Ik ook van jouquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
lit!
Ik ben heus wel heel goed aan het leren voor internationale betrekkingenquote:
Rhu... ga alsjebliehieft je best doen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel heel goed aan het leren voor internationale betrekkingen
Dat is niet voor blonde meisjes
ik ga het dus ook vast weer niet halenik zeg het maar ff voor iemand anders het doet
Ja, maar een tvp posten is wel handigquote:
Ik ben nog steeds braaf aan het leren maar het is zo kutquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rhu... ga alsjebliehieft je best doen!
Jij was toch stoer enzo?! jij kan dat!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds braaf aan het leren maar het is zo kut
Al die kutverdragen die weer tot nieuwe kutverdragen leiden en zo bah
Och wat stom!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Singles. 45 toeren. Plaatjes draaien.
Je kijkt het te vaak.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb het goed geraden bij 'wie is de mol '
Wie is er weg?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb het goed geraden bij 'wie is de mol '
voor 28 juni!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik las ergens shoppen??? waar en wanneer???
Technoquote:
Dus ik moet maar commando gaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor 28 juni!we moeten leuke kleren hebben die makkelijk uit kunnen
Auto heeft mijn pinpas nog, en of er tegen die tijd nog wat opstaat. >_<quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Froukjequote:
Ik heb het altijd fout gehadquote:
Ik heb je pinpas, maar geen pincodequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Auto heeft mijn pinpas nog, en of er tegen die tijd nog wat opstaat. >_<
Ga ik wel schotsquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Techno
[..]
Dus ik moet maar commando gaan?
Sinds wanneer heeft studeren met stoer zijn te maken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij was toch stoer enzo?! jij kan dat!
Blufquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb je pinpas, maar geen pincode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2009 21:34:07 ]
Doorzettings vermogen, dingen doen waar je helemaal geen zin in hebt, bikkelen, etc...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft studeren met stoer zijn te maken?
Ik haalde Parkpop door de war met Pinkpop. Vandaar ons misverstandquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]Je lultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat maar gewoon een keer mee
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
mijn verjaardagquote:
Ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik haalde Parkpop door de war met Pinkpop. Vandaar ons misverstand
Parkpop weet ik nog niet
Die had ik al door gezien je reactie op JBquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
ATiC is dan ook jarig, maar die viert t niet en mn moeder wel
Niet veel volgens mij. Het meest 'spannende' was dat over de Bush administratie.quote:
Ik zeg: de vrouwen in een kort rokje en niks er onder.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je een studie kiezen die je leuk vind.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doorzettings vermogen, dingen doen waar je helemaal geen zin in hebt, bikkelen, etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |