ja ik krijg nog geld van jequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geven?? Nee joh! Jij vangt er bakken met geld voor!
tuurlijk anders blijft mijn iglo zo saaiquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vindt je het gek. heb je ooit wel eens een pinquin een tv zien kopen ?
doen ze dat in HvHquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je moet vragen om advies voor condooms![]()
als je geluk hebt mag je met een oma naar achteren dan![]()
Wilden ze Sinterklaar(komen) ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee iemand moest er 1 hebben als grap voor sinterklaar ofzo
vibo shop klinkt beter is dat erg?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erotiekwinkel is weer een nieuw woord ervoor
Tabee!quote:
Je kan je moeder nu om zakgeld vragenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik krijg nog geld van je
don't need to know and don't want to knowquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wilden ze Sinterklaar(komen) ?
ok nu wordt het te flauw..
Understoodquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
don't need to know and don't want to know
meen je dat nou ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, bij de kruidvat waar ik vaker kom hebben ze best lekkere verkoopsters
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wilden ze Sinterklaar(komen) ?
ok nu wordt het te flauw..
ja de omas daar geven echt helemaal nergens om.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
doen ze dat in HvHwat een sletten daar
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:08 schreef tripack het volgende:
[..]sinterklaasje kom maar binnen met je knecht
ja en je wou betalen met vis zeker ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tuurlijk anders blijft mijn iglo zo saai
pinguins heben eigen valute jeweetchquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en je wou betalen met vis zeker ?
en ze handelen daar in visstikkiesquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en je wou betalen met vis zeker ?
Kapitein Iglo kom maar binnen met je kne...oh wacht evenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en ze handelen daar in visstikkies
daar komt ie danquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kapitein Iglo kom maar binnen met je kne...oh wacht even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar komt ie dan
![]()
![]()
![]()
![]()
What the...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Nee bedankt hequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
sgele eet vanaf nu nooit meer spinazie
iig geen spinazie met roomquote:
Wel van de Creme, maar niet de spinazie?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:17 schreef Tally het volgende:
Ik blij dat ik niet zo van Spinazie a la creme hou
VOND? Verleden tijd? Nu dus wel lekker ineens?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben blij dat ik zowieso spinazie altijd smerig vond
spinaziequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben blij dat ik zowieso spinazie altijd smerig vond
LOL, nee vond/vind/zal vindenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
VOND? Verleden tijd? Nu dus wel lekker ineens?
eet ik ook nooit.quote:
Popeye is gewoon een zaadslet denkquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ja , en wat moet je nu van popeye vinden dan ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, nee vond/vind/zal vinden
zo hebben we dat weer gehad
Zoooo lang wachten, maar ik had hem toch maar mooi hequote:
Duurt ff, maar dan heb je ook wat hequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoooo lang wachten, maar ik had hem toch maar mooi he
Hoe ist hier? Ben braaf heel nuttig bezig geweest vandaag, maar nu is de zin op.
ey rossquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoooo lang wachten, maar ik had hem toch maar mooi he
Hoe ist hier? Ben braaf heel nuttig bezig geweest vandaag, maar nu is de zin op.
iddquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Popeye is gewoon een zaadslet denk
Jongen, waar haal je het vandaan!quote:
it's a place called internetquote:
Oh leuk! Waar kan ik dat vinden?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ?
hier zijn ze zon 14 jaar oud!
[ afbeelding ]
Daar heb je lang op moeten zoeken?quote:
Jah ik keek verkeerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar heb je lang op moeten zoeken?![]()
Moozzie!![]()
nou ze mocht wel wat ouder wezenquote:
nu alquote:
Heeft net werk, begint nu al te klagenquote:
wat moet je anders doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heeft net werk, begint nu al te klagen
Die trappen daar niet meer inquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ze mocht wel wat ouder wezen
Ik zit 'm net te lezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Hallo Beste Stijloze,
Negeer dit mailtje. Lees niet verder! Deze mailing is alleen bedoeld als 'bounce test' voor GeenStijl. Een keer per jaar checken we het aantal dode en kapotte e-mailadressen, that's all. Sorry voor de overlast. We zullen het de komende tijd niet meer doen.
WTF ?!?!
omgquote:
Hahaquote:
Neequote:
kzie 'm nietquote:
Ik ineens ook niet meerquote:
Zelfs dan niet...dan zie ik wazig...en niksquote:
Dan maar op de tastquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs dan niet...dan zie ik wazig...en niks
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs dan niet...dan zie ik wazig...en niks
quote:
Kan ook prettig zijnquote:
Hej Barraquote:
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |