Ja dag, nog zo´n emoticon-post moeten lezen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Yozzz het volgende:
Gelukkig weet je de boodschap vrolijk te verpakken.
Creeër eens een OP van de situatie als je WEL onterecht een boete had gehad?
Vertel anders een over de breuk met Jojoortje, en wees niet bang de smerige details prijs te geven en haar bedprestaties met ons te delenquote:
Stopte je daar maar eens meequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef Paul het volgende:
hier ga ik een topicje over openen op fok![]()
Ja !!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Paul zal ik het op de FP zetten?
Ja de agent vroeg of hij begin de dag met een dansje moest zingen voor mequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zei je dat ook hetzelfde als Giel?
Oke, wacht evenquote:
Doe dan, dan kan iedereen daar weer gaan zeikenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Paul zal ik het op de FP zetten?
Iets met belofte en schuldquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind ik eigenlijk ook wel dat je het echt moet doen
Ik ben al bezigquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind ik eigenlijk ook wel dat je het echt moet doen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja kan hem niet laten staan.
Hij stond er echt dribbelquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef Paul het volgende:
Dribbel gelooft niet dat het ooit op FP heeft gestaan en denkt dat ik het heb gefotosoept
Heb je toch ook? Wanneer krijg ik nou die pijpbeurt van Jojoortje voor het net doen alsof ik het op de FP zagquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef Paul het volgende:
Dribbel gelooft niet dat het ooit op FP heeft gestaan en denkt dat ik het heb gefotosoept
Ja doe ff lekker niet of zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Ik ga ff in FB vragen waar het berichtje opeens is
Zet hem maar weer terug dan op FPquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja doe ff lekker niet of zo
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja doe ff lekker niet of zo
Dat kan alleen Danny, dan moet ik hem opnieuw posten.quote:
Doe maar het is toch opmerkelijk nieuwsquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kan alleen Danny, dan moet ik hem opnieuw posten.
waarom is het in 1e instantie gepost ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kan alleen Danny, dan moet ik hem opnieuw posten.
Omdat het opmerkelijk nieuws isquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom is het in 1e instantie gepost ?
Neequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe maar het is toch opmerkelijk nieuws!!
Gewoon, omdat het kanquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom is het in 1e instantie gepost ?
ja maar,quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan
Ja, maar dat doen we niet. Smeerlap.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar,
je kán ook je piemol op de FP posten toch?
Nee eerst ff verkleinenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Staat ie al op je fobo paul?
"Paul verklaarde enkel een 'banaantje, winegums en een flesje water' genuttigd te hebben, wat de test ook uitwees." Knap apparaat die precies kan bepalen wat je hebt genuttigd.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:20 schreef CySt het volgende:
[..]
"Paul verklaarde enkel een 'banaantje, winegums en een flesje water' genuttigd te hebben, wat de test ook uitwees." Knap apparaat die precies kan bepalen wat je hebt genuttigd..
Wow, jij bent nog eens een kneus. Opmerkelijk, dat zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:30 schreef cerror het volgende:
De agenten hadden je moeten peppersprayen en neerknuppelen.
Maar gezien je het syndroom van down hebt ben je schattig volgens velen dus ik denk dat je het blijft ontlopen.
Gewoon verder kwijlen en de mongool uithangen Paul, het brengt je ver.
zegt de aller grootste kutkneus van het forum.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:30 schreef cerror het volgende:
Maar gezien je het syndroom van down hebt ben je schattig volgens velen dus ik denk dat je het blijft ontlopen.
Grof zijn en achterlijk overkomen betekent niet dat je grappig bent, internetheldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:30 schreef cerror het volgende:
Wow. Jij bent vast een stoere bink op het schoolplein!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:30 schreef cerror het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |