, jij bent nog nooit buiten geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held is dat zeg. Best live DJ optreden wat ik ooit gezien heb. Echt machtig.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
nu is 'De Vlieger' op de radio, en de jostiband heeft de tijd van z'n leven
Maar goed ook, met een 3310 bel je terug naar 1986quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef behangplakker het volgende:
Mijn oplader van mijn Nokia 3310 is kapot
Ik dacht dat spullen van nokia onverwoestbaar waren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef behangplakker het volgende:
Volgens mij heb ik ontgroening in die periodequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef Smart_ass het volgende:
Morgen Lowlandskaartjes in de verkoop.![]()
![]()
Maar die dingen zijn fijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar goed ook, met een 3310 bel je terug naar 1986
Niet als je ze in Indonesie koopt voor 10000 roepiaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat spullen van nokia onverwoestbaar waren...
Had er dan 3 gekochtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet als je ze in Indonesie koopt voor 10000 roepia(60 cent ofzo?)
Inderdaad, als ik dood wil dan lees ik het wel een keerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
Nou, mensen vinden m'n nieuwsbericht over de AEX niet echt interessant [ afbeelding ]
Vreemd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
Nou, mensen vinden m'n nieuwsbericht over de AEX niet echt interessant [ afbeelding ]
Vast nog wel ergens te krijgen op MP. Kun je trouwens niet gewoon een nieuwe lader gebruiken? Die zijn van Nokia toch allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef behangplakker het volgende:
Onder welke steen heb jij gezeten? Of heb je geen mobiel?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast nog wel ergens te krijgen op MP. Kun je trouwens niet gewoon een nieuwe lader gebruiken? Die zijn van Nokia toch allemaal hetzelfde?
BobbyB communiceert met rooksignalenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten? Of heb je geen mobiel?
In de periode van Lowlands?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ontgroening in die periode
Richting LAquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BobbyB communiceert met rooksignalen
Ik heb wel een mobiel, maar geen Nokia. Oja en ik heb een mobiel die enkel doet waar een mobiel voor bedoeld is, bellen en smsen. Zonder al die onzin met camera's en MP3 spelertsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten? Of heb je geen mobiel?
Nee, skype, homo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Richting LAGeen wonder dat z'n vriendin met blackzilla neukt
Ja, zodra die z'n kop (quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, skype, homo.Heb alleen het idee dat blackzilla altijd buiten het camerabeeld blijft
Lijkt me echt mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, skype, homo.Heb alleen het idee dat blackzilla altijd buiten het camerabeeld blijft
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lijkt me echt mooi
Ga je zo cammen met je vriendin, praten enzo, niks aan de hand. Zie je opeens heel snel een donkere schim achter haar langs lopen. Jij zo "wat is dat", vriendin helemaal rood worden enzo. BWHEHE, is het een naakte neger![]()
![]()
WHAHAHAHA JA LEUKquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lijkt me echt mooi
Ga je zo cammen met je vriendin, praten enzo, niks aan de hand. Zie je opeens heel snel een donkere schim achter haar langs lopen. Jij zo "wat is dat", vriendin helemaal rood worden enzo. BWHEHE, is het een naakte neger![]()
![]()
Klopt, maar via MSN cammen faalt jammerlijk.quote:
Ja, ik had hem alleen nodig voor Indonesië toen, maar thuis bleek ik de ander kwijt te zijnquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een mobiel, maar geen Nokia. Oja en ik heb een mobiel die enkel doet waar een mobiel voor bedoeld is, bellen en smsen. Zonder al die onzin met camera's en MP3 spelerts
Er is een topicreeks in ONZ met veel meer van die dingenquote:
Ik had van de postbank ooit een mobiel gehad (zo'n siemens dingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik had hem alleen nodig voor Indonesië toen, maar thuis bleek ik de ander kwijt te zijn![]()
[..]
Als ik muziek wil afspelen, heb ik mijn mp4. En foto's maak ik sowieso niet, en anders koop ik wel een camera, het is niet zo dat ik op elk moment van de dag moet fotograferen
Ohja die had half Nederland destijdsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had van de postbank ooit een mobiel gehad (zo'n siemens ding) met camera. Die camera heb ik 1 keer gebruikt. Daarna nooit meer.
Ik heb ook nog die hele oude van de Postbank!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ohja die had half Nederland destijds
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:53 schreef Mike het volgende:
De_Ananas, plaatje posten dat NSFW is, 48 uur.
Hola!quote:
Nu wil ik niet weten hoe je zitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom zitten mensen te zeuren over hoe ik achter mijn bureau wens te zitten?
quote:
Ik heb gister Miley gepaaldquote:
Door blackzilla in de OP te zettenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom lukt ze het telkens weer om een ban te pakken te krijgen
Welk genre?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
Weet er iemand nog een vette film?
Lord of the Strings ft. Blackzillaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
Weet er iemand nog een vette film?
Chill werken dat zou iedereen moeten doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
Parralel aan mn bureau lig ik in mn stoel, met mn voeten omhoog op mn ladeblok. En ondertussen gewoon verder werkend.
Ik heb dinsdag haar halfbroer gezienquote:
Lizzie McGuire moviequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
boeit niet zoveel, liefst meidenfilms/romantiek ofzo
Dat dus. Dat verplichte, correct, rechtop zittenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Chill werken dat zou iedereen moeten doen
Horny housewife's, Don't tell mommy, Matrixxx reload me, AssePOESterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
boeit niet zoveel, geen meidenfilms/romantiek ofzo
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag haar halfbroer gepaald![]()
Het was heerlijk.quote:
Ja mensen houden van nature niet van verplichtingen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Dat verplichte, correct, rechtop zitten![]()
Laat me lekker zelf bepalen hoe ik lekker zit. Als iemand lekker zit zal zijn/haar werk toch wel ook goed gaan.
quote:
allemaal al gezienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Horny housewife's, Don't tell mommy, Matrixxx reload me, AssePOESter
En ik prefereer tattoo`squote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het enige wat jij paalt zijn mannen met make-up!
Nou ja, met verplichtingen heb ik niet zoveel moeite. Maar ik ben oud en wijs om zelf te bepalen hoe ik lekker zit en hoe ik het beste mijn werk kan doen. En heb daar geen bemoeizuchtige 'collega's' bij nodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja mensen houden van nature niet van verplichtingen...
Shaving Ryan's privatesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Horny housewife's, Don't tell mommy, Matrixxx reload me, AssePOESter
Miley haar halfbroer, Trace Cyrus. Hem heb ik dinsdag gezienquote:
Waarom "quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Miley haar halfbroer, Trace Cyrus. Hem heb ik dinsdag gezien
Damn, maar nieuwe films: Transporter 3, Death Race, Fight Club, Boondock saints (quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom ""? Die gast is echt afschuwelijk lelijk
quote:
quote:
Eagle Eye, 11:14, Cleaner, Taken, Passengers, Southland Tales, Si j'étais toi. ik noem maar wat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
boeit niet zoveel, geen meidenfilms/romantiek ofzo
Eagle Eye is de bomquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Damn, maar nieuwe films: Transporter 3, Death Race, Fight Club, Boondock saints () Eagle Eye
Is fok! ook werkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, met verplichtingen heb ik niet zoveel moeite. Maar ik ben oud en wijs om zelf te bepalen hoe ik lekker zit en hoe ik het beste mijn werk kan doen. En heb daar geen bemoeizuchtige 'collega's' bij nodig.
Michelle Monaghanquote:
Op z'n lekkere halfzusje?quote:
Dat hij mooi is, en jij niet.quote:
quote:
Hij scheert ook z`n oksels hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conclusie: Juicyhill heeft geen smaak
Tokio Hotelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
Juicyhill is net zo'n emo chick van 13 die geilt op Bill van Tokio Hotel en roept dat ie geil en knap is, terwijl 99% van de wereld gewoon inziet dat die vent op een wijf lijkt en aan piemels zuigt
Moest gequote wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
Gupje en BloodySunday: Jullie zijn koningen.
Wie ben jij?quote:
Pluisigtijntje.quote:
Goed gegoogled!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe ride al gezien?
[ afbeelding ]
BMWquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe ride al gezien?
[ afbeelding ]
Ja maar wat voor kudtnoob is dat dan?quote:
Waar zeg ik in die reactie dat ik ze zelf goed vind dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tokio Hotel
Jij hebt echt slechte smaak joh
Heeft ie allang gedaan.quote:
Ik heb je hele reactie niet eens gelezen, maar ik zag het er gewoon in staan. Maar jij zal vast wel stiekem op ze geilen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar zeg ik in die reactie dat ik ze zelf goed vind dan?
Niet aan mij, tot dan blijft ie altijd een gore kudtnoob.quote:
Toyautoquote:
Ja boeiend, stel je es aan mij voor. Dat kan met een foto van je tieten bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:35 schreef Pluisigtijntje het volgende:
Ik ben Pt! Ik kom hier al langer heur!
Zo groot zijn die anders niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja boeiend, stel je es aan mij voor. Dat kan met een foto van je tieten bijvoorbeeld
val jij echt op mannen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja boeiend, stel je es aan mij voor. Dat kan met een foto van je tieten bijvoorbeeld
Oh dat had ik niet gezien dat ie man is, dan mag ie dood gaanquote:
Heuy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Heuy!
En speciaal voor Jh:Jij bent lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
FAAAAAAAL!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet gezien dat ie man is, dan mag ie dood gaan
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Heuy!
En speciaal voor Jh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ga es naar GeenStijl jijquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]Hij heeft zelfs een snee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]het lijkt net of die gast een kut heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJAX AMSTERDAM!
Ik ben daar gebannedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:42 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een account.
Neuhquote:
Waarom ben jij eigenlijk nog niet omgelegd?quote:
Had een fipo geplaatstquote:
Blijf maar lekker weg jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer, geen Jailbait.
Weg after dinner erectie.
Dinner? Om 12 uur?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer, geen Jailbait.
D_b is kudt, altijd al geweest.quote:
quote:
Was jij dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had een fipo geplaatst
Daarvoor nog op de voorpagina van GS gekomen
Had je dat gezien danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]Fail! Het is precies andersom.
[..]
Was jij dat?![]()
Omdat ze bij mij op school detectiepoortjes hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk nog niet omgelegd?
ROCquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Omdat ze bij mij op school detectiepoortjes hebben
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer, geen Jailbait.
Bij mij op school staan er 2 jochies van 16-17 jaar voor de deur, schoolpasjes te controleren. Als je hem niet bij je hebt mag je lekker niet naar binnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Omdat ze bij mij op school detectiepoortjes hebben
Wat een pauperschoolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij op school staan er 2 jochies van 16-17 jaar voor de deur, schoolpasjes te controleren. Als je hem niet bij je hebt mag je lekker niet naar binnen.
Klinkt als een waterdicht systeemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij op school staan er 2 jochies van 16-17 jaar voor de deur, schoolpasjes te controleren. Als je hem niet bij je hebt mag je lekker niet naar binnen.
Boehoehoe huilebalkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Juicyhil het volgende:
D_b is kudt, altijd al geweest.
Ja maar jij bent altijd zo streng. Adelante is daarentegen nog iets liever.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe huilebalkWat zit je zo dwars jongen ?
Ik ben niet streng. ( OMG. Ik klink Hitler) Heb je al 100x gezegd dat als je normaal tegen mij doet ik best lief benquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd zo streng. Adelante is daarentegen nog iets liever.
Ok nu ga ik lief tegen je doen ja?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben niet streng. ( OMG. Ik klink Hitler) Heb je al 100x gezegd dat als je normaal tegen mij doet ik best lief ben
Maar schijnbaar wil jij dat niet zo begrijpen
Hoi schatquote:
Heb je de poppers voor vnvnd al gekocht ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
HALLO HOMO'S
quote:
iets dan, he, iets!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd zo streng. Adelante is daarentegen nog iets liever.
Ik wil niet overdrijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |