leukquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
naast de tandenborstels staan in roermond de dildo´s
in een melige bui een keer samen met mijn vriendin het meest puisterige verkopertje opgezocht met een dildo in de hand en gevraagd of er ook batterijen in moeten
Verdomme m'n waterquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg debbie , zo ziet jouw hond er toch uit ?
[ afbeelding ]
heb je wat op te biechten ?
bij mijn school in de stad zit gewoon een dildo/vibo winkel gingen we toen ook domme dingen vragen en dan dat mens dat telkens meer geïrriteerd werdquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahh das super. dat heb ik bij het kruidvat gedaan. advies vragen
In Maastricht moet je juist mensen zoeken die je info kunnen geven over een productquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
runx gaat werken bij de mm![]()
graftakken zooi daar![]()
komen we serieus iets kopen word je meteen door 3 medewerkers gevolgd![]()
ik ben gvd ouder dan 2 van die mormels
zogenaamd dat wij scholieren alles stelen![]()
ik steel niet ik heb geld ken ik van jou niet zeggen kutwup bij de mm![]()
wat voor advies dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Leuk, met heel GRTDOJW 1 dildo gaan kopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
leukmoeten we allemaal wel een keer doen vind ik
bij het kruidvat moet je in een zo lang mogelijk rij met allemaal ouwe oma´s heel hard om condooms vragenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar 2 16 jarige takke kut koters die mijn gaan volgen om te kijken of ik niets jatquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In Maastricht moet je juist mensen zoeken die je info kunnen geven over een product
zie je hoe het per filiaal kan verschillen he
"Hij is van de club"quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuk, met heel GRTDOJW 1 dildo gaan kopen
Gewoon een enorme dildo uit je zak trekkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar 2 16 jarige takke kut koters die mijn gaan volgen om te kijken of ik niets jat![]()
ga fietsen dan ofzo
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Hij is van de club"
"Heeft u ook uitwasbare condooms?"
dat heet een sexshop. en idd, pubers die schaterlachend rare vragen gaan stellen, is irritantquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij mijn school in de stad zit gewoon een dildo/vibo winkel gingen we toen ook domme dingen vragen en dan dat mens dat telkens meer geïrriteerd werd
Ik zie het ook echt voor mequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij het kruidvat moet je in een zo lang mogelijk rij met allemaal ouwe oma´s heel hard om condooms vragen
nee je moet vragen om advies voor condoomsquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij het kruidvat moet je in een zo lang mogelijk rij met allemaal ouwe oma´s heel hard om condooms vragen
Dquote:
Staat uitgerekend JOUW moeder weer in de rij ...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je moet vragen om advies voor condooms![]()
als je geluk hebt mag je met een oma naar achteren dan![]()
erotiekwinkel is weer een nieuw woord ervoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heet een sexshop. en idd, pubers die schaterlachend rare vragen gaan stellen, is irritant
ja vindt je het gek. heb je ooit wel eens een pinquin een tv zien kopen ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar 2 16 jarige takke kut koters die mijn gaan volgen om te kijken of ik niets jat![]()
ga fietsen dan ofzo
denk je dat ik daarom zou geven ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Staat uitgerekend JOUW moeder weer in de rij ...
Geven?? Nee joh! Jij vangt er bakken met geld voor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk je dat ik daarom zou geven ?
nou, bij de kruidvat waar ik vaker kom hebben ze best lekkere verkoopstersquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je moet vragen om advies voor condooms![]()
als je geluk hebt mag je met een oma naar achteren dan![]()
ok ok, erotiekwinkelquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erotiekwinkel is weer een nieuw woord ervoor
WL is weer scherp vandaag!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vindt je het gek. heb je ooit wel eens een pinquin een tv zien kopen ?
nee iemand moest er 1 hebben als grap voor sinterklaar ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heet een sexshop. en idd, pubers die schaterlachend rare vragen gaan stellen, is irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |