Draai het maar weer omquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat hebben we nog meer geleerd vandaag?
- Tegan deelt het bed met mannen die niet zo een ander hebben.
Ik zou mijn PM-box maar afsluiten als ik jou was.
Haha nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is een beetje een dorky-boy, of niet?
Wat?quote:
Je moet iets hebben om ruzie over te kunnen maken... goedmaakseksquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee hoor
Hij is alleen een beetje jong en onervaren in verkeringen
En ik als oude afgeleefde slet daar in tegen....
We zitten niet altijd op een lijn![]()
Haha. Jij zegt dingen altijd zo grappigquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee hoor
Haha, die was leuk geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Ludootje het volgende:
Mijn TT suggestie was trouwens [Singles] waar sommige tieten meer gelijk zijn dan anderen
Voor de volgende dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Ludootje het volgende:
Mijn TT suggestie was trouwens [Singles] waar sommige tieten meer gelijk zijn dan anderen
Dinsdag, menu eetcafé, film?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
U, noem even een dag en een menu tussendoor btw.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Jij zegt dingen altijd zo grappig.
quote:
Ligt aan de filmquote:
Haha, hij klinkt wel tof.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
En vriendje is gewoon heerlijk om te plagen want dan kijkt ie even zo beteutert en bang en zo en dan ga ik lachen en dan gaat hij lachen en dan gaan we stoeien en kroelen
Het is een schatje!
Klasgenootje van me omschreef hem deze week nog als jonge hond haha dat is ie wel een beetje
Een lieve puppie
Wrijf het maar in dat jij wél warm water hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:16 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik ga ff douchen. Moet straks nog wat dingen doen, dus nu past het perfect in het schema..
Hoe weet jij dat ik alleen ben?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou jij bent alleen thuis, ik heb niks te doen
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Ludootje het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
En vriendje is gewoon heerlijk om te plagen want dan kijkt ie even zo beteutert en bang en zo en dan ga ik lachen en dan gaat hij lachen en dan gaan we stoeien en kroelen
Het is een schatje!
Klasgenootje van me omschreef hem deze week nog als jonge hond haha dat is ie wel een beetje
Een lieve puppie
Las in een filmblad een boel goede recensies, zelfs van niet-Aziatische films. Dus dat komt wel goed.quote:
Jij kan hem mooi onder de duim houden, dat is me duidelijk. Mijn beeld van hem als dorky-boy staat nog steeds.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Haha nee hoor
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
zeg ik lees de flair hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]Leuk dat jullie het leuk hebben, maar je schrijft af en toe wel erg als een yes lezeres hoor
Serieus, wat een slecht geheugen zeg...quote:
Ik probeer altijd iets creatiefs te doen met mijn TT's. Liefst een pop-culture referentie of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, wat een slecht geheugen zeg...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Morgen zit ik bijna de hele dag alleen..
Heel tof weekend inderdaad
Klasgenootjes vond ik meer iets voor de Viva-lezeres.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Ripley het volgende:Leuk dat jullie het leuk hebben, maar je schrijft af en toe wel erg als een yes lezeres hoor
Run of the mill?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan hem mooi onder de duim houden, dat is me duidelijk. Mijn beeld van hem als dorky-boy staat nog steeds.
Dit illustreert overigens heel mooi het belang van de machtsverhouding in your average run-of-the-mill relationship.
Ik las het.. Dat ging dus over morgen. Morgen is nog geen weekend voor mij. Echte vrouwen werken fulltimequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |