Draai het maar weer omquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat hebben we nog meer geleerd vandaag?
- Tegan deelt het bed met mannen die niet zo een ander hebben.
Ik zou mijn PM-box maar afsluiten als ik jou was.
Haha nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is een beetje een dorky-boy, of niet?
Wat?quote:
Je moet iets hebben om ruzie over te kunnen maken... goedmaakseksquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee hoor
Hij is alleen een beetje jong en onervaren in verkeringen
En ik als oude afgeleefde slet daar in tegen....
We zitten niet altijd op een lijn![]()
Haha. Jij zegt dingen altijd zo grappigquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee hoor
Haha, die was leuk geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Ludootje het volgende:
Mijn TT suggestie was trouwens [Singles] waar sommige tieten meer gelijk zijn dan anderen
Voor de volgende dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Ludootje het volgende:
Mijn TT suggestie was trouwens [Singles] waar sommige tieten meer gelijk zijn dan anderen
Dinsdag, menu eetcafé, film?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
U, noem even een dag en een menu tussendoor btw.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Jij zegt dingen altijd zo grappig.
quote:
Ligt aan de filmquote:
Haha, hij klinkt wel tof.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
En vriendje is gewoon heerlijk om te plagen want dan kijkt ie even zo beteutert en bang en zo en dan ga ik lachen en dan gaat hij lachen en dan gaan we stoeien en kroelen
Het is een schatje!
Klasgenootje van me omschreef hem deze week nog als jonge hond haha dat is ie wel een beetje
Een lieve puppie
Wrijf het maar in dat jij wél warm water hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:16 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik ga ff douchen. Moet straks nog wat dingen doen, dus nu past het perfect in het schema..
Hoe weet jij dat ik alleen ben?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou jij bent alleen thuis, ik heb niks te doen
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Ludootje het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
En vriendje is gewoon heerlijk om te plagen want dan kijkt ie even zo beteutert en bang en zo en dan ga ik lachen en dan gaat hij lachen en dan gaan we stoeien en kroelen
Het is een schatje!
Klasgenootje van me omschreef hem deze week nog als jonge hond haha dat is ie wel een beetje
Een lieve puppie
Las in een filmblad een boel goede recensies, zelfs van niet-Aziatische films. Dus dat komt wel goed.quote:
Jij kan hem mooi onder de duim houden, dat is me duidelijk. Mijn beeld van hem als dorky-boy staat nog steeds.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Haha nee hoor
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
zeg ik lees de flair hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]Leuk dat jullie het leuk hebben, maar je schrijft af en toe wel erg als een yes lezeres hoor
Serieus, wat een slecht geheugen zeg...quote:
Ik probeer altijd iets creatiefs te doen met mijn TT's. Liefst een pop-culture referentie of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, wat een slecht geheugen zeg...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Morgen zit ik bijna de hele dag alleen..
Heel tof weekend inderdaad
Klasgenootjes vond ik meer iets voor de Viva-lezeres.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Ripley het volgende:Leuk dat jullie het leuk hebben, maar je schrijft af en toe wel erg als een yes lezeres hoor
Run of the mill?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan hem mooi onder de duim houden, dat is me duidelijk. Mijn beeld van hem als dorky-boy staat nog steeds.
Dit illustreert overigens heel mooi het belang van de machtsverhouding in your average run-of-the-mill relationship.
Ik las het.. Dat ging dus over morgen. Morgen is nog geen weekend voor mij. Echte vrouwen werken fulltimequote:
Nee, alleen voor je pinpas! De dingen die ik heb gekocht zijn heel leukquote:
Ik doelde meer op het truttigheidsniveau, maar daar past de flair ook prima bij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg ik lees de flair hoor!
En ik ben dan ook geloof ik nogal een stukje jonger dan jij![]()
niet de flair is ook voor mamas en de yes is voor studentes meerquote:
Ongetwjifeld, maar mijn pinpas vindt dat minder leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef automatic_ het volgende:
Nee, alleen voor je pinpas! De dingen die ik heb gekocht zijn heel leuk
En die was er toen al wel. Netquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ben sowieso oud, maar zelfs als jonkie las ik de yes niet
Jij bent heul niet oud!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het truttigheidsniveau, maar daar past de flair ook prima bij.
Nouja, er is toch niemandquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik las het.. Dat ging dus over morgen. Morgen is nog geen weekend voor mij. Echte vrouwen werken fulltime
ik wel, maar ik kom dan ook maar van het platte land ipv de grote stadquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het truttigheidsniveau, maar daar past de flair ook prima bij.
Defineer oud.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
Trek je Ripley's geplaag toch niet aan. Dat is gewoon ouwewijvennijd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik wel, maar ik kom dan ook maar van het platte land ipv de grote stad
Het is voor een goed doel...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ongetwjifeld, maar mijn pinpas vindt dat minder leuk.
Haha, bij mij in de kamer niet, de rest van het kantoor welquote:
Zo zijn ze, die ouwe lijken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Trek je Ripley's geplaag toch niet aan. Dat is gewoon ouwewijvennijd.
Ik haat carnaval en ja, ik ben een echte braboquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Gaan singles hier zich trouwens nog misdragen met carnaval?
Ik struikel er regelmatig overquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jij dan al zo oud dat je tepels tot onder je navel gezakt zijn?!
haha dat doe ik ook zeker nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Trek je Ripley's geplaag toch niet aan. Dat is gewoon ouwewijvennijd.
Laat die rivieren intussen nog één praktisch nut hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Zachtjes doen dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, bij mij in de kamer niet, de rest van het kantoor wel
Duhquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik haat carnaval en ja, ik ben een echte brabo
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging uit brabant ergensquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Nee, de stad hier wordt op Koninginnedag helemaal overspoeld door provincialen. Dan heb ik mijn portie jolijt wel weer gehad voor een jaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Alsjeblieft... alles voor de relatie..!quote:
Waarom post je nu een hartje..?quote:
Dat is zooo anders als carnavalquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, de stad hier wordt op Koninginnedag helemaal overspoeld door provincialen. Dan heb ik mijn portie jolijt wel weer gehad voor een jaar.
Ja maar die billenknijpers van boven de rivieren willen we ook helemaal niet zien met carnavalquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, de stad hier wordt op Koninginnedag helemaal overspoeld door provincialen. Dan heb ik mijn portie jolijt wel weer gehad voor een jaar.
Dat is trouwens de enige keer in het jaar dat ik stelselmatig oprecht medelijden heb met Amsterdammers.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, de stad hier wordt op Koninginnedag helemaal overspoeld door provincialen.
Wat, Utrecht niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is trouwens de enige keer in het jaar dat ik stelselmatig oprecht medelijden heb met Amsterdammers.
Utrecht trekt de nodige proleten aan die dag, maar vergeleken met wat er naar Amsterdam afreist? Geen wedstrijd.quote:
Logisch toch.quote:
En dat uit de mond van een echte brabo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef automatic_ het volgende:
En dan mag ik zeker alles gaan sjouwen ook?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
Alsjeblieft... alles voor de relatie..!
eigenlijk is het wel logisch maar ik hoor het graag nog een keer van je...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Logisch toch.
[..]
En dat uit de mond van een echte brabo.
Dat is waarquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar die billenknijpers van boven de rivieren willen we ook helemaal niet zien met carnaval
Allebei een tas...?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan mag ik zeker alles gaan sjouwen ook?
Pfffff.. alsof je mij er niet eens bij wil hebben!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar
De import carnavallers willen het nog wel eens opvatten als een vrijbrief tot bepaalde dingen
Wat hoorde ik nu over je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb wel zin om eens goed dronken te worden en weer eens streepjes te gaan zetten op m'n voorhoofd
Dat is mijn carnavals beleving
En je herkent ze altijd zó: Monnikspij met blote neptieten eroverheenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar
De import carnavallers willen het nog wel eens opvatten als een vrijbrief tot bepaalde dingen
pfffff... hoeveel moet je er hebben?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging uit brabant ergens
Streepjes op voorhoofd ? please explainquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb wel zin om eens goed dronken te worden en weer eens streepjes te gaan zetten op m'n voorhoofd
Aswoensdag, heel goed mijn zoon!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
hahahaaquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En je herkent ze altijd zó: Monnikspij met blote neptieten eroverheen
maar maar maar... ik moet maandag werken.. vrijdag of zaterdag avond?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pfffff... hoeveel moet je er hebben?
Ik ga alleen op zondagavond denk ik.. Denk ik hè, ik heb de kids niet dan, dus ik heb alle vrijheid
niksquote:
Elk streepje vertegenwoordigde een vrouw, need more?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Streepjes op voorhoofd ? please explain
Askruisje op het voorhoofd, katholiek gebruik om de 40 dagen vasten tot pasen in te luiden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Streepjes op voorhoofd ? please explain
Sure... Ik was en ben niet zo gelovigquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Askruisje op het voorhoofd, katholiek gebruik om de 40 dagen vasten tot pasen in te luiden.
Laat Ripley het maar niet horen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga denk ik eens niet 5 dagen
ik word ook oud en zo
Poeh, jij bent ook al... wat? 23 of zo? nou nou...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga denk ik eens niet 5 dagen
ik word ook oud en zo
oh dan heeft diegene gelogenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niks
[..]
Elk streepje vertegenwoordigde een vrouw, need more?
Ik ook niet... Mijn opa is nog zwaar katholiek dus vandaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure... Ik was en ben niet zo gelovig
Da's goed nieuws voor JB dan, als jij streepjes wil gaan zettenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure... Ik was en ben niet zo gelovig
daarom, niet afgaan op indirect gelulquote:
Ow God, begin je weer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's goed nieuws voor JB dan, als jij streepjes wil gaan zetten
Ik zal vanavond eens op onderzoek uit gaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daarom, niet afgaan op indirect gelul
het was ook een grapjequote:Op donderdag 5 februari 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Poeh, jij bent ook al... wat? 23 of zo? nou nou...
ROFLquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar maar maar... ik moet maandag werken.. vrijdag of zaterdag avond?
Ja, vind het een beetje sneu als iemand net heeft gezegd dat straalverliefd isquote:
Dacht al zoietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
Elk streepje vertegenwoordigde een vrouw, need more?
Inderdaad, ik zou pasta nemen in plaats van pizzaquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was ook een grapje
Hoewel ik wel echt steeds slechter word in goed carnavallen
Vroeger betekende dat pizzas in mn vriezer duwwen en zo en kei veel soep
En dan vrijdag avond beginnen, in de ochtenden slapen, wakker worden pizzatje eten en weer dooren dan s morgens vroeg soep eten en dan weer een paar uur slapen
Dat trek ik echt niet meer
Voorverwarmen, Qquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef Q. het volgende:
Best wel blond, pizza willen eten, de oven een kwartier laten draaien en er daarna achter komen dat je vergeten bent de pizza in de oven te doen.!
Tief opquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, vind het een beetje sneu als iemand net heeft gezegd dat straalverliefd is
Ligt er natuurlijk aan waar ik die maandag moet zijn.. maar ik hoor al dat ik zondag bij jou moet zijn om je handje vast te houden!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ROFL
Ik moet maandag ook werken hoor... Vorig jaar ben ik om 6 uur gegaan, eerst langs de friettent, dus voor we de kroeg indoken was het 7 uur. En om half 8 kon ik al niet meer op mijn benen staan..:@
Maar dat lag niet aan de drank hoor, echt niet... of indirect toch weer wel eigenlijk. Maar niet aan de drank die ik naar binnengewerkt had
quote:
Anders doen we hier in Singles daarover over ophouden en het per PM doen? (of helemaal niet, zelfs...)quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, vind het een beetje sneu als iemand net heeft gezegd dat straalverliefd is
maar dan moet je koken en dan moet je staanquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou pasta nemen in plaats van pizza
De oven voorverwarmen is heel belangrijk, Q.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef Q. het volgende:
Best wel blond, pizza willen eten, de oven een kwartier laten draaien en er daarna achter komen dat je vergeten bent de pizza in de oven te doen.!
Gut, mag hier alleen geknuffeld en gekroeld worden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Anders doen we hier in Singles daarover over ophouden en het per PM doen? (of helemaal niet, zelfs...)
Vertelquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
oooh dat valt hier best meequote:Op donderdag 5 februari 2009 17:44 schreef Feitosa het volgende:
Hier in Brabant zeiken ze heel het jaar als ik een keer gek doe in het cafe, en tijdens carnaval mag het wel!!!!!
Dan ben je toch achterlijk of niet. Ik bepaal zelf wanneer ik gek wil doen GVD!!!
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, mag hier alleen geknuffeld en gekroeld worden?
Enkel dikke kwijl , anders niks.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook bij een elektrieke?quote:Op donderdag 5 februari 2009 @ 17:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
De oven voorverwarmen is heel belangrijk, Q.
Nou JB heeft gepost dat ze verliefd is op A, A heeft gepost dat ze gaan kijken of er meer in zit, en nu is de grap om dan te posten dat je wel weer wat andere chicks wil scorenquote:
Ik vergeet even of je R&P ook hebt gedaan, maar dat knuffelkroel de wet van het land was, was al zo toen je op SHO zat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hypocriet heet dat, al gaat het over een ander kan het wel maar o wee als het over diegene zelf gaatquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef Q. het volgende:
Jij had voor de Bush Administration moeten werken, je bent goed in rellen, had aan de voet kunnen staan van de Irak oorlog en vooraan bij de ploeg met mensen die verkondigden dat er kernwapens in dat land waren en vervolgens al je bommen op dat land gaan gooien.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Doe eens nie zo gek" , zeggen ze dan. Pleur op zeg, ik ga niet op commando gek doen , oftewel carnaval.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh dat valt hier best mee
Ik doe best vaak "gek"
Bofkont. Ik begin morgen om half achtquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben morgen ochtend vrij
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij had voor de Bush Administration moeten werken, je bent goed in rellen, had aan de voet kunnen staan van de Irak oorlog en vooraan bij de ploeg met mensen die verkondigden dat er kernwapens in dat land waren en vervolgens al je bommen op dat land gaan gooien.
ja toch?quote:
Met tietenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef Ripley het volgende:
[..]Ja, dat is precies hoe ik ben inderdaad. Net bush. Maar dan anders
Maar jij bent ook tof ende stoer!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bofkont. Ik begin morgen om half acht
Niet met wallen onder mijn ogen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook tof ende stoer!
je moet maar eens met mij uit dan mag je altijd gek doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
"Doe eens nie zo gek" , zeggen ze dan. Pleur op zeg, ik ga niet op commando gek doen , oftewel carnaval.
Ah ok, ik vatte dat van die streepjes al niet zo in combinatie met dat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou JB heeft gepost dat ze verliefd is op A, A heeft gepost dat ze gaan kijken of er meer in zit, en nu is de grap om dan te posten dat je wel weer wat andere chicks wil scoren
Welk gehucht kom jij eigenlijk vandaan dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet maar eens met mij uit dan mag je altijd gek doen
God bless Bush. Making killing machines is my business, and business is goodquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij had voor de Bush Administration moeten werken, je bent goed in rellen, had aan de voet kunnen staan van de Irak oorlog en vooraan bij de ploeg met mensen die verkondigden dat er kernwapens in dat land waren en vervolgens al je bommen op dat land gaan gooien.
Graagquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tilburg nu maar oorsponkelijk een dorp in de buurtquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Welk gehucht kom jij eigenlijk vandaan dan?
Ach zo, West-Brabant. Da's toch anders dan Oost-Brabantquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tilburg nu maar oorsponkelijk een dorp in de buurt
Is prima, gaan we allebei lekker gek doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik noem alles ten westen van de lijn Den Bosch/Eindhoven west-brabant... Zal wel aan mij liggenquote:
Ja maar wel gelijk van Bush!!!!1111!!! Met zijn bommen!!!111!!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ado is een keer het slachtoffer
Jaaaa!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje zingt uit volle borst mee!
Neuh, maar na alles wat jij post hier was ik gewoon nieuwsgierig gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:59 schreef MNR het volgende:
Uhm jongens... waarom krijg ik vandaag voor de tweede keer een PM met dezelfde vraag. Is dat afgesproken werk?
wat dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:59 schreef MNR het volgende:
Uhm jongens... waarom krijg ik vandaag voor de tweede keer een PM met dezelfde vraag. Is dat afgesproken werk?
iets met snoet enzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat dan?
nu ben ik weer nieuwsgierig haha
Willen m'n foto zien.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat dan?
nu ben ik weer nieuwsgierig haha
Jij weet toch allang hoe ik eruit zie? haha.quote:
Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ja... Straks denken mensen daar weer van alles achter he...quote:
Ben blij dat ik morgen 1 hele dagen vrij benquote:
Awwwwwwquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ja... Straks denken mensen daar weer van alles achter he...
jij kan nu niks meer posten naar een vrouw toequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ja... Straks denken mensen daar weer van alles achter he...
Nee inderdaad. Denk dat ik maar een kloontje ga aanmaken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kan nu niks meer posten naar een vrouw toe
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Denk dat ik maar een kloontje ga aanmaken.
meer is beterquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij weet toch allang hoe ik eruit zie? haha.
Wat, ga jij weg dan?quote:
ik vind jou vaak ontzettend onsympathiekquote:
quote:
wat voor bedrijfje heb je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:14 schreef Civilian het volgende:
Wauw wat vrijgevig zijn de bedrijven toch weer..
Heb wel één hele pen gratis gekregen met m'n bedrijfsnaam erop.
Of ik wel ff 50 stuks wil bestellen want dan is 't 'extra' goedkoop lol
Tja, dat kan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind jou vaak ontzettend onsympathiek
Zo dat moest er echt ff uit zeg
Nu ga jij mij weer lekker aanvallen
Kei gezellig
Have fun ik ga leren
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Denk dat ik maar een kloontje ga aanmaken.
Programmeren van websites.. Op Freelance basis, maar dat ligt min of meer 'n beetje stil op 't momentquote:
Dan slaap je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, dat kan.
Kom 's nachts eens terug en vel dan eens een oordeel zou ik zeggen.
Top tochquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:17 schreef RealZeus het volgende:Heerlijk, die gezelligheid onder al die singles.
Know what this is? *wrijft wijsvinger en duim tegen elkaar*quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
Tnx, en mij maakt het niet uit, alleen kan niet iedereen er zo goed mee overweg en anderen zien er weer een mooi rel momentje in, terwijl ze geen idee hebben waar ze over praten en daar wordt ik erg moe van...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:14 schreef dawg het volgende:
Ado, laat je niet zo kennen man. Wat maakt het uit wat mensen op Fok! denken? Dat je jezelf uberhaupt verantwoord hebt.
Ik weet wel een beetje hoe MNR er uit ziet, want ze heeft een tijdje een foto in haar FoBo gehad.quote:
hij roept het een tikje over zichzelf af he met zn opgeruimt staat netjes en dergelijke opmerkingenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Ben ik echt de enige die geen problemen met Sedan heeft? Iedereen zit altijd zo op hem te vitten en ik snap het eerlijk gezegd nooit.
Ja, daar ben je de enige inquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Ben ik echt de enige die geen problemen met Sedan heeft? Iedereen zit altijd zo op hem te vitten en ik snap het eerlijk gezegd nooit.
Maak je geen zorgen, je bent in goed gezelschap hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind jou vaak ontzettend onsympathiek
Oew, wat zou JB daar wel niet van vinden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tnx, en mij maakt het niet uit, alleen kan niet iedereen er zo goed mee overweg en anderen zien er weer een mooi rel momentje in, terwijl ze geen idee hebben waar ze over praten en daar wordt ik erg moe van...
Als ik bij een dubbelzinnig op te vatten opmerking vervolgens elke keer te lezen ga krijgen "Oew, wat zou JB daar wel niet van vinden" dan komen er inderdaad opmerkingen als Tief op ja.
Hij wil soms nog wel eens (naar mijn idee) raar uit de hoek komen soms... Niet dat ik daar nou grote problemen mee heb, maar ik vraag me altijd af of dat wel nodig isquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben veul stoerder, ik heb haar nog steeds op mijn hyves.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:19 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet wel een beetje hoe MNR er uit ziet, want ze heeft een tijdje een foto in haar FoBo gehad.
Of gewoon negeren. Geen reactie is geen aanleiding.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tnx, en mij maakt het niet uit, alleen kan niet iedereen er zo goed mee overweg en anderen zien er weer een mooi rel momentje in, terwijl ze geen idee hebben waar ze over praten en daar wordt ik erg moe van...
Als ik bij een dubbelzinnig op te vatten opmerking vervolgens elke keer te lezen ga krijgen "Oew, wat zou JB daar wel niet van vinden" dan komen er inderdaad opmerkingen als Tief op ja.
Ik vind er niks van.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op donderdag 5 februari 2009 @ 18:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij weet toch allang hoe ik eruit zie?
WOW... mag ik haar aanraken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben veul stoerder, ik heb haar nog steeds op mijn hyves.Incluis beeldmateriaal.
Dat ja...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hij wil soms nog wel eens (naar mijn idee) raar uit de hoek komen soms... Niet dat ik daar nou grote problemen mee heb, maar ik vraag me altijd af of dat wel nodig is
Ja, je bent de enige.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef RealZeus het volgende:
Ben ik echt de enige die geen problemen met Sedan heeft?
Moet zeggen dat ik het eigenlijk de laatste tijd wel goed vond gaan met Singlesquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef dawg het volgende:
Anders wordt singles nog gesloten en dan hebben we daar weer een rel over.
Je hebt nog een regel vrij in je sig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind er niks van.
Maar goed om dat bij elke opmerking neer te zetten...
dat bedoel ik!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef dawg het volgende:
Anders wordt singles nog gesloten en dan hebben we daar weer een rel over.
Ow, daar ben ik ook heel goed in, alleen houd ik me nog wel eens in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hij wil soms nog wel eens (naar mijn idee) raar uit de hoek komen soms... Niet dat ik daar nou grote problemen mee heb, maar ik vraag me altijd af of dat wel nodig is
Omdat ik Ado gewoon een nico vind klaar, 's avond heeft ie tegen jan en alleman een grote mond en z'n manier van praten stoort me, heel simpel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij roept het een tikje over zichzelf af he met zn opgeruimt staat netjes en dergelijke opmerkingen
Ik had je er vandaag afgehaald... door heel dat gedoe omtrent die vragen naar foto'squote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben veul stoerder, ik heb haar nog steeds op mijn hyves.Incluis beeldmateriaal.
Dus dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik ook heel goed in, alleen houd ik me nog wel eens in.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
In gódsnaam mensen, terug naar de kussiekroel! NU!!
Pwndquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik had je er vandaag afgehaald... door heel dat gedoe omtrent die vragen naar foto's
Ja je zou zeggen, omdat ik haar dus op mijn hyves heb, en alleen al om die reden dus onmetelijk onbeschoft stoer ben, zoals gemeld, dat ik daar wat over te zeggen heb, maar vreemdgenoeg blijkt dat niet het geval.quote:
Dat hebben wij heb ik nu ook bij jou. Heel simpel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik Ado gewoon een nico vind klaar, 's avond heeft ie tegen jan en alleman een grote mond en z'n manier van praten stoort me, heel simpel.
En mij heb je laten staanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik had je er vandaag afgehaald... door heel dat gedoe omtrent die vragen naar foto's
Dan zeg je datquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik Ado gewoon een nico vind klaar, 's avond heeft ie tegen jan en alleman een grote mond en z'n manier van praten stoort me, heel simpel.
Mijn onmetelijke onbeschofte stoerheid, wat doe je!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
Dat kanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat hebben wij heb ik nu ook bij jou. Heel simpel.
GAAT LEREN! anders gaan we daarover rellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan zeg je dat
Zo communiceren normale mensen
Niet door rot opmerkingen
(hoewel deze misschien ook niet zo aardig was, maar ik heb er gewoon geen trek meer in, al dat gerel! jullie verstoren mn leerproces want ik moet me er natuurlijk wel mee bemoeien)
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan zeg je dat
(hoewel deze misschien ook niet zo aardig was, maar ik heb er gewoon geen trek meer in, al dat gerel! jullie verstoren mn leerproces want ik moet me er natuurlijk wel mee bemoeien)
Ik blijf een vrouwquote:
Goed zo, streng zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
GAAT LEREN! anders gaan we daarover rellen![]()
Is het tegen jou dan? Neequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan zeg je dat
ik word toch wel een beetje nieuwsgierig naar dat beeld?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat je je er wel mee moet bemoeien past wel volledig in mijn hernieuwde beeld van jou.
Was daar een nieuw beeld voor nodig?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat je je er wel mee moet bemoeien past wel volledig in mijn hernieuwde beeld van jou.
Ik ga niet alleen reageren op wat er tegen mij gezegd wordquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het tegen jou dan? Nee
Nico weet dondersgoed dat ik hem niet mag, in het begin dat ie hier pas was deed ie wel normaal overigens.
(En dat is niet alleen door opmerkingen hier)
-10 ondankbaar voor alle leuke toffe reacties op jouw posts.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga niet alleen reageren op wat er tegen mij gezegd word
Dan kan ik net zo goed niet inloggen
Ja, bij mij wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was daar een nieuw beeld voor nodig?
Hehehequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
hallooooooooooolieve goedgelovige singletjes....
d8 dat t maar ffies tijd werd om te verklappen dat die foto van 'mijn' rug gewoon van google afgehaald is
* duimelot is tattoo vrij
wel een compliment dat jullie gewoon allemaal d88 dat het best eens mijn rug kon zijn
Zonder jouw hulp was het me niet gelukt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik word toch wel een beetje nieuwsgierig naar dat beeld?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
-10 ondankbaar voor alle leuke toffe reacties op jouw posts.
Daarom, delen die hap!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Zonder jouw hulp was het me niet gelukt.
* Ludootje wacht op de eerste die zegt "Dat dacht ik toch al!"quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
d8 dat t maar ffies tijd werd om te verklappen dat die foto van 'mijn' rug gewoon van google afgehaald is
wel een compliment dat jullie gewoon allemaal d88 dat het best eens mijn rug kon zijn
Volgens mij heb je zojuist enkele dromen aan diggelen geschopt van wat FOK!ers hierquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
Waar houd je dan van?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
Ik moet zeggen dat het hier niet zo leuk vind als een half jaar geleden. Hou niet zo van dat knuffel gezever, ben geen pluche konijn.
IRL , geef je je vrienden toch ook niet elke 5 min een knuffel en doe je zo klef?
Niet?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
Ik moet zeggen dat het hier niet zo leuk vind als een half jaar geleden. Hou niet zo van dat knuffel gezever, ben geen pluche konijn.
IRL , geef je je vrienden toch ook niet elke 5 min een knuffel en doe je zo klef?
Ben te nuchter voor dat gedoe.
Ja, dat tattoomeisje had volgens mij een lekker figuurtje, maar dat zal dan wel bij Duim niet zo zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zojuist enkele dromen aan diggelen geschopt van wat FOK!ers hier
ik wel, en dat doen we uiteraard naaktquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
aaaaaaaah gut kom hier krijg je een dikke knuff van me (((((((((Feitosa)))))))))quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
Hehequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel, en dat doen we uiteraard naakt
En altijd als ze komen logeren houden we een kussengevecht
+895989418491.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
Knuffelenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat tattoomeisje had volgens mij een lekker figuurtje, maar dat zal dan wel bij Duim niet zo zijn
Drink dan een biertje en begin met knuffelen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
Dat doen meisjes op de basisschool , maar toch niet als je 18+ bent.....quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aaaaaaaah gut kom hier krijg je een dikke knuff van me (((((((((Feitosa)))))))))
zo beter?
Moet eerlijk zeggen dat ik het me wel bij jou voor zou kunnen stellen iddquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook de mensen die mij irl ontmoet hebben geloofde het gewoon hoor
Vergeleken met internetrellen is het een verademing.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
borrelen en hulp krijgen... klinkt als een productieve middagquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Beetje later dan verwacht thuis, maar er was een borrel op het werk en ook nog met een manager gepraat en die schijnt me ook wel wat op weg te kunnen helpen met het afstuderen enzo
Dan verklaar ik mij solidair en biecht bij deze op dat ik dat heul niet ben, in mijn avatar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou gewoon, je bent niet zo saai en braaf als ik in het begin dacht.
Dat heb ik nu precies als iemand om een foto vraagt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Feitosa het volgende:
Ik weet wat ik aan bepaalde mensen heb door normale communicatie , dat overdreven gedoe word ik enkel achterdochtig van en stoot af.
dus 18+ers knuffelen niet meer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat doen meisjes op de basisschool , maar toch niet als je 18+ bent.....
haha ik moest echt lachenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mij solidair en biecht bij deze op dat ik dat heul niet ben, in mijn avatar.
Agreed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef Feitosa het volgende:
Wie is dat meisje dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mij solidair en biecht bij deze op dat ik dat heul niet ben, in mijn avatar.
Dus ik als 18+ man mag niet met mijn vrienden knuffelen?! of ben ik dan gayquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat doen meisjes op de basisschool , maar toch niet als je 18+ bent.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |