Wow, dat zou knap zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ok pfew
maar we willen eigenlijk op alle vlakken rustig aan doen dus ook sex
hij gaat op de bank slapen
Ik geloof er ook niets vanquote:
Het zou een heeél mooi streven zijnquote:
Ik geloof best dat ze het van plan zijn. Hardop.quote:
het is inderdaad een streven eigenlijk, rustig aan doen dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zou een heeél mooi streven zijn
En vaak een beter begin van een eventuele relatie
Stiekem weet je ook dat dat niet gaat gebeuren, maar het idee is prrrimaquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is inderdaad een streven eigenlijk, rustig aan doen dus
Dat houden meer vrouwen zichzelf voorquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
En vaak een beter begin van een eventuele relatie
Tja, d-tjes en t-tjes blijven moeilijkquote:
laat ons dat doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat houden meer vrouwen zichzelf voor.
quote:
Ik wel. Ik denk alleen maar aan seks.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]foutjuh dan maar
komt omdat IK daar niet mee bezig ben, wij doen t rustig aan
no shitquote:
we zullen zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem weet je ook dat dat niet gaat gebeuren, maar het idee is prrrima
Klein kusje mag...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we zullen zien
we zouden ook niet zoenen zondag dusmaar ach t heeft echt geen haast, gewoon tegen elkaar aan is al heerlijk...
quote:
quote:
Oh, ik krijg geen kusje meerquote:
Night night Rhu.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
dat soort dingen plannen heeft toch geen enkel nut!
Nu ga ik boekje lezen en slapen
oh wow van wie?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
Whoei, ik krijg een weekendje Londen cadeau![]()
Het is al terug getrokken volgens mijquote:
Mja ik ook. Slaap lekkerquote:
Not me, yet. een leuk muziekje dan maar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Gaat weer iedereen er meteen vandoor?
Beastie boys! Old Schoolquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Not me, yet. een leuk muziekje dan maar?
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=tEM3dW2oWW4&fmt=18
Ik ben ook nog niet weg hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Leuk nummer Beastie Boysquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Not me, yet. een leuk muziekje dan maar?
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=tEM3dW2oWW4&fmt=18
Zou er eigenlijk al in moeten liggen , maar had nog ff een telefoongesprek met een zekere dame.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Sorry, morgen vroeg op om bij de uni te komenquote:
Pssssst....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk al in moeten liggen , maar had nog ff een telefoongesprek met een zekere dame.
En zat nog ff een fijn clipje te kijken van de heer Blackmore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Feitosa het volgende:
had nog ff een telefoongesprek met een zekere dame.
Vertel...quote:
Ok, maar het was geslaagd dus?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Neuh. Maar het was erg tof. Komt zeker een vervolg.
Zit ik nu al onder de plak? Maar vooruit, ik ga mijn mandje ook opzoeken.quote:
Aah je hebt een nieuw paard gevondenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh. Maar het was erg tof. Komt zeker een vervolg.
Ja, dat zit je al de hele dag hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit ik nu al onder de plak? Maar vooruit, ik ga mijn mandje ook opzoeken.
Veel plezier nog singles, en slaap lekker voor later.
Welterusten robboloquote:
Mooi! Ok dan!quote:
Hoi Tijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:13 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond/nacht allemaalnog mensen wakker hier.
Heb ik iets gemist tussen jou en Techno?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zit je al de hele dag hoor!![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Welterusten robbolo
[..]
Mooi! Ok dan!
[..]
Hoi Tijn
Maar ik ga toch echt slapen nu. See you later!
Daar mogen we niet meer over pratenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist tussen jou en Techno?
Ze is geen paard! Ze is leuk en lief!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 @ 00:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah je hebt een nieuw paard gevondenJe vind ze nu wel aan de lopende band he
maar leuk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar mogen we niet meer over praten
Echt veel leven is er niet meerquote:
Ik merk het jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Echt veel leven is er niet meerZe zijn allemaal al lekker aan 't slapen
Als een suggestie mag doen:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:37 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, een muziekje zou nu wel fijn zijn.
Hoi MNR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een suggestie mag doen:Die wil niet werken hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jups! En spierpijn!quote:
www.nederland.fmquote:
Ik heb verschillende geprobeerd, radioworld, Qmusic zelf en die wat jij nu zegt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! En spierpijn!![]()
En ook al met resultaat. * MNR is happy![]()
[..]
www.nederland.fm
Je moet ook gewoon 3FM luisteren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:02 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb verschillende geprobeerd, radioworld, Qmusic zelf en die wat jij nu zegt.![]()
Andere werken wel.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu, lekker geslapen.
Nog steeds niks van ex gehoord wanneer hij ze komt halen, vandaag of morgen, krijg steeds meer de neiging om de kinderen gewoon op de stoep te droppen![]()
moggu, lekker geslapen.
Nog steeds niks van ex gehoord wanneer hij ze komt halen, vandaag of morgen, krijg steeds meer de neiging om de kinderen gewoon op de stoep te droppen![]()
Je kinderen niet inzetten... gaan ze je niet in dank afnemen Take it from someone who knowsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu, lekker geslapen.
het kon later maar ben al dagen te laat naar bed en te vroeg op dat ga ik merken, moet gewoon een nachtje bijtanken eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:09 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Duim. Lang opgebleven vannacht?
Air, die werkt ook niet. Ik mag van mijn internet blijkbaar alleen maar naar Bembem en nog een ander kindermuziekzender luisteren.![]()
* Bengeltje gaat de gewone radio aanzetten.
moggu, lekker geslapen.
ze zegt ook dat het een neiging is hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kinderen niet inzetten... gaan ze je niet in dank afnemen Take it from someone who knows
Nee, hij was er niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]erg irritant woensdag was hij ze niet komen halen (heb dat ff gemist)
als niet dan denk ik dat je nu ook van zaterdag uit kan gaan
Je zal het gelukkig nooit uitvoerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Da's waarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze zegt ook dat het een neiging is hehihihi
En het lukt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef MNR het volgende:
En voor wat het gedrag van je ex betreft: zou het gewoon negeren. Misschien probeert ie je wel gewoon op de kast te jagen hiermee (omdat ie weet dat dat kan).
Gelukkig steek jij zo niet in elkaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu, lekker geslapen.
Ik KAN het niet meer negeren, heb ik al te lang gedaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef MNR het volgende:
En voor wat het gedrag van je ex betreft: zou het gewoon negeren. Misschien probeert ie je wel gewoon op de kast te jagen hiermee (omdat ie weet dat dat kan).
netjes is het absoluut niet, hadden jullie je regeling op papier staan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hij was er niet.
Dus idd, denk zaterdag, maar ik vind het gewoon zo belachelijk dat hij dat zomaar kan maken
wanneer komen de kids dan terug op zondag?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik KAN het niet meer negeren, heb ik al te lang gedaan.
En hiermee jaagt hij me niet gewoon op de kast, maar neemt hij me ook gewoon een stukje vrije tijd af die ik wel kan gebruiken, ik houd niets van mn 'vrije' weekend over als ie zaterdag pas om 1 uur smiddags komt.
Ja, alleen jammer dat dat geld me niet zo boeit..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig steek jij zo niet in elkaar.Zie het maar als een mooi argument om nog meer alimentatie los te weken.
Sorry dat ik het zeg, maar als je ex de kinderen helemaal niet meer wou zien had je die vrijheid ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik KAN het niet meer negeren, heb ik al te lang gedaan.
En hiermee jaagt hij me niet gewoon op de kast, maar neemt hij me ook gewoon een stukje vrije tijd af die ik wel kan gebruiken, ik houd niets van mn 'vrije' weekend over als ie zaterdag pas om 1 uur smiddags komt.
Ja, staat nog steeds op papierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
netjes is het absoluut niet, hadden jullie je regeling op papier staan?
je kan er vrij weinig aan doen helaas en eigenlijk belachelijk dat je m bijna moet dwingen de kids te zien, leuk zo'n papa
Nee, dat klopt, maar dat is niet aan de orde, voor mij zijn die vrije weekenden gewoon belangrijk (Of ik nu verliefd ben of niet) en als hij ze niet meer wilde zien, zou ik oppas regelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als je ex de kinderen helemaal niet meer wou zien had je die vrijheid ook niet.
Ik kan kinderen niet zien als iets wat je even afgeeft voor je eigen vrijheid. Een oppas regelen is dan weer wat anders.
Enige manier waar je hem dus mee "raakt" is het geld, trek hem dan een poot uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, staat nog steeds op papier
Hij zegt gewoon: ik doe het anders en jij past je maar aan
Of ja, eigenlijk DAT nog niet eens, hij laat zn vriendin een mailtje sturen om me dat even te melden
nee maar hij is wel in beeld en ze hebben afspraken gemaakt, de manier hoe dingen gaan is gewoonweg niet netjes! Van de een op andere dag even via een mailtje laten weten dat hij ze de helft minder wil gaan zien....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als je ex de kinderen helemaal niet meer wou zien had je die vrijheid ook niet.
Ik kan kinderen niet zien als iets wat je even afgeeft voor je eigen vrijheid. Een oppas regelen is dan weer wat anders.
Toch jammer dat ik niet heeeel veel alimentatie kan eisen danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Enige manier waar je hem dus mee "raakt" is het geld, trek hem dan een poot uit.
Voor jou misschien niet belangrijk. Maar je hebt er wel recht op.
goedemorgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen
Laatste dagje op mijn afdeling tenminste officieel dan, want zit er volgende week nog 2 dagen ivm bureautekort. Maar zit wel gezellig bij een collega
Meer dan de helft zefs.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar hij is wel in beeld en ze hebben afspraken gemaakt, de manier hoe dingen gaan is gewoonweg niet netjes! Van de een op andere dag even via een mailtje laten weten dat hij ze de helft minder wil gaan zien....
Wijze woorden. Dat geld kun je bijvoorbeeld ook gebruiken voor een betaalde oppas.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:18 schreef Bengeltje het volgende:
Enige manier waar je hem dus mee "raakt" is het geld, trek hem dan een poot uit.
Voor jou misschien niet belangrijk. Maar je hebt er wel recht op.
Het is niet aan de orde? Eigenlijk wel, hij deelde je mede dat hij ze niet meer wil buiten die weekendenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar dat is niet aan de orde, voor mij zijn die vrije weekenden gewoon belangrijk (Of ik nu verliefd ben of niet) en als hij ze niet meer wilde zien, zou ik oppas regelen.
Het effect is hetzelfde: vrije tijd
oh bijna 2/3 minder zelfsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meer dan de helft zefs.
Van de ruwweg 150 dagen nog maar 60
Morgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:20 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen
het blijft dus wel gezellig!? gelukkig stel je voor
Nou ja, het was niet aan de orde dan, alles stond op papier, denk je het netjes geregeld te hebben...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet aan de orde? Eigenlijk wel, hij deelde je mede dat hij ze niet meer wil buiten die weekenden
(op de tijden dat het hem uitkomt ) en die twee weken grote vakantie. Hij wil ze dus niet.
Of het netjes gaat of niet, dat is even niet aan de orde, hij doet blijkbaar toch wat hij wil tot
je advocaat gaat dreigen.
Ze hebben geprobeerd afspraken te maken, zover ik heb meegekregen hier op fok,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar hij is wel in beeld en ze hebben afspraken gemaakt, de manier hoe dingen gaan is gewoonweg niet netjes! Van de een op andere dag even via een mailtje laten weten dat hij ze de helft minder wil gaan zien....
Hoi CG.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen
Laatste dagje op mijn afdeling tenminste officieel dan, want zit er volgende week nog 2 dagen ivm bureautekort. Maar zit wel gezellig bij een collega
* Bengeltje JB knuffel geeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, het was niet aan de orde dan, alles stond op papier, denk je het netjes geregeld te hebben...
Zit ook te twijfelen of ik hem nu moet bellen of niet, of ik mn advocate moet bellen of niet (Kan zij hem vragen wat ie gaat doen dit weekend)
Vandaag is het ook gewoon rot dat ik het niet WEET, als ik het voor de volgende keer weet, is dat ook al anders, nu mag ik maar gaan zitten afwachten (de dames hebben het gelukkig niet zo in de gaten)
Ik heb al besloten dat hij ze elke twee weken ergens anders op mag pikken als hij het doorzetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd afspraken te maken, zover ik heb meegekregen hier op fok,
moet zij zich telkens aanpassen aan hem, hij doet wat hem uitkomt. En van de een op de andere dag...
anderhalve week, ja is te kort, en ja het mag zo niet eens. Hij haalt echter blijkbaar vaker van die streken uit.
Mja, ik zou dan wel mijn "vrijetijd" anders gaan regelen, via ex is het niet te doen.
Dan regel een goede plek voor je kinderen als je zo nodig even eruit moet.
Tnx.. en hoe staat t bij jou dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi CG.![]()
Maak er een gezellige dag van.
Ja, en dat boeit me niet, hij mag best weten hoe ik erover denkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:25 schreef MNR het volgende:
Even een vreemde vraag tussendoor: maar houd je rekening met de mogelijkheid dat je ex hier meeleest (hij heeft immers al eerder meegepost).
Nog steeds even werkeloos als nov'08quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tnx.. en hoe staat t bij jou dan?
Kan die jonge gast je niet een avondje rust geven ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:05 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen *gaap*
ik ben ook gesloopt maar dat is puur slaapgebrek pffffffffff
hoor rond 9 uur of ik al weekend heb. Mn vaste klant valt uit maar er zou vervanging kunnen komen.... ik hoop zooooooooo van niet he
Ik heb in mijn nabije omgeving iets vergelijkbaars mogen mee maken. Het enige dat ik je op het hart wil drukken is: laat je niet verleiden tot het spelen van hetzelfde soort spelletjes. Jullie hebben een afspraak gemaakt, die door de rechter is vastgelegd. Als hij daarvan afwijkt dan wijs je hem daar schriftelijk op, via de advocaat. Geloof mij, daar gaan uiteindelijk echt wel passende maatregelen op worden genomen waar je ex niet blij van wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al besloten dat hij ze elke twee weken ergens anders op mag pikken als hij het doorzet
Maar voor vandaag is dat niet echt een optie (meer)
En natuurlijk valt er wel een mouw aan te passen en natuurlijk kan het ook op een andere manier geregeld worden allemaal, maar het was ook gewoon gemakkelijk.
En ja, dat is voor mij ook wel wat waard, een beetje zekerheid, die dus duidelijk niet zo zeker is, zelfs al staat het op papier.
Over het algemeen ziet het er dus oke uit. Wel jammer natuurlijk, maar je maakt er het beste van volgens mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
Nog steeds even werkeloos als nov'08![]()
cursus is uitstel op uitstel.
Vanmiddag boodschappen doen met ex. Moet veel halen dus heb de auto nodig.
Hij gaat mee zodat hij de "zwaardere" dingen kan tillen.En ik hoop op een relaxt en knus weekend.
Waarschijnlijk weer een klein stapje verder, als ze hier geen passende maatregelen op neemt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:30 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wel duidelijk ja, dat je ex totaal tegen je in wil gaan. Vraag me af waar hij binnenkort weer mee komt.
Dadelijk maar weer de advcate bellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in mijn nabije omgeving iets vergelijkbaars mogen mee maken. Het enige dat ik je op het hart wil drukken is: laat je niet verleiden tot het spelen van hetzelfde soort spelletjes. Jullie hebben een afspraak gemaakt, die door de rechter is vastgelegd. Als hij daarvan afwijkt dan wijs je hem daar schriftelijk op, via de advocaat. Geloof mij, daar gaan uiteindelijk echt wel passende maatregelen op worden genomen waar je ex niet blij van wordt.
En nee, dit gaat je op korte termijn niet de beschikking over je vrije tijd opleveren zoals je het graag voor ogen ziet. Je gaat je ex in ieder geval wel laten zien dat het sollen met jou is afgelopen. Als hij zich niet aan de afspraken houdt dan raak je hem waar het pijn doet...
Echt niet elke vader is zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het kan dat je je eigen bloed niet eens meer wilt zien.. Is dat een mannen eigenschap? staat mij ook zoiets te wachten mocht het uitgaan met mn vriendin als we al een kind hebben? Word er gewoon bang van!
Ik heb liever werk, dan voel ik me een stuk beter. Ben geen huisvrouwtje die constant wil poetsen en opruimen. Ik "moet" de deur uit, maar wel met een reden, ga niet wat rondwandelen om maar de deur uit te zijn. Dus werk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Over het algemeen ziet het er dus oke uit. Wel jammer natuurlijk, maar je maakt er het beste van volgens mij
Des te beter dan je van hem af bent, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is gewoon een waardeloze vent. Meer niet
Dat ken ik wel ja. Dan is het ook zo zinloos en enige wat je dan hebt is geen reden waarom je daar bent en geen benul waar je heen moetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:37 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb liever werk, dan voel ik me een stuk beter. Ben geen huisvrouwtje die constant wil poetsen en opruimen. Ik "moet" de deur uit, maar wel met een reden, ga niet wat rondwandelen om maar de deur uit te zijn. Dus werk.Liefst gisteren nog.
Denk het ook, hij is goed in het bloed onder iemands nagels uithalen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een klein stapje verder, als ze hier geen passende maatregelen op neemt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dadelijk maar weer de advcate bellen
Het is gewoon een waardeloze vent. Meer niet
JB is een vrouw dus zij heeft dat in haar genen zitten. Ze moet het alleen nog activeren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:39 schreef Bengeltje het volgende:
Denk het ook, hij is goed in het bloed onder iemands nagels uithalen.![]()
Ja, wat rondkijken naar het niets.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Dan is het ook zo zinloos en enige wat je dan hebt is geen reden waarom je daar bent en geen benul waar je heen moet
Hopen dat het dan allemaal binnenkort beter gaat.
Ik dacht dat vrouwen alleen het bloed onder hun eigen nagels vandaan konden halen na een avondje wild rug krabbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
JB is een vrouw dus zij heeft dat in haar genen zitten. Ze moet het alleen nog activeren...
Volgens mij doet ze dat ook wel regelmatig. Alleen niet bij hem.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
JB is een vrouw dus zij heeft dat in haar genen zitten. Ze moet het alleen nog activeren...
Hoezo, wil je date?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
hoe oud is Bengeltje eigenlijk?
En dan gaat ze bij ons het bloed onder de nagels vandaan halen? Nee, dank je...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij doet ze dat ook wel regelmatig. Alleen niet bij hem.Misschien moeten we haar eens
wat jennen.
het is hier net zo lekker rustig iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan gaat ze bij ons het bloed onder de nagels vandaan halen? Nee, dank je...
Oorstokjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Oorstokjes!Tandenstokers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben soft maar nog geen watje.quote:![]()
Jaaah, heey, maar je durft niet eens antwoord te gevenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tandenstokers?![]()
[..]
Ik ben soft maar nog geen watje.
Softyquote:
Wat hebben ze gedaan.quote:
Ik durf alles, maar doe niet alles.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaah, heey, maar je durft niet eens antwoord te geven
Wil je voelen.quote:
En dan vanavond op tijd naar bed, want morgen wordt het laat!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Niet uitgerust, wel fris hier! Vanmorgen mezelf van mijn meest productieve kant laten zien en dan vanmiddag rustig aan. Dus vanmiddag kom ik jullie verblijden met mijn gezelschap...
Nou vooruit, 's morgens ook![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Niet uitgerust, wel fris hier! Vanmorgen mezelf van mijn meest productieve kant laten zien en dan vanmiddag rustig aan. Dus vanmiddag kom ik jullie verblijden met mijn gezelschap...
Nou vooruit, 's morgens ook![]()
Haha, dat gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En dan vanavond op tijd naar bed, want morgen wordt het laat!
Pssstt een datequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hoe meer hoe beter, gezellig.
Wat zijn je plannen voor dit weekend, date, stappen, scharrel...
het KAN wel maar is erg moeilijk vind ik zelf, ik zie en spreek m graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan die jonge gast je niet een avondje rust geven ?
@jbstomme ex
quote:
Met Snuitje?quote:
Mwa, daar is mee te leven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben soms wel een echte vrouw wat dat betreft ja
das toch minder prettig. Ook voor mij zelf
Werkse dan maar!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het KAN wel maar is erg moeilijk vind ik zelf, ik zie en spreek m graager is vervanging ik moet gaan werken zo
Ik wil graag op bezoek bij een vriend van mij die in detentie zit.quote:
Werkse.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het KAN wel maar is erg moeilijk vind ik zelf, ik zie en spreek m graager is vervanging ik moet gaan werken zo
Waarom is die avondcursus eigenlijk zo ver weg?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:11 schreef icemotion het volgende:
Op tijd naar bed gaan is zooooo 1990.
Weten ze daar dan niet wat voor papieren je nodig hebt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil graag op bezoek bij een vriend van mij die in detentie zit.
maar voordat ze mij binnen laten moet ik een verklaring van goed gedrag overleggen.
daar ga je voor naar de gemeente, maar dan moet je eerst weer een officieel document van de inrichting hebben. dan krijg je dat document en ga je er mee naar het gemeentehuis (kan ik alleen op donderdagavond heen ivm werk) dan blijkt dat document niet juist te zijn...
en voor je het weet ben je 2 en een halve maand verder en stond ik gisteravond voor de 3e keer bij het gemeentehuis en kon ik zonder succes weer vertrekken.
en dan kan je daar best moe van worden
quote:
quote:
we beginnen met een over romantisch tripje naar de albert heijn...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Weten jullie al wat jullie gaan doen?
Sommige details mogen overgeslagen worden
Heel romantisch!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
we beginnen met een over romantisch tripje naar de albert heijn...
Als ik bel naar de inrichting, die helaas in belgie is, dan krijg ik franstalige mensen aan de lijn. na enige moeite krijg ik dan iemand die "nederlands" spreekt en die belooft mij dan de juiste documenten toe te sturen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
Weten ze daar dan niet wat voor papieren je nodig hebt?En hoezo kon je gisteren weer zonder vertrekken???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zullen ze ons pesten omdat hij een crimineel is?![]()
en daarna pakken we de grootste messen die we kunnen vinden en gaan we hakken!!! hard en lang en veel!quote:
Kijk daar komen de strubbelingen al, ik ga altijd voor makkelijk koken en koop voorgesnedenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en daarna pakken we de grootste messen die we kunnen vinden en gaan we hakken!!! hard en lang en veel!
Zeker!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef dawg het volgende:
Dat gaat vast een spetterende date worden, de AH!
Meerdere factoren. De eerste is beschikbaarheid van lokaties. Het hoofdkantoor in Vianen zit standaard vol en Den Bosch krijgen we de docent niet aan (die vanuit Alkmaar moet komen). En normaal zou Rotterdam wel redelijk te doen zijn, maar ja mijn opdracht zit momenteel in Heerlen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom is die avondcursus eigenlijk zo ver weg?
Nee nee, dat zit er echt niet in morgen.. Wij gaan gewoon een goede fatsoenlijke maaltijd maken..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kijk daar komen de strubbelingen al, ik ga altijd voor makkelijk koken en koop voorgesneden
ze zegt wel van Friends, maar ondertussen liggen we gewoon over de grond te rollebollen hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker!
Daarna ga ik (en Snuitje ook waarschijnlijk), heel oncharmant, over de grond rollen van het lachen om Friends.
Friendszone?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze zegt wel van Friends, maar ondertussen liggen we gewoon over de grond te rollebollen hoor
Niet in elkaar mag ik hopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en daarna pakken we de grootste messen die we kunnen vinden en gaan we hakken!!! hard en lang en veel!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik bel naar de inrichting, die helaas in belgie is, dan krijg ik franstalige mensen aan de lijn. na enige moeite krijg ik dan iemand die "nederlands" spreekt en die belooft mij dan de juiste documenten toe te sturen.
nu dus al 2 keer een verkeerd document gekregen.
gisteren kwam ik dus met een verkeerd document bij de gemeente en kon ik geen verklaring meekrijgen.Toen ik bij de belastingen werkte had ik het ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zullen ze ons pesten omdat hij een crimineel is?
Even naar binnen, aanvragen, stempeltjes erop en na betalen weg... Zo moeilijk is dat niet.
Heerlen centrum?? Mag ik vragen welk werk?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef icemotion het volgende:
[..]
Meerdere factoren. De eerste is beschikbaarheid van lokaties. Het hoofdkantoor in Vianen zit standaard vol en Den Bosch krijgen we de docent niet aan (die vanuit Alkmaar moet komen). En normaal zou Rotterdam wel redelijk te doen zijn, maar ja mijn opdracht zit momenteel in Heerlen.
Niet het meest ideaal qua ligging, maar wel een opdracht die compleet aansluit bij mn carrierepad.. dan maar wat extra kilometers maken.
maar voor iets als dit is dat blijkbaar een ander verhaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
Toen ik bij de belastingen werkte had ik het ook zo.
Even naar binnen, aanvragen, stempeltjes erop en na betalen weg... Zo moeilijk is dat niet.
Haha, dat laatste doe ik dan weer nooitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, dat zit er echt niet in morgen.. Wij gaan gewoon een goede fatsoenlijke maaltijd maken..Op zondag morgen mag je best makkelijk doen en de verse jus uit een fles halen hoor
Komt goed hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet in elkaar mag ik hopen.Jullie moeten wel weer online komen hoor.
en de croissantjes uit de oven!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat laatste doe ik dan weer nooitGewoon zoals het hoort, versgeperst
quote:
Naja centrum is op loopafstand. Zit gedetacheerd bij dat pensioenfonds als internet adviseur / usability expert / interaction designer. Maar net wat het labeltje van de dag is hier.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlen centrum?? Mag ik vragen welk werk?
Kan wel zeggen. "Belgen he." Maar goed, daar word ik ook vaak genoeg voor uitgemaakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
maar voor iets als dit is dat blijkbaar een ander verhaal.![]()
op naar de volgende poging. ik heb wel wat "tips" meegekregen van de gemeente.
Is nog onbekend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt goed hoor
Wat zijn jouw plannen?
Goed idee!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en de croissantjes uit de oven!Hmmm, zorg ik voor het avondeten jij voor het ontbijt
Welkom op deze vrije dag voor jouquote:
thnx. ja zo klinkt het wel. bij de gemeente zeiden ze gisteren. in de brief moeten de punten staan waar wij jou op moeten screenen. ik zei al screen me dan gewoon op alles en print dat resultaat voor me uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef icemotion het volgende:
@ rival: Succes met die verklaring. .klinkt als n hoop bureaucratie om niks
Je bent er toch ook bijna 1?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
Kan wel zeggen. "Belgen he." Maar goed, daar word ik ook vaak genoeg voor uitgemaakt.
Waarvoor zit hij eigenlijk.
Maar ze zagen jou staan en dachten vast dat ze dat beter niet konden doen ivm dat dan het resultaat niet geweldig zou zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef rival het volgende:
thnx. ja zo klinkt het wel. bij de gemeente zeiden ze gisteren. in de brief moeten de punten staan waar wij jou op moeten screenen. ik zei al screen me dan gewoon op alles en print dat resultaat voor me uit.![]()
mijn 1 hele dagen vrij voor ik er weer 4 werkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welkom op deze vrije dag voor jou
je kent me?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ze zagen jou staan en dachten vast dat ze dat beter niet konden doen ivm dat dan het resultaat niet geweldig zou zijn
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet alleen!Heb natuurlijk wel jouw hulp en steun nodig!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Goed hequote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Jawel! als ik op het toilet zit hoef je mijn handje niet vast te houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jawel! als ik op het toilet zit hoef je mijn handje niet vast te houden!
Ik zal je helaas moeten teleurstellen. Maar het komt vast allemaal goedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat goed verborgen had gehouden
Het is al goed gekomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal je helaas moeten teleurstellen. Maar het komt vast allemaal goed
Als er wat gebeurt dan ben ik zeker niet degene die jou op de hoogte gaat stellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel graag dat er even rapport wordt uitgebracht als er weer wat gebeurt tussen de singles he, anders kom ik nooit tot een kloppend lijstje
Speciale plannen met je lijstje?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel graag dat er even rapport wordt uitgebracht als er weer wat gebeurt tussen de singles he, anders kom ik nooit tot een kloppend lijstje
quote:
Ik wil echt niets vies etenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nouk, wat wil je echt niet eten?! Ben stiekem alvast in mn kookboeken aan het kijken
Tenzij ze zelfgemaakt zijn, valt dat dus in de categorie viesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou werden pizza's en spareribs bezorgd toch?
hehe, komt goed dan! en jij hebt ook nog een vinger om mee door de pap te roeren!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tenzij ze zelfgemaakt zijn, valt dat dus in de categorie vies
Hier ook zat kookboeken, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, komt goed dan! en jij hebt ook nog een vinger om mee door de pap te roeren!
EINDHOVEN DE GEKSTE! letterlijk dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Laatste tijd hier in eindhoven veel meer overvallen dan normaal.ze denken dat een deel daarvan puur voor de kick is.
Oke, gooi die pm maar gelijk de prullenbak in.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
thnx. ja zo klinkt het wel. bij de gemeente zeiden ze gisteren. in de brief moeten de punten staan waar wij jou op moeten screenen. ik zei al screen me dan gewoon op alles en print dat resultaat voor me uit.![]()
[..]
Je bent er toch ook bijna 1?![]()
drugs, bezit geloof ik. maar dat zou ook handel kunnen zijn. ik heb nog niet uitvoerig met hem kunnen praten sinds de rechtzaak en zijn overplaatsing... heb hem voor het laatst tijdens zijn voorarrest gesproken en toen wist hij zelf nog niet wat voor aanklacht er zou komen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook zat kookboeken, dus dat komt wel goed
Kan je iig lekker een broodje eten bij delifrance.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef icemotion het volgende:
[..]
Naja centrum is op loopafstand. Zit gedetacheerd bij dat pensioenfonds als internet adviseur / usability expert / interaction designer. Maar net wat het labeltje van de dag is hier.
@ rival: Succes met die verklaring. .klinkt als n hoop bureaucratie om niks
als ik nou bijna de loterij win, ben ik toch ook geen miljonair!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Oke, gooi die pm maar gelijk de prullenbak in.Ben geen Belg.
Ik had het goed gelezen, bij jou kan je "bijna" net zo goed weglaten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
als ik nou bijna de loterij win, ben ik toch ook geen miljonair!
wel goed lezen
zeg gaan we opstandig doen ineensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het goed gelezen, bij jou kan je "bijna" net zo goed weglaten.
Op mensen die zich durven te laten gaan, die gek durven doen en die een pretbek hebben..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
Nou omdat het hier toch zo stil is, ga ik jullie laten nadenken. Op wat voor types vallen jullie?
Ik geloof er niet in, het plaatje moet kloppen
dat dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
Nou omdat het hier toch zo stil is, ga ik jullie laten nadenken. Op wat voor types vallen jullie?
onbereikbare typesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
Plagiaat!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
Daar vind ik dan weer geen moer aan. Hard to get ligt niet zo ver van hard to want af.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hieraan denken
Que? Ik heb niet echt een bepaald type.quote:Op wat voor types vallen jullie?
quote:
We hebben op jou gewacht!!!! maar vertel, waar val je op? afgezien van jonge puppy's! (die je nog naar eigen smaak kan africhtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje ik dacht die zijn 10 topics verder als ik de comp weer eens aan zet!
Valt me tegen hoor!
doen we eens rustig aan zodat je makkelijk terug kon lezen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Valt me tegen hoor!
Dat is meer voor hondjes die blaffend achter auto's aan rennen, en als de auto dan stopt niet weten wat ze er mee moeten doen. Ik aan de andere kant ben het achter auto's aan rennen moe, en wil gewoon instappen en verder rijden. Nu weet ik wel, zonder strijd geen overwinning. Maar alleen maar strijd zonder overwinning is ook niet alles.quote:
Ik ga echt niet terug lezenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
doen we eens rustig aan zodat je makkelijk terug kon lezen!
tot je mag rijden in die auto waarvan je dacht dat die onbereikbaar zou zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is meer voor hondjes die blaffend achter auto's aan rennen, en als de auto dan stopt niet weten wat ze er mee moeten doen. Ik aan de andere kant ben het achter auto's aan rennen moe, en wil gewoon instappen en verder rijden. Nu weet ik wel, zonder strijd geen overwinning. Maar alleen maar strijd zonder overwinning is ook niet alles.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet terug lezen
Owja en mn lief moet stabiel zijn en rustig
veel mannen komen er toch vaak bij uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
duh.. ik moet de eerste nog tegenkomen die zegt, ik val op labiele type's
tot op heden mocht ik dan een stukje meerijden, en niet de hele rit omdat er nog meer hondjes achter dezelfde auto aan rennen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
tot je mag rijden in die auto waarvan je dacht dat die onbereikbaar zou zijn
je kunt geen mensen redden die niet gered willen worden. Been there,done that.. slurpt energie en het levert niets dan ellende achteraf op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
veel mannen komen er toch vaak bij uit
Nee ff serieus er zijn mensen die daar op vallen omdat ze de ander willen helpen en verbeteren
Maar ik bedoelde meer ik ben zelf euhm niet zo stabiel dus hij moet dat zeker wel zijn anders is het niet zo handig
slechte ervaringen dus....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tot op heden mocht ik dan een stukje meerijden, en niet de hele rit omdat er nog meer hondjes achter dezelfde auto aan rennen.
Dat weet jij, dat weet ik maar de meeste mensen nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je kunt geen mensen redden die niet gered willen worden. Been there,done that.. slurpt energie en het levert niets dan ellende achteraf op.
Als ik me goed herinner, hadden we gisteren vastgesteld dat je wat dit punt betreft nog niet bent waar je wezen wil.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Het plaatje moet uiteraard kloppen maar ik wil wel iemand die een beetje slim is eigenlijk en ik wil een redelijk stoere kerel (dat ik me wel een beetje een meisje kan voelen bij hem
haha dat is op sommige punten best een beetje mee jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner, hadden we gisteren vastgesteld dat je wat dit punt betreft nog niet bent waar je wezen wil.
Dat is leuk als die persoon toevallig ook degene is die je wil. Wat ze voor mij niet automatisch wordt door onbereikbaarheid. Maar goed, ik vond versieren (en al helemaal versieren om te zien of het je gaat lukken) ook al geen leuk spelletje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
tot je mag rijden in die auto waarvan je dacht dat die onbereikbaar zou zijn
Reclame via Hyvesquote:Wat is leuker als 1 single? Een boot vol!!
Wil jij dan ook niet gered worden dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je kunt geen mensen redden die niet gered willen worden. Been there,done that.. slurpt energie en het levert niets dan ellende achteraf op.
Hehehe, die Gariquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner, hadden we gisteren vastgesteld dat je wat dit punt betreft nog niet bent waar je wezen wil.
ah nu begrijp ik je punt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is leuk als die persoon toevallig ook degene is die je wil. Wat ze voor mij niet automatisch wordt door onbereikbaarheid.
Gooi gewoon een reddingsboei uit, pakken ze vanzelf als ze willenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die is wel single andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
ah nu begrijp ik je punt.
ik bedoelde met onbereikbaar echt iemand die je graag wilt, maar waarvan je denkt dat dit nooit zal lukken.
en niet bv koningin beatrix
Stel je verwachtingen bijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Valt me tegen hoor!
*reddingsboei landt met hoorbare klap op hoofd, drenkeling verdwijnt onder water*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Gooi gewoon een reddingsboei uit, pakken ze vanzelf als ze willen
'oops'quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
*reddingsboei landt met hoorbare klap op hoofd, drenkeling verdwijnt onder water*
Zonder aanzien des persoons, want ik mag Rhu graag, wil ik deze ter voorbeeld ff aanhalen:quote:
'Afknapper' is wat cru gesteld, maar ik wens geen emotioneel tampon te zijn; ik wil niet moeten compenseren voor de labiliteit van mijn vriendin. Daarvoor zit ik niet in een relatie. Ze moet geheel zelfstandig in staat zijn alles in perspectief te kunnen blijven zien, want ik weet gewoon van mezelf dat ik onmogelijk gedrag slecht trek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik bedoelde meer ik ben zelf euhm niet zo stabiel dus hij moet dat zeker wel zijn anders is het niet zo handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |