quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
Romantiek in bad!!
jeuujjj dat wil ik ook!!
Die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.
jij hebt een vriendje dat heb ik weer nietquote:
ja duizenden kilometers hiervandaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij hebt een vriendje dat heb ik weer niet![]()
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
F5'en terwijl er al een nieuwe pagina was
Dan koop je een luisterboekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.
Mijn Grootmoeder vond het omvouwen van een hoekje waar je gebleven was al een doodzonde. Nu scheur ik af en toe gewoon de pagina eruit als boekenleggerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.
maar zulks lees ik dan weer niet in bed of badquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Xiance het volgende:
mijn boeken ben ik heel zuinig op :$
maar ik lees vooral veel naslagwerken, ICT, historie, dat soort dingen..
dat zijn doorgaans boeken van 50 / 100 euro, daar scheur ik niet zomaar een bladzijde uit
soms wel, tis droge materiequote:
Sisi's winterlied toevallig?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms wel, tis droge materie
ik heb ook boeken over Keizerin Elisabeth (sissi)
die lees ik dan weer gewoon uit.. en als dan de wekker gaat ontdek ik pas dat ik telaat ben om nog te gaan slapen
Ik ken wel het orakel van Delphiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef Xiance het volgende:
Stroekie, die lees ik ook in bed hoor
tis HEEL ontspannend om Delphi (programmeertaal) te leren terwijl je in bed ligt
*bad volloop laat*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
Romantiek in bad!!
jeuujjj dat wil ik ook!!
bikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou, op naar de beoordeling.
Iets zegt me dat bik er niet inzit.
We zullen zien.
Oh, dat is eigenlijk wel een goed idee! Ook voor op vakantie, lekker ipodje met boek erop op.quote:
Volgens mij gewoon in een boekhandel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk wel een goed idee! Ook voor op vakantie, lekker ipodje met boek erop op.
Waar koop je dat?
Mja, e-book vind ik dan niet zo praktisch. Om nou op mn iphone te gaan zitten lezen, daar raak je redelijk snel op uitgekeken denk ik. En mn laptop mee naar het strand? Neuh.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon in een boekhandel.
e-Book kan ook, vaak gratis te downloaden.
Je hebt ook speciale e-readersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Mja, e-book vind ik dan niet zo praktisch. Om nou op mn iphone te gaan zitten lezen, daar raak je redelijk snel op uitgekeken denk ik. En mn laptop mee naar het strand? Neuh.
Even op zoek naar luisterboeken.
ik wil niet gewoon in bad hoor..quote:
Sisi's winterlied is wel een aanrader als je het personage leuk vindt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Xiance het volgende:
Nuno, da's ook Delphi
Wonderer, nee niet sissi's winterlied..
issi's levensgeschiedenis!
maar dan het ware verhaal.. niet de film
ik identificeer me wel met haar..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sisi's winterlied is wel een aanrader als je het personage leuk vindt.
Zeg, ik was nog niet klaar hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wil niet gewoon in bad hoor..
ik wil ROMANTIEK in bad...
dat vind ik ook nog best vreemd...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.
Maar jij schoof de schuld naar een anderquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wonderer, je moet er toch niet aan denken dat het met jou boek ook zo kan lopen....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
oh!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zeg, ik was nog niet klaar hoor!
Pfff... ongeduldig tiep.
ahhhhquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef Weemz het volgende:
Nou eerste werkdag was top...
Mijn account daar werkte niet meer, dus gereset... Alle instellingen weg enzo... Okee, valt nog te overzien.
Maar, het hele boekingsysteem draait op Excel, en ze hebben dus voor de 'standaard' PC's Open Office waar dat systeem dus niet op draait. Ik krijg wel Office, maar dat duurt natuurlijk even..
Kon dus eigenlijk niet zoveel doen, heb de boel maar een beetje opgeruimd enzo...
Ik probeerde die gedachte al te verdringen, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wonderer, je moet er toch niet aan denken dat het met jou boek ook zo kan lopen....
Aparte manier van masturberen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef Cairon het volgende:
@ PhalanX en Kugari-Ken
jullie zijn ZO grappig! Zo knap! Zo helemaal wat iedereen wil zijn of wil hebben! Laten we afspreken en geslachtsgemeenschap met elkaar hebben.
Dinsdag mag ik weer. Ik ben benieuwd.quote:
Als ie zichzelf niet kietelt doet niemand 'tquote:
Wat een vreselijke vorm van zelfverheerlijking...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef Cairon het volgende:
@ PhalanX en Kugari-Ken
jullie zijn ZO grappig! Zo knap! Zo helemaal wat iedereen wil zijn of wil hebben! Laten we afspreken en geslachtsgemeenschap met elkaar hebben.
Want jij gaat zo vaak van bilquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Als ie zichzelf niet kietelt doet niemand 't
Bitsj pliezquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een vreselijke vorm van zelfverheerlijking...
dat heeft een voordeel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dinsdag mag ik weer. Ik ben benieuwd.
Wel goed punt: Email en agenda's draaien via Gmail. Omdat ik mijn agenda gedeeld heb kunnen mijn collega's snel zien wanneer ik aanwezig ben / zou moeten zijn
Tja, gebruik hem alleen voor mijn aanwezigheid en het overzicht van boekingen zodat ze dus kunnen zien wanneer ik er niet ben, wel ben of weg ben met de spullen (als er dus een boeking is).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Xiance het volgende:
dat heeft een voordeel!
maar ik weet niet of ik gmail mn agenda toe vertrouw hoor!
mgoed, ik heb een intranet, dus mijn agenda is alleen bij mijn directe familie bekend,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |