Wow, dat zou knap zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ok pfew
maar we willen eigenlijk op alle vlakken rustig aan doen dus ook sex
hij gaat op de bank slapen
Ik geloof er ook niets vanquote:
Het zou een heeél mooi streven zijnquote:
Ik geloof best dat ze het van plan zijn. Hardop.quote:
het is inderdaad een streven eigenlijk, rustig aan doen dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zou een heeél mooi streven zijn
En vaak een beter begin van een eventuele relatie
Stiekem weet je ook dat dat niet gaat gebeuren, maar het idee is prrrimaquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is inderdaad een streven eigenlijk, rustig aan doen dus
Dat houden meer vrouwen zichzelf voorquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
En vaak een beter begin van een eventuele relatie
Tja, d-tjes en t-tjes blijven moeilijkquote:
laat ons dat doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat houden meer vrouwen zichzelf voor.
quote:
Ik wel. Ik denk alleen maar aan seks.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]foutjuh dan maar
komt omdat IK daar niet mee bezig ben, wij doen t rustig aan
no shitquote:
we zullen zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem weet je ook dat dat niet gaat gebeuren, maar het idee is prrrima
Klein kusje mag...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we zullen zien
we zouden ook niet zoenen zondag dusmaar ach t heeft echt geen haast, gewoon tegen elkaar aan is al heerlijk...
quote:
quote:
Oh, ik krijg geen kusje meerquote:
Night night Rhu.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
dat soort dingen plannen heeft toch geen enkel nut!
Nu ga ik boekje lezen en slapen
oh wow van wie?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
Whoei, ik krijg een weekendje Londen cadeau![]()
Het is al terug getrokken volgens mijquote:
Mja ik ook. Slaap lekkerquote:
Not me, yet. een leuk muziekje dan maar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Gaat weer iedereen er meteen vandoor?
Beastie boys! Old Schoolquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Not me, yet. een leuk muziekje dan maar?
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=tEM3dW2oWW4&fmt=18
Ik ben ook nog niet weg hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Leuk nummer Beastie Boysquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Not me, yet. een leuk muziekje dan maar?
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=tEM3dW2oWW4&fmt=18
Zou er eigenlijk al in moeten liggen , maar had nog ff een telefoongesprek met een zekere dame.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Sorry, morgen vroeg op om bij de uni te komenquote:
Pssssst....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk al in moeten liggen , maar had nog ff een telefoongesprek met een zekere dame.
En zat nog ff een fijn clipje te kijken van de heer Blackmore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Feitosa het volgende:
had nog ff een telefoongesprek met een zekere dame.
Vertel...quote:
Ok, maar het was geslaagd dus?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Neuh. Maar het was erg tof. Komt zeker een vervolg.
Zit ik nu al onder de plak? Maar vooruit, ik ga mijn mandje ook opzoeken.quote:
Aah je hebt een nieuw paard gevondenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh. Maar het was erg tof. Komt zeker een vervolg.
Ja, dat zit je al de hele dag hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit ik nu al onder de plak? Maar vooruit, ik ga mijn mandje ook opzoeken.
Veel plezier nog singles, en slaap lekker voor later.
Welterusten robboloquote:
Mooi! Ok dan!quote:
Hoi Tijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:13 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond/nacht allemaalnog mensen wakker hier.
Heb ik iets gemist tussen jou en Techno?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zit je al de hele dag hoor!![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Welterusten robbolo
[..]
Mooi! Ok dan!
[..]
Hoi Tijn
Maar ik ga toch echt slapen nu. See you later!
Daar mogen we niet meer over pratenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist tussen jou en Techno?
Ze is geen paard! Ze is leuk en lief!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 @ 00:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah je hebt een nieuw paard gevondenJe vind ze nu wel aan de lopende band he
maar leuk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar mogen we niet meer over praten
Echt veel leven is er niet meerquote:
Ik merk het jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Echt veel leven is er niet meerZe zijn allemaal al lekker aan 't slapen
Als een suggestie mag doen:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:37 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, een muziekje zou nu wel fijn zijn.
Hoi MNR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een suggestie mag doen:Die wil niet werken hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jups! En spierpijn!quote:
www.nederland.fmquote:
Ik heb verschillende geprobeerd, radioworld, Qmusic zelf en die wat jij nu zegt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! En spierpijn!![]()
En ook al met resultaat. * MNR is happy![]()
[..]
www.nederland.fm
Je moet ook gewoon 3FM luisteren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:02 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb verschillende geprobeerd, radioworld, Qmusic zelf en die wat jij nu zegt.![]()
Andere werken wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |