Die is inderdaad leuk!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ook!En hij ook!
En ik ben het met je eens, qua leuk en knap!
[ afbeelding ]
[..]
Oefeningen doen Sjoeg! Push ups voor je armen (en om te zorgen dat je meisjes niet naar het zuiden afdwalen). En squats voor je benen en je billen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef Sugar het volgende:
Sigme, ik heb gewoon ook een klein muizenkopje, dat tekent snel.![]()
Ik heb echt wel spek nog, dus een klein beetje eraf kan helemaal geen kwaad. Ik hoop alleen ook wel dat het dan van benen, dijen, armen en kont kan gaan.Niet van wangen.
Amsterdam is geweldigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef Muis006 het volgende:
Woehahaha!
We hebben het nu over een hotelovernachting en mijn mister floepte eruit "misschien is Amsterdam ook wel leuk?".
En toen voelde ie zich meteen schuldighet is wel een schatje
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GMTA
Nou, ik bedoelde er anders weinig mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Anosquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oefeningen doen Sjoeg! Push ups voor je armen (en om te zorgen dat je meisjes niet naar het zuiden afdwalen). En squats voor je benen en je billen.
Sorry danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde er anders weinig mee!
Nee, waarschijnlijk nietquote:
Zwahiel was gisteren prima op dreef!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jullie zijn welkom in KLB hoor, moet er alleen af en toe worden geklaagd over het een of ander
Ik vind het nogal meevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zwahiel was gisteren prima op dreef!
Nouja, het verschil is dat jij net zo hard meeleeft met andere mensen. Hij komt naar mijn idee alleen af en toe binnenvallen met een hele lap tekst over hoe vervelend zijn eigen leven is. Maar goed, moet hij weten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen eigenlijk.
Ik heb méér geklaagd lately, denk ik. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vind dat er ineens zo over Zwahiel zijn 'geklaag' gevallen wordt, terwijl we dat allemaal best vaak doen, uitzonderingen daargelaten.
Ik denk dat dat er misschien iets mee te maken heeft dat Zwahiel hier af en toe komt binnenvallen met een (lange) klaagpost, en verder weinig meepost.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb méér geklaagd lately, denk ik. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vind dat er ineens zo over Zwahiel zijn 'geklaag' gevallen wordt, terwijl we dat allemaal best vaak doen, uitzonderingen daargelaten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef Sugar het volgende:
Elisab en sigme, dankjulliewel voor de feedback. Ik neem het mee naar achteren.
Huh? Mini post er toch net iets over, jij niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er misschien iets mee te maken heeft dat Zwahiel hier af en toe komt binnenvallen met een (lange) klaagpost, en verder weinig meepost.
Overigens: ik 'val' er niet over, ik merk het op. Ik vond nou niet dat ik heel onaardig was, of was dat voor jouw gevoel wel zo?
Ik klaag alleen maar tegen jouquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
And don't you ever stop!quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
And don't you ever stop!
Ontopic ()
Ik heb een mini eierkoekje op als ontbijt en zometeen komen onze bestelde broodjes. Doen we altijd op vrijdag. Heb een uienstokje genomen
Goh, GMTA.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er misschien iets mee te maken heeft dat Zwahiel hier af en toe komt binnenvallen met een (lange) klaagpost, en verder weinig meepost.
Overigens: ik 'val' er niet over, ik merk het op. Ik vond nou niet dat ik heel onaardig was, of was dat voor jouw gevoel wel zo?
Oh, dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Een stokbroodje met tomaat, kaas en zoetige uitjes. Warm.
*jaloers*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Een stokbroodje met tomaat, kaas en zoetige uitjes. Warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |