Sinds jij klaagt ben je ontopicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen eigenlijk.
Ik heb méér geklaagd lately, denk ik. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vind dat er ineens zo over Zwahiel zijn 'geklaag' gevallen wordt, terwijl we dat allemaal best vaak doen, uitzonderingen daargelaten.
Lekker!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Een stokbroodje met tomaat, kaas en zoetige uitjes. Warm.
Dat klinkt echt lekker!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Een stokbroodje met tomaat, kaas en zoetige uitjes. Warm.
Als je de knietjes extra hoog gooit tijdens het trap op / trap af heb je gelijk een goeie bilvetverbrandingsstimulatie. En pijn in je reet morgen. Maar dan weet je tenminste wel dat het werkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:01 schreef sigme het volgende:
Vandaag balken verven.
Trap op, trap af. Dat verbrandt hoop ik die tortillachips.
Later!
Hmm denk het niet! Maar ik ga volgende week zaterdag met mijn mister bij Da Verdi etenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:26 schreef Sugar het volgende:
Hee Muis, dan ben je in my hometown! Kom je naar de film?
En Anos, ik sport best goed en fanatiek, dus borst- arm- en bovenbeenspieren komen regelmatig gruwelijk aan bod. Maar je hebt gelijk, dat is de manier.
Misschien was ze gewoon niet zo blij met ons advies?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind Zwahiel een schatje en als hij hier zijn ei kwijt kan: prima toch? En wat CF zei, is ook waar, hij is soms nogal negatief en sombertjes, maar dat joch moet gewoon meer slapen. Daar knapt hij van op.
Ik snap de klacht van Heaven7 niet. Ja er gaat hier veel offtopic, maar daarvoor is dat andere topic in het leven geroepen en daar gaat het alleen maar over tips en slank en weet ik wat. Wat wil een mens nog meer, zou je zeggen.
Ik vind hagelslag niet lekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon niet zo blij met ons advies?Wij gaven haar tips waardoor ze meer kon eten voor hetzelfde aantal calorieeen, maar het ging er bij haar niet in dat je beter geen stokbrood hagelslag kon eten. Want als dat al niet meer mocht..
sigh
heb je wel eens heel goed opgelet hoe ze dansen? Die mevrouwen kronkelen met hun buikspieren alsof het krolse slangen zijn. Als ik dat zou kunnen dan was ik ook binnen no time superstrak zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben trouwens in de verleiding om dit te bestellen!
http://www.telsell.com/nl(...)%AC_50%2c-/?phid=745
Voor le bips du strak weetjewel!
Wow!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Dat is nog meer dan met darten!quote:De effectiviteit van Zumba is bewezen door een onafhankelijke universiteit. Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat u met Zumba tot wel 1000 calorieën per uur verbrandt.
It's amazing Mike!quote:U ontvangt dan de Zumba upgradekit ter waarde van ruim ¤ 50,- geheel gratis!
Ik ben het zó eens met deze hele postquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
heb je wel eens heel goed opgelet hoe ze dansen? Die mevrouwen kronkelen met hun buikspieren alsof het krolse slangen zijn. Als ik dat zou kunnen dan was ik ook binnen no time superstrak zijn.
Maar ik geef toe, ik wilde het ook. Er zit altijd iets in die reclames waardoor ik op een zwak moment denk: OE! Dat is handig!
Demm Tell Sell. Demm it all!
*Gebalde vuist melodramatisch richting hemel schudt*
Een meisje in mijn werkgroep stelde zich voor en vertelde dat dit haar hobby wasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Muihuis, wat doe je nou? Wat een kutlijst.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:20 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijst he, is eh. Tja
O: niks want ik zit nog op bed want ik heb hoofdpijn
T: ik denk 2 mandarijnen
L: geen idee
S: in Eindhoven rondstruinen en mijn portemonnee trekken
T: geen idee
D: het is vrijdag dus ik gok friet
Howdy
Ja ik ben ook niet bepaald happy happy joy joy op het momentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Muihuis, wat doe je nou? Wat een kutlijst.![]()
Ga kleurtjes eten. En nee, M&M's tellen niet.
Haal vanmiddag een lekkere salade bij de V&D met kip en groene dingen ofzo voor de lunsj. Je moet aansterken. Goed eten. Spinazie wowowowows kweken en zuks!voor je hoofdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |