Ik ook van jouquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
lit!
Ik ben heus wel heel goed aan het leren voor internationale betrekkingenquote:
Rhu... ga alsjebliehieft je best doen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel heel goed aan het leren voor internationale betrekkingen
Dat is niet voor blonde meisjes
ik ga het dus ook vast weer niet halenik zeg het maar ff voor iemand anders het doet
Ja, maar een tvp posten is wel handigquote:
Ik ben nog steeds braaf aan het leren maar het is zo kutquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rhu... ga alsjebliehieft je best doen!
Jij was toch stoer enzo?! jij kan dat!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds braaf aan het leren maar het is zo kut
Al die kutverdragen die weer tot nieuwe kutverdragen leiden en zo bah
Och wat stom!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Singles. 45 toeren. Plaatjes draaien.
Je kijkt het te vaak.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb het goed geraden bij 'wie is de mol '
Wie is er weg?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb het goed geraden bij 'wie is de mol '
voor 28 juni!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik las ergens shoppen??? waar en wanneer???
Technoquote:
Dus ik moet maar commando gaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor 28 juni!we moeten leuke kleren hebben die makkelijk uit kunnen
Auto heeft mijn pinpas nog, en of er tegen die tijd nog wat opstaat. >_<quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Froukjequote:
Ik heb het altijd fout gehadquote:
Ik heb je pinpas, maar geen pincodequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Auto heeft mijn pinpas nog, en of er tegen die tijd nog wat opstaat. >_<
Ga ik wel schotsquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Techno
[..]
Dus ik moet maar commando gaan?
Sinds wanneer heeft studeren met stoer zijn te maken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij was toch stoer enzo?! jij kan dat!
Blufquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb je pinpas, maar geen pincode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2009 21:34:07 ]
Doorzettings vermogen, dingen doen waar je helemaal geen zin in hebt, bikkelen, etc...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft studeren met stoer zijn te maken?
Ik haalde Parkpop door de war met Pinkpop. Vandaar ons misverstandquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]Je lultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat maar gewoon een keer mee
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
mijn verjaardagquote:
Ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik haalde Parkpop door de war met Pinkpop. Vandaar ons misverstand
Parkpop weet ik nog niet
Die had ik al door gezien je reactie op JBquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
ATiC is dan ook jarig, maar die viert t niet en mn moeder wel
Niet veel volgens mij. Het meest 'spannende' was dat over de Bush administratie.quote:
Ik zeg: de vrouwen in een kort rokje en niks er onder.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je een studie kiezen die je leuk vind.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doorzettings vermogen, dingen doen waar je helemaal geen zin in hebt, bikkelen, etc...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg: de vrouwen in een kort rokje en niks er onder.
Ik vind mannen in een kilt zo fout als ze ondergoed aan hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, en dan?!vind het wel fijn altijd, lekker luchtig!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt je tegen die tijd een piemel laten aanmeten?
Dergelijke details wil ik niet eens weten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef RealZeus het volgende:
vind jij mannen überhaupt niet fout?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vind mannen in een kilt zo fout als ze ondergoed aan hebben
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet veel volgens mij. Het meest 'spannende' was dat over de Bush administratie.
maar daar was je zelf ook nog bij
Mij toch niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vind jij mannen überhaupt niet fout?
midden op een festival terrein moet het niet te moeilijk zijn hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef ArTiC het volgende:
makkelijk is niet leuk...
rokjes zijn niet leuk dus
quote:
M'n collega keek een paar keer vreemd op, toen ik met een grote grijns die discussie aan het volgen was.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Ripley het volgende:
Mooi moment was dat ja, ben zelden met Bush vergeleken
Sommige nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vind jij mannen überhaupt niet fout?
nee hoorquote:
Omgquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dansen zaterdag... hmmmm... dat ziet niet in de planningquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
Tegan loos zaterdag?
Ik moest naar huis, best jammerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
M'n collega keek een paar keer vreemd op, toen ik met een grote grijns die discussie aan het volgen was.
Jij zit altijd met een grijns op je gezicht...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
M'n collega keek een paar keer vreemd op, toen ik met een grote grijns die discussie aan het volgen was.
Heb je je dingetjequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Civilian het volgende:
Alweer een nieuw topic.. zo zo
Ik ben ook weer terug van even weggeweest..
Kan ik morgen wéér terug met dat beeldscherm.. Stelletje prutsers
Hoe komt het? Kapot?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Civilian het volgende:
Alweer een nieuw topic.. zo zo
Ik ben ook weer terug van even weggeweest..
Kan ik morgen wéér terug met dat beeldscherm.. Stelletje prutsers
het is wel de bedoeling maar ik ben bang dat vriendje nog geen kaartjes heeft gehaald hahaquote:
Als je blijft logeren mag je met mij en vriendje meequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Tegan het volgende:
Ik zou opzich wel kunnen gaan, maar ik heb geen vrienden die meegaan![]()
.
Tegan en Rhu in 1 huisquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je blijft logeren mag je met mij en vriendje mee
Met 3 uitgaan is nminder leuk rhu.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is almelo niet nog dichterbij? zo niet.. mijn topo is echt te slechtquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef Civilian het volgende:
Mjah m'n scherm was al kapot.. die is 2 weken geleden ter reparatie teruggegaan.
Kon ik 'm vanavond ophalen, is 't eerste probleem opgelost. (Ze hebben d'r een nieuw LCD scherm ingezet). Zit er nu vocht bij in. Dus waarschijnlijk niet in beschermende atmosfeer d'r ingezet ofzo.
Misschien dat 't vanacht nog wegtrekt..
Alleen dit keer gaat'ie niet weer naar pluskut, ga wel naar HengeloDas ietsje dichterbij
Ah, vandaar.quote:
Ja, maar niet zo erg. hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Jij zit altijd met een grijns op je gezicht...
Ik zorg heus wel dat Tegan zich niet buiten gesloten voeltquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met 3 uitgaan is nminder leuk rhu.
Derde wiel aan de wagen...
Klinkt wel als een tof idee. Alleen ik weet niet of ik durfquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm, dan moet het wel heel erg geweest zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef Techno het volgende:
Ja, maar niet zo erg. hoe weet je dat eigenlijk?
Oh, dat schiet allemaal lekker op dan. Kan je er ook nog wel bij hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef Civilian het volgende:
Mjah m'n scherm was al kapot.. die is 2 weken geleden ter reparatie teruggegaan.
Kon ik 'm vanavond ophalen, is 't eerste probleem opgelost. (Ze hebben d'r een nieuw LCD scherm ingezet). Zit er nu vocht bij in. Dus waarschijnlijk niet in beschermende atmosfeer d'r ingezet ofzo.
Misschien dat 't vanacht nog wegtrekt..
Alleen dit keer gaat'ie niet weer naar pluskut, ga wel naar HengeloDas ietsje dichterbij
Gaan we nu geflitst worden dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef Ludootje het volgende:
Pfft, 't gaat hier al weer veel te hard
Mijn topo is ook dramatisch, so no worriesquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is almelo niet nog dichterbij? zo niet.. mijn topo is echt te slecht![]()
Haha ja, nou ja dit is allemaal kostenloos dus daar zit ik niet echt mee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat schiet allemaal lekker op dan. Kan je er ook nog wel bij hebben
Ja, gaat toch weer tijd in zittenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Haha ja, nou ja dit is allemaal kostenloos dus daar zit ik niet echt mee.
Vind 't vervelender dat ik d'r 2x voor moet rijden terwijl 1x ook genoeg zou moeten zijn geweest
Owja dan zit je idd dichter bij H'lo. Achja maakt ook niet uit hahaha.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Civilian het volgende:
Mijn topo is ook dramatisch, so no worriesMaar nee Almelo is nog ietsje verder.
Ik woon zo ongeveer aan de overkant van die brug, bij de Ikea etc. Dus hoef maar een klein beetje gas te geven om in Hengelo uit te komen.
Whaha ik doe nu wel heel stoer en zo maar ik vraag me af ik wel echt zou durvenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt wel als een tof idee. Alleen ik weet niet of ik durf.
Houdt me bezig hequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, gaat toch weer tijd in zitten
Mjah.. als ik naar Almelo zou moeten, was 't ook geen ramp geweestquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja dan zit je idd dichter bij H'lo. Achja maakt ook niet uit hahaha.
Lies!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
omdat ik dat al een aantal keer gezien heb![]()
Ja, dat is waar! Haha.quote:
Lies? Bedoel je lief?quote:
Leugens..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar! Haha.
[..]
Lies? Bedoel je lief?
Hint: Ik kan een leuke grijns nu ook wel gebruiken
Ik ga wel denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ow damn ik wil basement jaxx wel live zien eigenlijk
En ik denk dat er niemand naar lowlands gaat die ik ken
Dikke poepzooi
Ik ook waarschijnlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ow damn ik wil basement jaxx wel live zien eigenlijk
En ik denk dat er niemand naar lowlands gaat die ik ken
Dikke poepzooi
Metal fetisjisten kunnen niet eens spellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
Lowlands
Stelletje hippies hier zeg
Al bedenken jullie je om naar een metal festifal te gaan
Deze? ->quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Lies? Bedoel je lief?
Hint: Ik kan een leuke grijns nu ook wel gebruiken
Jah daaaag!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg! het lijkt me duidelijk dat als ik niet kan dat er niemand gaat he!
beetje solidair zijn lieve mensen!
Gewoon een skippybal tegen zn hoofd gooien of zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lowlands is ook wel leuk
Alleen durf ik niet meer naar festivals eigenlijk, kom ik mn ex dadelijk nog tegen
Nee! Jij weet wel welke...quote:
Dat ga ik jou toch niet vertellen?quote:
Techno... We gingen dat soort dingen niet bespreken hierquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ben van nature lui dus....
Dan wordt er voor je gekozen zoals je kan zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ga ik jou toch niet vertellen?
* Snuitebolletje zwiept zn kilt even vluchtig omhoogquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
lalala wil AAAAAAAAAANDACHT
Mja inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan wordt er voor je gekozen zoals je kan zien
Oeps.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
Techno... We gingen dat soort dingen niet bespreken hier
* automatic_ geeft knuffelzacht wat aandachtquote:
* Knuffelzacht houdt van knuffelsquote:
* Knuffelzacht zoekt vergrootglasquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje zwiept zn kilt even vluchtig omhoog
Neequote:
Mja te laat.. Gelukkig zijn er niet veel mensen die nu ons geheimpje wetenquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
* automatic_ geeft knuffelzacht wat aandacht
Tja, mijn aandacht is gewoon het leukstequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Ripley het volgende:
Techno en auto, jullie zijn wel cute samen
Nopezquote:
Haha hoezo dat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Ripley het volgende:
Techno en auto, jullie zijn wel cute samen
Kom maar met je commentaarquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, mijn aandacht is gewoon het leukste![]()
weet je hoe koud het is!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zoekt vergrootglas
Die kan ik wel even gebruikenquote:
Jaja, steek het daar maar opquote:
*zucht*quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht houdt van knuffels![]()
[..]
* Knuffelzacht zoekt vergrootglas
[..]
Nee
Teveel geouwehoer wat niet interessant is in een niet-SC-topicquote:
Tja, jij maakt het ervan dat het geouwehoer isquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Teveel geouwehoer wat niet interessant is in een niet-SC-topic
Nouhou, het klinkt best interessantquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Teveel geouwehoer wat niet interessant is in een niet-SC-topic
Het gaat al een paar dagen zo he.. dus dan wordt het steeds minder interessantquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nouhou, het klinkt best interessant
Watjes zijn het.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat al een paar dagen zo he.. dus dan wordt het steeds minder interessant
Ipv dat ze gewoon gaan daten/neuken/relatie/kindjes/etc gaan doen, of het gewoon bij die eerste houden gaan ze eerst tig weken om elkaar heen dralen
Ik denk dat jij een aantal posts gemist hebt, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat al een paar dagen zo he.. dus dan wordt het steeds minder interessant
Ipv dat ze gewoon gaan daten/neuken/relatie/kindjes/etc gaan doen, of het gewoon bij die eerste houden gaan ze eerst tig weken om elkaar heen dralen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |