Met een y.quote:Op donderdag 5 februari 2009 06:06 schreef lubje25 het volgende:
moet er niet gewoon een streepje op de laatste e dan? Lopend van linksonder naar rechtsboven? Ook weer geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg met mijn toetsenbord.
Nog even een aanvulling/correctie op vorig topic. Deze sleutel heet een Engelse sleutel, en géén Bahco. Bahco is een gereedschapmerk die óók deze sleutels maakt. Typisch gevalletje 'bisonkit' dus.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 06:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nieuwe vraag:
Hoe veel staten heeft Obama gewonnen bij de laatste verkiezingen?
Dat zijn er dus 51. En hij heeft gewonnen.quote:
De helft toch? 25 dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou ja dan moet ik maar wachten op iemand die het weet
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:44 schreef conleche het volgende:
O het was eigenlijk een gok-TVP!! Even een vraag verzinnen...
Was dat niet nog een topic terug?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef BenjaminFranklin het volgende:
yo ik had vorig topic 2 puntos gehaald, zie ik niet terug in de ranglijst
Frits gebruikt Frans.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
très bien![]()
conleche +1
stand deze topic:
conleche 1
Dat is niet de term die ik zoek, Art Nouveau, hoewel dat de Franse benaming voor dezelfde stroming is.quote:
Wat maakt dat uit voor de correctheid van het antwoord? Is toch hetzelfde? Ik weet die andere naam niet..quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is niet de term die ik zoek, Art Nouveau, hoewel dat de Franse benaming voor dezelfde stroming is.
Bratwurst.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:52 schreef conleche het volgende:
![]()
De term die ik zoek is in het Duits...
Ik heb getwijfeld, om het goed te rekenen. Maar niet dus. (Onder de naam die ik bedoel stond het veel meer bekend en er zijn nog 10 andere benamingen voor)quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:52 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor de correctheid van het antwoord? Is toch hetzelfde? Ik weet die andere naam niet..
Oeh, dat kan wel kloppen, maar ik had 2 punten in een topic, en ik sta nu nog op 1 punt, wat wel moet betekenen dat het niet is bijgewerkt..quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was dat niet nog een topic terug?
Ik heb de stand bijgewerkt maar jij stond er niet tussen. [ klik ]
tong80 had een fout gemaakt. Je stond er twee keer in, gek genoeg beide keren met 1 punt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:55 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Oeh, dat kan wel kloppen, maar ik had 2 punten in een topic, en ik sta nu nog op 1 punt, wat wel moet betekenen dat het niet is bijgewerkt..
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:30 schreef svk1985 het volgende:
Wat is of was Nederlands langstlopende komedieserie?
inkoppertjequote:
Ik heb er vijftien jaar niet naar gekeken dus, ik gaf Oppassen!! meer kansquote:
oppassen heeft ook lang bestaan maar geen 15 jaar, stuk of 12quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb er vijftien jaar niet naar gekeken dus, ik gaf Oppassen!! meer kans
correct, maar wil er in elk geval een aantal horenquote:
Nederland, belgie, frankrijk en spanje kloppenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:10 schreef tomtomaat het volgende:
Nederland begie frankrijk Italie Engeland Duitsland spanje?
allemaal fout behalve frankrijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:11 schreef Flitspaal het volgende:
Italie
Frankrijk
Uruguay
Argentinie
Brazilie
Duitsland
Tsjechoslowakije
helemaal goed, en de zevende was zweden!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:14 schreef Starzky het volgende:had heel de vraag niet gezien....
Nederland
Belgie
Frankrijk
Spanje
Denemarken
Zwitserland
en die zevende was of West-Duitsland of Zweden
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Garmisch-Partenkirchen, Davos en Helsinki?
De derde is echt een gok.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef svk1985 het volgende:
oberstdorf, innsbruck en garmisch partenkirchen
nope hij won volgens mij maar 1 keer, en paar keer 3equote:Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik gok dat Starzky wel wat van skispringen weet![]()
Dieter Thoma, 6x in 15 jaar
Nykanen, 6x in 12 jaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:36 schreef svk1985 het volgende:
[..]
nope hij won volgens mij maar 1 keer, en paar keer 3e
idd ahonen 5 keer in 10 editiesquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Starzky het volgende:
Janne Ahone won vijf keer, laatste was is 2008 eerste in 1999(alleen begin datum is een gok, kan ook 1998,1997 of 2000 zijn)
nykanen slechts 2 keer hoor, wel ff meoten nazoekenquote:
Ik lulde maar watquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:00 schreef svk1985 het volgende:
[..]
nykanen slechts 2 keer hoor, wel ff meotennazoeken
Skispringen laat ik liever aan de pro's overquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
Sport moet je niet over lullen, dat moet je doen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef svk1985 het volgende:
lella lombardi.... en ik dacht 6e, was toen laagste plek waar je punten kreeg volgens mij....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
uhm, ik snap de vraag niet... Is het de bedoeling dat er bijv. de naam van een berg wordt genoemd die 2000 meter onder de zeespiegel ligt, en er 6,5 km boven uit steekt zodat de totale hoogte op 85, km komt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:17 schreef svk1985 het volgende:
we stoppen even met sport
Iedereen weet dat de Mount everest de hoogste berg is tov van de zeespiegel.
Een andere manier om naar de hoogte te kijken is door te kijken naar hoe hoog de berg uitsteekt boven de vlakte er direct omheen, welke berg is dan de grootste?
ja iets in die richting, weet je ook welke....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:21 schreef Starzky het volgende:
[..]
uhm, ik snap de vraag niet... Is het de bedoeling dat er bijv. de naam van een berg wordt genoemd die 2000 meter onder de zeespiegel ligt, en er 6,5 km boven uit steekt zodat de totale hoogte op 85, km komt?
klopt ook, nu nog een naamquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Is dat niet een vulkaan op Hawaii? Ik vergeet steeds hoe dat ding heet.
neequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef svk1985 het volgende:
[..]
ja iets in die richting, weet je ook welke....
Tnx, nu gaat er bij mij een belletje rinkelenquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef Starzky het volgende:
[..]
Tnx, nu gaat er bij mij een belletje rinkelen![]()
ik gok op Kunau
mount kunauquote:
nee, eerste woord is volgens mij wel het lokale woord voor berg....quote:
ik??quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef Starzky het volgende:
heb het inmiddels al opgezochtwe zaten wel in de buurt volgens mij, maar check pm
EDIT: inbox niet beschikbaar
nee geen mount en geen fijiquote:
jaquote:
kun je mijn mail niet zien in mijn profiel?quote:
ben benieuwd naar het juiste antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
hij zegt dat je inbox niet beschikbaar is....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:37 schreef svk1985 het volgende:
[..]
kun je mijn mail niet zien in mijn profiel?
on topic:
als niemand de naam weet zit ik met een dilemma, wil het punt dan wel geven, maar dan aan wie:
degene die wist dat het een onderwater beginnende berg (starzky)
of degene die zei een vulkaan op hawaii (physicsrules)
??
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:38 schreef Starzky het volgende:
[..]
ben benieuwd naar het juiste antwoorddan wil ik mount wel goed rekenen maar wat erachter komt is nog altijd foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mount of mauna is het eerste woordScience is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
mijn hotmail niet.... vaagquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef Starzky het volgende:
[..]
hij zegt dat je inbox niet beschikbaar is....
nee, het pm systeem op fok!quote:
neequote:
yepquote:
uit japanquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat komt de naam van het automerk Subaru vandaan?
details, please.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Starzky het volgende:
maar zonder gein, er was een keer zo'n uitwisselingsstudent die heette ook Subaru (japanner)en die zat op de zelfde opleiding als mij, en toen ik vroeg waarom hij naar een auto was vernoemd zei hij dat hij naar een sterrenbeeld was vernoemd, dus dat zal hier ook wel zo zijn
sorry dat ik je zelf geen punt kon geven, maar zag dat het al is gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
zoontje uit het raam gevallen en dood
starla +1quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef starla het volgende:
coldplay
ja, als je afgaat op 3 van hen zou je zeggen OD, van eentje (Phyl) ben ik niet helemaal zeker, maar 3 zijn zeker OD. Dus ga ik voor OD.quote:
correctomundo!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja, als je afgaat op 3 van hen zou je zeggen OD, van eentje (Phyl) ben ik niet helemaal zeker, maar 3 zijn zeker OD. Dus ga ik voor OD.
da's waar maar iets meer uitleg lijkt me noodzakelijk.quote:
je vraagt alleen wat het isquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
da's waar maar iets meer uitleg lijkt me noodzakelijk.
zo moeilijk is het dus niet Star +1quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:01 schreef Starzky het volgende:
[..]
je vraagt alleen wat het ishet is rundvlees, en heeft vrij veel weg van biefstuk, en het heet zo omdat joden dit stukje vlees van een rund wel mogen eten en de rest niet oid
* correct me if i'm wrong
klopte het dat joden alleen dat stukje van een rund mogen eten? want wist dat niet zekerquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
zo moeilijk is het dus niet Star +1
Stand deel 1409
conleche 3
FritsVanEgters 1
svk1985 4
Starzky 4
PhysicsRules 1
Iggy_in_the_house 1
starla 1
RoofingBurner 1
ja, alleen het gedeelte vanaf de maag tot de kop, alles na de maag is onrein.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:07 schreef Starzky het volgende:
[..]
klopte het dat joden alleen dat stukje van een rund mogen eten? want wist dat niet zeker
quote:
atari bracht een thuisversie van pong uit.... maar deze ontwikkeling leidde tot honderden gekloonde spellen en spelsystemen....quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef RoofingBurner het volgende:
of Sinclair Spectrum, die was volgens mij nog eerder.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
missen wij iets of mis jij iets?
En geen Fc Twente of G.A.E.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:23 schreef Starzky het volgende:
[..]
hint: een van de systemen die ik zoek is ook een naam van een club in de eerste divisie...
Jij mist iets.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
missen wij iets of mis jij iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Dat zei ik dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik snap het al, maar Twente staat volgens mij 2e in de eredivisie.
quote:
precies...Lub +1quote:
lijkt er niet echt op maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef RoofingBurner het volgende:
mooie naam, iets van Dr. Zeldenrust ofzo.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat ik zelf inmiddels ook begrijp wie ik bedoel, Dr. Zeldenrust is de anatoom bij Baantjer.Gillertje...
yep, dacht dat ie wel wat bekender zou zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef tomtomaat het volgende:
smalhout?
ja hoor iedereen is welkom. Wel even goed de OP lezen, dan weet je wat de regels zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ben niet echt slim of ontwikkeld, maar mag ik meedoen?
Als dat een makkie is dan zit je hier goed. Je moest een weten hoeveel daar al moeite mee hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:41 schreef dribbel79 het volgende:
niks opzoeken, juiste spelling en de vraagsteller bepaalt of t goed is/ makkie...
dat snaptie ook al!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:43 schreef dribbel79 het volgende:
maareh, tom is z'n F5 kwijt? want daar is het wachten op toch?
ik zit hier de lak van m'n F5 toets af te rammen...quote:
UNICEF (United Nations Children's Fund; tot 1953: United Nations International Children's Emergency Fund)quote:
moet kloppen ..zoveel belastinggeld als ze krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef starla het volgende:
Invalide Belastingsbetalers
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Starzky: Georgina Verbaan noemde haar borsten Harries.
qonmann 1
très bienquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Baila baila?
Die ken ik neet eensquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef qonmann het volgende:
wat weet ik ook veel
Noem een single van Tatjana
Ziet Georgina eruit als een topmodel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:25 schreef Starzky het volgende:
[..]Heul niet, ik zag haar er een keer mee spelen, en toen zei ze aan mij: 'Wil jij ook eens met Hanz en Franz spelen?'
Ze zijn nog bezig.quote:
Georgina Verbaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ziet Georgina eruit als een topmodel?![]()
Welke Belgische wielrenner overleed onlangs tijdens de Ronde van Qatar?
nee, zal wel weer sport wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:43 schreef Starzky het volgende:
nu komt Tong80 zo met de vraag, welke cup hebben Heidi Klum, Georgina Verbaan en andere vrouwen die eruit zien als een topmodel (of die het zijn). Met foto's graag
quote:
mwoah...tong kennende gaat het om iets supertriviaals zoals welke kleur de onderbroek had van pelé toen hij debuteerde op een WK.quote:
Ok danquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef qonmann het volgende:
als het al over cups gaat zal het wel de europacup zijn..
Ik ga op aanvragen afquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:48 schreef starla het volgende:
[..]
mwoah...tong kennende gaat het om iets supertriviaals zoals welke kleur de onderbroek had van pelé toen hij debuteerde op een WK.
Yep. momenteel het meest verdienende model ter wereldquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef starla het volgende:
Giselle Bundhen
yupquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef qonmann het volgende:
Huishoudschool ?
jawohlquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Starzky het volgende:
BAngkok
quote:
Vond haar er wel leuk uit zien, maar Sylvia (de nummer 2) was veel beterquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef ScottTracy het volgende:
Och, hoe heet zij ook alweer... dat domme blondje
En ze kon ook geen woord engelsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef ScottTracy het volgende:
Ja Sylvia die naam wist ik ook nog welMaar die blonde maakte steeds van die domme opmerkingen. Ik kom niet op haar naam, maar moet nu toch weg
quote:
Ja das mooi geborduurd hè!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:11 schreef Starzky het volgende:
ik weet wel dat hij Derck Shepherd ofzo heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |