Lekker van iemand die we welkom hebben geheten en advies over haar voeding hebben gegeven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef ElisaB het volgende:
Oeps.... we krijgen grommers
Feedbacktopic van Lifestyle
Jullie zijn welkom in KLB hoor, moet er alleen af en toe worden geklaagd over het een of anderquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef ElisaB het volgende:
Oeps.... we krijgen grommers
Feedbacktopic van Lifestyle
Geen idee of je het horen wilt, maar wmb word je te mager als je nog verder afvalt. Een mens hoort wat vet te hebben links en rechts. Helemaal vel over been is ongezond & geen gezicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef Sugar het volgende:
Sigme, ik heb gewoon ook een klein muizenkopje, dat tekent snel.![]()
Ik heb echt wel spek nog, dus een klein beetje eraf kan helemaal geen kwaad. Ik hoop alleen ook wel dat het dan van benen, dijen, armen en kont kan gaan.Niet van wangen.
MrAquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
Jullie zijn welkom in KLB hoor, moet er alleen af en toe worden geklaagd over het een of ander
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jullie zijn welkom in KLB hoor, moet er alleen af en toe worden geklaagd over het een of ander
Mooi kopje ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:40 schreef Sugar het volgende:
Sigme, ik heb gewoon ook een klein muizenkopje, dat tekent snel.![]()
Ik heb echt wel spek nog, dus een klein beetje eraf kan helemaal geen kwaad. Ik hoop alleen ook wel dat het dan van benen, dijen, armen en kont kan gaan.Niet van wangen.
Er wordt voldoende geklaagd hier toch?! Over calorieen, over sporten, over blubberbuiken etc.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oeh, pas opquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef Sugar het volgende:
Elisab en sigme, dankjulliewel voor de feedback. Ik neem het mee naar achteren.
Wat gelijk ook aangeeft dat we genoeg ontopic pratenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er wordt voldoende geklaagd hier toch?! Over calorieen, over sporten, over blubberbuiken etc.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:46 schreef Sugar het volgende:
Elisab en sigme, dankjulliewel voor de feedback. Ik neem het mee naar achteren.
Schattigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:33 schreef Sugar het volgende:
Oh en over romantiek gesproken: dát jurkje had ik aan toen ik mijn man voor het allereerst zag. Hij weet het ook nog precies.Acht-en-een-half jaar geleden!
Ja. Maar misschien wil ze meer aandachtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker van iemand die we welkom hebben geheten en advies over haar voeding hebben gegeven.
Je was me net voor. Qua jurkje (mooi!) als gezicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
Prachtig jurkje! En of de laarzen erbij passen hangt van de persoon af die het draagt, vind ik.
Ik hoop dat je nu niet verder af wil vallen Sugar - een magerder gezicht lijkt me niet mooi.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat gelijk ook aangeeft dat we genoeg ontopic praten
GMTAquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja. Maar misschien wil ze meer aandacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |