Linky naar t draadje op 4chan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
d
[..]
deze is trouwens nog knap ook
Oh, kankerquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:44 schreef behangplakker het volgende:
Waarom steeds die telling in de 700?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW![]()
![]()
I never workout
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:51 schreef reetveter het volgende:
Komm hol dein swaffelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW![]()
![]()
We are living in a material world, and I am a material girl
Je zit in 4chan gif te kijken neem ik aanquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:53 schreef reetveter het volgende:
Der staat echt nasty shit op 4chanEn helaas zie ik dat pas achteraf
Doe eens link posten danquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:56 schreef reetveter het volgende:
OMFG, KLIK IK EREEN AAN VAN EEN CHINEES OP EEN FIETS, WORDT DIE AANGEREDEN ZIE JE ZIJN SCHEDEL + HERSENS VERBRIJZELD OP STRAAT![]()
DIE IS VOOR MIJquote:
Vertelquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
1 tip: Ga NOOIT maar dan echt NOOIT bij de UvA studeren.
Vieze achterlijke tyfusflikkers daar.
HATERquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
Mwhehehe, wat hebben ze je aangedaan dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
quote:
Je wordt niet geaccepteerd omdat ze homo's vies vinden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zal er wat mannetjes op zetten. Even geduld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef behangplakker het volgende:
Lakitu wist toch hoe je van een link van een hyvesfoto zijn hyves op moest zoeken. Weet iemand dat nog meer?
Ik wil hyves weten van deze kerel
http://94.100.114.11/3188(...)18882361_5_Oazq.jpeg
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zal er wat mannetjes op zetten. Even geduld.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zal er wat mannetjes op zetten. Even geduld.
Gevonden:quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef behangplakker het volgende:
Lakitu wist toch hoe je van een link van een hyvesfoto zijn hyves op moest zoeken. Weet iemand dat nog meer?
Ik wil hyves weten van deze kerel
http://94.100.114.11/3188(...)18882361_5_Oazq.jpeg
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gevonden:
Betreffende foto: http://taekema.hyves.nl/f(...)id=54NWUYMDBWG0WGKWW
Zijn hyves dus: http://taekema.hyves.nl/
Omdat ik niet kan f5'en, dan laad die nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef behangplakker het volgende:
Joey, je post laatste tijd echt vaak gewoon een emoticon, waarom?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Je neemt de naam van de foto (453604482_6_1Pdd.jpeg) Daar haal je de extensie en het tussenstukje uit zodat je 4536044821Pdd overhoudt.. Dan plaats je een krabbel met [media id=4536044821Pdd size=large] en dan klik je daarop en kom je op het profiel.
Omg dit is best wel nerderig
Is dat om het profiel te vinden, of om ook te krabbelen terwijl die op prive staat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
Hier is hoe je het doet trouwens:
[..]
Dit bookmark ik evenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Om het profiel te vinden. Dat laatste kan ik niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is dat om het profiel te vinden, of om ook te krabbelen terwijl die op prive staat?
Doe daarna een after-foto dan, de before-foto hebben we nu.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit bookmark ik even
En nu ga ik mn haar wassen en hopen dat het zo beter zit!
Jezus, ik mag dat ding er wel bij houden, maar dan duurt het nog 5 min voordat ik het doorhebquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op een after foto zou mn haar gewoon nat zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe daarna een after-foto dan, de before-foto hebben we nu.
Ik doe het ook niet uit m'n hoofd hoowr.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jezus, ik mag dat ding er wel bij houden, maar dan duurt het nog 5 min voordat ik het doorheb
Nat haar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op een after foto zou mn haar gewoon nat zijn? Daar heb je ook niets aan.
Nee, gadverquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word er gewoon ingeluisd hierzal ik mn shirt ook maar uit laten dan?
Was T-shirt aan een optie dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word er gewoon ingeluisd hierzal ik mn shirt ook maar uit laten dan?
- Eerst leer je spellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef reetveter het volgende:
Hoe zeg je je telefoon abbonoment op?
Dan hoeft het ook niet. Ik heb meer dan genoeg pics van chicks met kleren aan.quote:
Je hebt ook meer dan genoeg pics van chicks zonder kleren aan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan hoeft het ook niet. Ik heb meer dan genoeg pics van chicks met kleren aan.
Klopt. Maar vanavond nog geen een. Valt tegen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt ook meer dan genoeg pics van chicks zonder kleren aan.
Voor het hoofd:quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Klopt. Maar vanavond nog geen een. Valt tegen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor het hoofd:
[ afbeelding ]
Voor de tieten:
[ afbeelding ]
Voor de kont:
[ afbeelding ]
Ik dacht héél héél even dat het een (geshopte) foto van jezelf was, totdat ik naar beneden scrollde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor het hoofd:
[ afbeelding ]
Voor de tieten:
[ afbeelding ]
Voor de kont:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde naaktfoto's van chicks die ik kende.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor het hoofd:
[ afbeelding ]
Voor de tieten:
[ afbeelding ]
Voor de kont:
[ afbeelding ]
I knew you'd like itquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bedoelde naaktfoto's van chicks die ik kende.![]()
Die eerste is wel echt fucking spang, trouwens. Omg.![]()
Qftquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die 2e juistquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadverdamme, drinken ze cola?quote:
Damn, wat zou ik graag een beschuitje met haar willen eten.quote:
Cola is lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, drinken ze cola?
Hahaha, sorry schatquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Damn, wat zou ik graag een beschuitje met haar willen eten.![]()
En bedankt BT, nu zit ik zo helemaal vol met geilheid. En ik moet wachten tot morgen, want ik ga vandaag niet uit.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:17 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu reetveter KERTBOOM-OOR KERSTBOOM OORR!
Wtf. Dat laat je je kind toch niet doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef reetveter het volgende:
http://v.youku.com/v_show/id_XNjk1NzcwMDA=.html?full=true
Cola is voor het plebs.quote:
Waarom niet? Als hij dat lekker vindt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf. Dat laat je je kind toch niet doen.
maar wat moet het goede volk dan drinkenquote:
Nee, gek.quote:
Cola.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, drinken ze cola?
Ik doe niet aan sex op de eerste date.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, sorry schatmaar geduld is een schone zaak, en dan kun je mooi even wat zaad opsparen om over haar gezichtje te spuiten morgen
!
Sinas.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef gers het volgende:
[..]
maar wat moet het goede volk dan drinken
Behoorde je al.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan behoor ik in dit geval graag tot het plebs.
Whutquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex op de eerste date.
hihi eigenlijk nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar is ook niet veel voor nodig of wel
ik zal voortaan sinas drinkenquote:
Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:24 schreef gers het volgende:
[..]
hihi eigenlijk niet
vandaag zat ik naast een meisje in de bus![]()
heb natuurlijk thuis gelijk gefapt
meisjes kunnen niet fappenquote:
quote:
garpjequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]Je weet best wat ik bedoel.
Ben trouwens "Are you afraid of the dark" aan 't kijken op youtube.
Ik doe dat echt wel eens. Maar dan in het geval van jongensquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:24 schreef gers het volgende:
[..]
hihi eigenlijk niet
vandaag zat ik naast een meisje in de bus![]()
heb natuurlijk thuis gelijk gefapt
zullen we een keer in de bus zittenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe dat echt wel eens. Maar dan in het geval van jongens
quote:
Waarom geloof ik dit ook nogquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
It's funny 'cause it's true.quote:
Bobbeh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Goedemorgen!
Je moeder. Of je de afwas wil gaan doen.quote:
Dat vond ik vroeger zo leuk he. Zondagochtend tekenfilms en dat kijken.quote:
Telekidsquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger zo leuk he. Zondagochtend tekenfilms en dat kijken.Al vond ik het wel eng.
Vaatwasmachine loopt al.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moeder. Of je de afwas wil gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Telekids met meidengeheimen.quote:
quote:
Alles Kits keek ik ook altijdquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vaatwasmachine loopt al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want appel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
ken je ook de droomshowquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Telekids met meidengeheimen.Oh en dat showniews gedoe, hoe heette dat toch. Ik lag compleet in een scheur.
![]()
Kippenvel!
Ja.quote:
Nick & Nora's Infinite Playlist.... tenminste, ik vond hem leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Met Judith de Bruin toch?
Weten jullie nog een leuke film om te downloaden?
dit speelde ik op school altijd vet vaak omdat je niks anders konquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef reetveter het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/copter
verslavend kutspel
Those young girlsquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal er even op googlen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nick & Nora's Infinite Playlist.... tenminste, ik vond hem leuk.
Anchormanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shut up.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ging net mn haar dus wassen, en ik had amper haar om in te zepen!
Huiliequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ging net mn haar dus wassen, en ik had amper haar om in te zepen!
IK WIL GEEN BOBJE MEER.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shut up.![]()
En dan wil je wel een bobje als je geslaagd bent.Da's nog minder haar.
Je loopt wel een beetje achter hoorquote:
Zoiets had ik vroeger op m'n gameboyquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef reetveter het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/copter
verslavend kutspel
wat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:08 schreef gers het volgende:
fas![]()
ik ga maandag kijken en dinsdag kopen voor een kamer
Ah, dus dan mogen ze je kaal scheren?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK WIL GEEN BOBJE MEER.
Ik wil lang haar tot ik sterf!
Gameboy -> Pokemonquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoiets had ik vroeger op m'n gameboymaar dan moest je ook van die kistjes slepen enzo.
kijkenquote:
met Mew pwnde ik iedereenquote:
Ben je doof of zo? Hij zegt dat ie maandag gaat kijken en dinsdag gaat kopen voor een kamerquote:
Bt toch.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK WIL GEEN BOBJE MEER.
Weet ik, ik loop altijd achter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje achter hoor![]()
Waar? Ben je je kamer zo zat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:08 schreef gers het volgende:
fas![]()
ik ga maandag kijken en dinsdag kopen voor een kamer
Ik had nog zo'n lompe met zwart/wit schermquote:
nou ik zit nogal wijd van schoolquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt toch.![]()
[..]
Weet ik, ik loop altijd achter.
[..]
Waar? Ben je je kamer zo zat?
ik heb je niet verwijderd hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:12 schreef Fascination het volgende:
Oh ik kan er niet tegen als mensen me verwijderen uit msn, ook al zijn 't klapjosti's.
Ik ook, die was echt baasquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had nog zo'n lompe met zwart/wit scherm
Ik kan er niet tegen als mensen me verwijderen uit hun hyves vriendenlijstquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:12 schreef Fascination het volgende:
Oh ik kan er niet tegen als mensen me verwijderen uit msn, ook al zijn 't klapjosti's.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook, die was echt baas
Met zo'n gigantische adapter erop. En je had ook nog zo'n vergrootglas met een lichtje
Super marioland 2 was het beste spel ever
Da's irritant ja. Ik zou eigenlijk ook wel een andere kamer willen maar m'n locatie is juist prachtig.quote:
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb je niet verwijderd hoor![]()
ik heb je ook niet op msn
ja maar ik wist niet of je dat wouquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's irritant ja. Ik zou eigenlijk ook wel een andere kamer willen maar m'n locatie is juist prachtig.
[..]
Nee inderdaad.Je had me kunnen toevoegen tijdens dat groepsgesprek, een tijdje terug.
Ik kan er niet tegen als mensen me verwijderen uit hun MySpace vriendenlijstquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen me verwijderen uit hun hyves vriendenlijst [ afbeelding ]
Daar stond laatst een stuk over in de krant.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen me verwijderen uit hun hyves vriendenlijst [ afbeelding ]
Eigenlijk is die ontwikkeling van dat soort dingen best snel gegaan. Als je kijkt naar zo'n oude gameboy t.o.v. zo'n iPhone nu bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik had ook zo'n externe accu zodat ie iets langer mee ging
Dat ding heb ik letterlijk kapot gespeeld.
AAAH FUCKING HELLquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:14 schreef behangplakker het volgende:
Ik ging bijna mee in dit gedrag![]()
http://www.skoften.net/index/uploaded/japanse_cultuur
Onzekerheid is a motherfucker.quote:
Dat Hayden maar mag sterven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen me verwijderen uit hun MySpace vriendenlijst [ afbeelding ]
Zo heeft Hayden Penetratie mij eraf gegooid, de sloerie!
Inderdaad. Niet normaal eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is die ontwikkeling van dat soort dingen best snel gegaan. Als je kijkt naar zo'n oude gameboy t.o.v. zo'n iPhone nu bijvoorbeeld
Ja hoor. Geef mn haar maar aan kindertjes met kanker ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dus dan mogen ze je kaal scheren?
Ik had ook nog zo'n huge mobieltje met antenne en een schermpje van 2 x 4 cm vroegerquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet normaal eigenlijk.
Zoveel haar heb je nu toch niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor. Geef mn haar maar aan kindertjes met kanker ofzo.
Ja, ik had nog zo'n Philips Fizz dingquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had ook nog zo'n huge mobieltje met antenne en een schermpje van 2 x 4 cm vroeger
Geintje schatquote:
*Aait BT over d'r bijna kale koppiequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*Aait BT over d'r bijna kale koppie
Kut...sorry
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee ik ben weg!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt alleen niet helemaal, jij bent niet geelOeh kut. Ik was even vergeten dat ik nooit mag happen op jouw opmerkingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee ik ben weg!dus ik vind het erg jammer dat je weg gaat en ik hou van je
! Ciaooo
!
Ik weet nog wel dat een keer zo'n gast tegen mij vertelde: "ja, er zijn nu ook ringtones dat je niet alleen piepjes hoort, maar ook echt een melodie". Ik zo "jahoor, dat kant toch helemaal niet!! - "jawel, en je hoort zelfs stemmen". En dat was dus niet waar, aangezien het toen nog niet bestond, hij lulde maar wat. Wist ik veel dat het later nog echt zou kunnen ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik had nog zo'n Philips Fizz dingDe simkaart die ging gewoon met het plastic eromheen (dus zeg maar de complete pas
) in. En inderdaad, nog zo'n antenne. En toen was je helemaal baas als je een trilfunctie op je telefoon had of melodietjes erop kon zetten.
![]()
haar naaktfoto'squote:
Dag lieverd!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh kut. Ik was even vergeten dat ik nooit mag happen op jouw opmerkingendus ik vind het erg jammer dat je weg gaat en ik hou van je
! Ciaooo
!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik ben sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
naaktfoto's pm'en en ook naar FASquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe maak ik mezelf in één dag echt het mooiste beste geilste chickie op aarde?
Als je gelooft dat je dat bent, ben je dat ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe maak ik mezelf in één dag echt het mooiste beste geilste chickie op aarde?
FAP !quote:
Ja maar ik moet er ook zo uit zien snap jequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je gelooft dat je dat bent, ben je dat ook.
Je ziet er prima uit. Maar waarom moet je er zo uitzien?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er ook zo uit zien snap je!
Zullen we vriendjes worden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iemand die in m'n hyveslijst staat
Daar heb ik zo mn redenen voor. Msn, als je het wil wetenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er prima uit. Maar waarom moet je er zo uitzien?
Hey Philips Sport Vereniging-supporter,quote:
nee er is iets dat plaktquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:21 schreef behangplakker het volgende:
Gaat ook niet echt snel hierKakkers gaat not sneller
kijkquote:
laten we eerlijk zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
waarom is het hier de laatste tijd zo kankerdood?
Er gebeurt niks meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
omdat kankerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
zekerquote:
met welk budget?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
Maar ik ga maar eens naar de kroeg. Later.
Eerder ! Ik ga leren voor mijn herkansingquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
Maar ik ga maar eens naar de kroeg. Later.
Zag je niet toevallig Tom Cruise met een ooglapje?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, ik zag laatst iets op tv over Hitler man, die vent is gek. Die zouden ze moeten oppakken joh!
Hitler, is dat niet die nazi?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, ik zag laatst iets op tv over Hitler man, die vent is gek. Die zouden ze moeten oppakken joh!
Die TT, dat was mijn zinquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef behangplakker het volgende:
Nostalgie
[KLB Bagger SC #254]als kanker een gezicht had
Ik kan je wel wat stylingtips geven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er ook zo uit zien snap je!
quote:
de tijd sleept voortquote:
pam.. pampa, pampa, pam.....quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:27 schreef dagdag het volgende:
Jordi van loon heeft ook een kloon
we zaten tijden te zoeken want dit kon niet gewoon
Klb kwam ook voorbij, iedereen voor de scan in de rij
kijken wie een kutstem geeft
en als je dacht dat het daar bij bleef
neee we gaan nog lekker door alalalalal
we roepen jordi's naam in koor lalalala
eindelijk daar komt hij weer
het was dagdags teddybeer
dit was het einde van jordi's gezeur
hij ligt onder mij auto en dat geeft een kleur
heb ook wel trek in banaanquote:
Hoihoooiiiiquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb ook wel trek in banaan
hoi terug
en deur op slot
groetjes
duurt nog evenquote:
hahahaquote:
Jou postgeschiedenisquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
ben jij een beetje warm gedraaid?
of moet nog komen....
evengoed zul je er geweest zijn
straks
maar voor nu: hoi terug !!!
krijg ik idd ook tranenquote:
hij lijkt vernijnig te denderenquote:
het klikken hierquote:
Bt heeft ook zulke wenkbrauwen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En de tattooquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die strepen!
Verkapt kijk-mij-een-I-love-masturbate-shirt-willenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een korte staart is beterquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK WIL GEEN BOBJE MEER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |