BenjaminFranklin +2quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef BenjaminFranklin het volgende:
corsica, dankuwel franse politicologie![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/DAF_(fabrikant)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:07 schreef RoofingBurner het volgende:
zeg kan die vraag van Daf niet aangepast worden, qua puntentelling? Hoe kan een bedrijf wat begint met het bouwen van aanhangers nou in godsnaam 'automobielfabriek' heten
Officieel De Bask Del Cano, maar ik reken het goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef svk1985 het volgende:
del cano, magelhaes heeft de reis zelf nooit voltooid, del cano hoorde wel bij zijn 'team'
En die ondankbare bemanning heeft hem niet mee naar huis genomen? bastards!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef BenjaminFranklin het volgende:
for the record: Ferdinand Magellaan overleefde de reis niet, hij sneuvelde tijdens een gevecht met de inboorlingen op de Filipijnen
yo ik quote alleen de vorige en tel er 2 bij op. 6 + 2 = 8?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef svk1985 het volgende:
ik sta toch al op 10!!!
hierboven ga ik ergens ineens van 8 naar 6......
iemand heeft ergens een oudere lijst gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |