je vergeet aanvallender voetbal..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Imperatore het volgende:
Doedelzak terug in vorm, Toivonen erbij. Dit wil ik nog wel eens zien, belooft een mooie 2e seizoenshelft te worden.
Arme Pietersquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:22 schreef -SG- het volgende:
Terug uit het stadion. Wat een wedstrijd.
Mendez heeft weer eens bewezen dat hij niet in de basis hoort te staan.
Pieters heeft serieus vanaf de eerste minuut tot de 55ste warm zitten lopen.
Amrabat mag wat meer afspelen..
Parpapapapapapapapap Toi Vo Nen
Balasz had het vandaag op zijn heupen
Haags kwartiertje.
15 punten achterstand voor PSV. 12 punten achterstand als ze winnen van AZ.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
Dwight Lodeweges we worden kampioen!
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef ErikT het volgende:
Kijk eens aan. Nog maar 4 puntjes naar Ajax en 6 naar Twente. De 2e plaats is weer in zicht.
zeker, maar nu komen er na het weekend de serieuze tegenstanders, daar moeten gewoon wedstrijden gewonnen worden!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef ErikT het volgende:
Kijk eens aan. Nog maar 4 puntjes naar Ajax en 6 naar Twente. De 2e plaats is weer in zicht.
ja de commentator benadrukte ook wel heel erg dat hij de slechtste man van het veld was..quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:03 schreef ErikT het volgende:
Knappe goal ook van Toivonen trouwens. T was amper een kans.
Maar toch ook een puntje van kritiek: MENDEZ. Wie o wie kan me vertellen waarom hij speelt en niet Bakkal?? Bakkal is op alle fronten beter!!
volgens mij snapt niemand datquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:03 schreef ErikT het volgende:
Knappe goal ook van Toivonen trouwens. T was amper een kans.
Maar toch ook een puntje van kritiek: MENDEZ. Wie o wie kan me vertellen waarom hij speelt en niet Bakkal?? Bakkal is op alle fronten beter!!
Allebei.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:49 schreef Suijk het volgende:
Het zag er hier en daar toch wel aardig uit in de samenvatting of was Den Haag echt heel slecht?
de helft van wat nu voorin staat kon niet spelen. Amrabat is lang geblesseerd geweest en Toivonen was er nog nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:09 schreef Hamilcar het volgende:
Wat een slachting! Dit belooft wat voor de wedstrijd tegen AZ![]()
Ik vraag me alleen wel af hoe Stevens zich nu voelt, en waarom hij dit team met een overduidelijk overwicht aan talent in de aanval altijd zo defensief heeft laten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |