abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65790852
Prachtig jurkje! En of de laarzen erbij passen hangt van de persoon af die het draagt, vind ik.

Ik hoop dat je nu niet verder af wil vallen Sugar - een magerder gezicht lijkt me niet mooi.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:36:27 #177
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65790865
Groene laarzen
Ik wil ze, ik wil ze, ik wil ze!
Jurkje is ook te leuk gewoon. Ohja, Sjoeg? Wat doe jij voor t dagelijks brood zeg maar? Je had het laatst over teksten schrijven.
Fok!bejaarde
pi_65790866
Leuk jurkje Sugar. Ik had een shirtje van precies die stof! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:38:43 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65790910
Anosmie, ik ben opgeleid als creatief (communicatie creatief) en doe nu de publiciteit van een filmhuis/theater in Eindhoven. Dat komt neer op veeeeeeel teksten schrijven, veeeel flyers en e-flyers ontwerpen, veeeeeeel foto's maken (dat is echt heel cool, dat ik dat er ook in kwijt kan) en veel creatieve conceptjes bedenken en uitvoeren. Oh ja, van de zijlijn zeg ik dan ook nog heel zinnige dingen over de corporate communicatioe en strategie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:40:11 #180
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65790944
Oeps.... we krijgen grommers

Feedbacktopic van Lifestyle
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:40:44 #181
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65790952
Sigme, ik heb gewoon ook een klein muizenkopje, dat tekent snel.
Ik heb echt wel spek nog, dus een klein beetje eraf kan helemaal geen kwaad. Ik hoop alleen ook wel dat het dan van benen, dijen, armen en kont kan gaan. Niet van wangen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65790987
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef ElisaB het volgende:

Lekker van iemand die we welkom hebben geheten en advies over haar voeding hebben gegeven.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:42:45 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_65791017
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef ElisaB het volgende:

Jullie zijn welkom in KLB hoor, moet er alleen af en toe worden geklaagd over het een of ander
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:42:56 #184
33954 ElisaB
pi_65791019
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef Sugar het volgende:
Ik heb echt wel spek nog, dus een klein beetje eraf kan helemaal geen kwaad. Ik hoop alleen ook wel dat het dan van benen, dijen, armen en kont kan gaan. Niet van wangen.
Geen idee of je het horen wilt, maar wmb word je te mager als je nog verder afvalt. Een mens hoort wat vet te hebben links en rechts. Helemaal vel over been is ongezond & geen gezicht.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:43:57 #185
33954 ElisaB
pi_65791044
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
Jullie zijn welkom in KLB hoor, moet er alleen af en toe worden geklaagd over het een of ander
MrA
pi_65791050
quote:

[..]

It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65791063
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef Sugar het volgende:
Mooi kopje ook.

Persoonlijk vind ik je echt slank genoeg, minder wordt mager in mijn ogen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:46:04 #188
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65791096
Elisab en sigme, dankjulliewel voor de feedback. Ik neem het mee naar achteren.
pi_65791097
quote:

[..]

Er wordt voldoende geklaagd hier toch?! Over calorieen, over sporten, over blubberbuiken etc.
pi_65791111
Op vrijdag ben ik alleen en alleen heb ik geen discipline .
Dus om een uur of 4 heb ik 150gr tortillachips gegeten.
En een paar uur later een bak brinta.
Slecht fout foei af!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:47:10 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65791121
Ontzettend tof jurkje Sugar, en die laarzen zijn ook leuk! Ik veol me nooit zo thuis in dat soort zaken, te extravagant. Ik heb altijd het idee dat ik met m'n lengte al heel veel aandacht vang, en als ik dan ook nog zulke kleren aandoe mensen helemaal niet meer langs me heen kunnen kijken als ze willen.

Oh, over valentijnsdag, ik heb van de week maar eens even bij het vriendje gepolst wat hij er van vond, en gelukkig vond ie het ook niets. We gaan waars. volgend weekend met een hele groep naar een zomerhuisje ergens in de middle of nowhere, ook leuk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65791123
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef Sugar het volgende:
Oeh, pas op
pi_65791138
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Er wordt voldoende geklaagd hier toch?! Over calorieen, over sporten, over blubberbuiken etc.
Wat gelijk ook aangeeft dat we genoeg ontopic praten
pi_65791148
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef Sugar het volgende:
pi_65791154
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:33 schreef Sugar het volgende:
Oh en over romantiek gesproken: dát jurkje had ik aan toen ik mijn man voor het allereerst zag. Hij weet het ook nog precies. Acht-en-een-half jaar geleden!
Schattig

Die laarzen, zijn dat Shabbies?
pi_65791187
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekker van iemand die we welkom hebben geheten en advies over haar voeding hebben gegeven.
Ja. Maar misschien wil ze meer aandacht
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:50:12 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65791198
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
Prachtig jurkje! En of de laarzen erbij passen hangt van de persoon af die het draagt, vind ik.

Ik hoop dat je nu niet verder af wil vallen Sugar - een magerder gezicht lijkt me niet mooi.
Je was me net voor. Qua jurkje (mooi!) als gezicht.
Ter geruststelling: ik heb het ook. Mag niet verder afvallen want dan wordt mijn gezicht te smal maar ik wil wel wat strakker worden. Gelukkig is het weer wat langer licht, want sport is volgens mij de oplossing.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:50:22 #198
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65791203
Ohja, ik haat Valentijn. Wat vroeger het stiekem een kaartje sturen naar de kanjer van de klas en blozend en zenuwachtig de schooldag doorstievelen en vooral zijn blik ontwijken anders weet hij misschien dat die kaart van jou komt was, is tegenwoordig een walgelijk commercieel evenement geworden. Je mot goddomme je moeder, je zuster, je tante Annie en als je echt goed bezig wil zijn, al je vrienden en je baas verrassen met Valentijn. Verrassen jah, want blijkbaar zegt een kaart niet meer 'ik denk aan je' of 'ik hou van jou'. Volgens de commercie zegt een kaart 'ik ben te cheap om je een écht iets te geven'. Dus je neemt je moeder mee naar een speciale moeder/dochter/libelle-esque High Tea, je zuster stuur je een champagne ontbijt op bed zodat zij de dag ook eens leuk kan beginnen, Tante Annie krijgt een oerwoud bloemen bezorgd door de zingende bloembinder, voor je vrienden regel je een Valentine surprise party met enkel rood en roze voer en drinkwater en je baas.. ja jezus.. je kan je baas nu niks meer geven want je bent zo blut als een deurpost.
Fok!bejaarde
pi_65791210
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat gelijk ook aangeeft dat we genoeg ontopic praten
Dat bedoel ik!
Ik heb blauwe plekken op mijn knieen, zou het komen van het Kickfitten en iets te fanatiek tegen een boksbal aan trappen?
Mijn rechterwijsvinger doet ook pijn, maar dat komt duidelijk van het boksen.
pi_65791282
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja. Maar misschien wil ze meer aandacht
GMTA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')