quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef Thund3r het volgende:Je krijgt een gratis vakantie samen met je vriendin aangeboden, en dat ga je zitten zeuren over welke vliegtuigmaatschappij ze hebben geboekt?

Stel je niet aan en ga gewoon mee.
Ik liep het vliegtuig in en toen was er al zo veiligheidsfilmpje bezig(herhaalde zich) dus ik opzoek naar de spullen onder de stoel en de kaart en niks.
Bij niemand had de verplichte spullen en het personeel haalde hun schouders op, vervolgens zocht ik naar mijn riem maar die was er niet(naar mijn idee vanaf gesloopt,mijn vriendin had er gelukkig wel een) en weer vroeg ik en weer kreeg ik een blik van whats the problem en verder niks.
Daarnaast mijn stoel wou niet in de recht opstand en kon alleen maar liggen en moest met de hand recht gehouden worden, bij het taxie had het halve vliegtuig het gevoel dat we een aantal lekke banden hadden(zal vast niet), er waren geen schermpjes in de stoelen(multimedia) en het ergste is dat ik de hele nacht heb kunnen luisteren naar het kraken piepen en kreunen van het vliegtuig.
Echt elke schroef, ringetje, elke oppervlakte maakte lawaai.
Ik had serieus het gevoel, dit overleef ik niet.