quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg debbie , zo ziet jouw hond er toch uit ?
[ afbeelding ]
heb je wat op te biechten ?
pindakaas en grootmoedersquote:
ik mag hopen dat je er niks schokkends op gaat vindenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
![]()
achter pc van de bazin
en dat kutding is langzaam
Lonen van de managers.. schrok me de pleurisquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je er niks schokkends op gaat vinden
nou , ik mag hopen van welquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je er niks schokkends op gaat vinden
veranderen die hapquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lonen van de managers.. schrok me de pleuris
En dan doen wij (secretaresses) al het werk
verslagen en rapporten worden door ons gemaakt.. en daar krijgen zij dan bijna een ton per jaar voor
Dat zal moeilijk gaan aangezien ik de lonen niet overmaakquote:
dohquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan aangezien ik de lonen niet overmaak
kan wel het excel bestand waar iemand alle lonen ingevoerd heeft veranderen maar dat doet niets ..
MEDIA MARKTquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet niet wat mm betekent, maar beter dat het voor je geregeld is.
niet vergeten om een error achtergrond te kiezne , en de icoontjes onzichtbaar te maken hehquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan aangezien ik de lonen niet overmaak
kan wel het excel bestand waar iemand alle lonen ingevoerd heeft veranderen maar dat doet niets ..
das wel relaxed. kan je mooi goedkoop dingen kopenquote:
ik heb er nog nooit één kut gezienquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet vergeten om een error achtergrond te kiezne , en de icoontjes onzichtbaar te maken heh
[ afbeelding ]
en de startbalk te laten verdwijnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet vergeten om een error achtergrond te kiezne , en de icoontjes onzichtbaar te maken heh
[ afbeelding ]
ja ik was weer iets te snelquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en de startbalk te laten verdwijnen
zoek je daar nooit 'leuke' filmsquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit één kut gezien
runx gaat werken bij de mmquote:
naast de tandenborstels staan in roermond de dildo´squote:Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit één kut gezien
nee die films download ik wel. die ga ik toch niet kopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
zoek je daar nooit 'leuke' films
hahaquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
naast de tandenborstels staan in roermond de dildo´s
in een melige bui een keer samen met mijn vriendin het meest puisterige verkopertje opgezocht met een dildo in de hand en gevraagd of er ook batterijen in moeten
ahh das super. dat heb ik bij het kruidvat gedaan. advies vragenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
naast de tandenborstels staan in roermond de dildo´s
in een melige bui een keer samen met mijn vriendin het meest puisterige verkopertje opgezocht met een dildo in de hand en gevraagd of er ook batterijen in moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |